Denk dat deze er nog niet is... Maar mijn nieuwe NOD valt als ik uitga van deze cyclus op 6 april....mijn broers verjaardag! Hoop dat er snel meer meiden komen!
Hoi hoi, Ik wil me hier ook graag melden Mijn NOD is waarschijnlijk 2 april. Mijn laatste cyclus was iets langer, 35 dagen, maar ik hou gewoon 32 dagen aan. Succes deze ronde Antares! En natuurlijk ook voor alle andere meiden die graag zwanger willen worden! Liefs Posh
Hey! Dacht ff dat ik hier alleen zou blijven bijna hahaha. Nu welkom, en succes deze ronde!!! groetjes, Miranda
hoihoii ik kom hier ook melden mijn nod is ook 6 april uitgaande van een cyclus van 36 dagen dit is onze eerste ronde naar 7 maanden kluspauze ivm bruiloft in mei
Hallo allemaal, Ik kom mijzelf hier melden, ben vandaag na een cyclus van 31 dagen ongi geworden. Vol positieve moed op naar ronde 3!! Mijn NOD is op 3 april.
Antares - 3de ronde clomid en metformine - 2de kindje - NOD 6 april Posh84 - NOD 2 april Daan23 - NOD 6 april Dododette - 3de ronde - NOD 3 april als iemand er iets leuks van wil maken...ik kan dat niet zo goed hihihi
Hoihoi! Ik doe nog voor spek en bonen mee. Zondag slik ik mijn laatste pil en gaan we voor de 2e! De kans is klein dat ik gelijk zwanger ben natuurlijk, maar ik moest ff mn ei kwijt, haha!
Hallo allemaal, Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ben vandaag ongi geworden na een cyclus van 33 dagen. Cyclussen worden steeds wat korter gelukkig, maar helaas nog steeds niet regelmatig Mijn NOD is waarschijnlijk 6 april. Succes allemaal !!
Antares - 3de ronde clomid en metformine - 2de kindje - NOD 6 april Posh84 - NOD 2 april Daan23 - NOD 6 april - 1e kindje - ronde 1 na stop van 7 maanden. Dododette - 3de ronde - NOD 3 april
Ik wil me ook graag aansluiten voor een december kindje (ik heb er al 1 ) Antares - 3de ronde clomid en metformine - 2de kindje - NOD 6 april Posh84 - NOD 2 april Daan23 - NOD 6 april - 1e kindje - ronde 1 na stop van 7 maanden. Dododette - 3de ronde - NOD 3 april 3 april mamavanJill, 2e kindje, ronde 5
Hai meiden, ik meld me hier ook (graag) aan Ben gisteren ongi geworden. Denk dat mn NOD rond 10 april is (waarschijnlijk wat eerder). Maar wil er minder mee bezig zijn, dus ga geen ovu's gebruiken en ook niet tempen deze ronde. Zal me zo even op het lijstje erbij zetten.
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. 2. Posh84 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) 4. 5. 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) 7. 8. 9. 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 6 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. 2. Posh84 (4e ronde, 1e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) 4. 5. 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) 7. 8. 9. 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 6 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Wij hebben de eerste cyclus afgewacht en twee andere maanden gehad waarin we niet hebben kunnen klussen, vandaar dat wij nu pas in ronde 4 zitten. -x- Posh
Hallo allemaal, Mag ik me ook nog bij jullie aansluiten? Gisteren is mijn menstruatie begonnen. Mijn NoD is waarschijnlijk op 7 April als ik uit ga van mijn vorige cyclus. We zijn nu begonnen aan onze 8e ronde,2e kindje Zou iemand me aub op de NoD lijst willen kunnen zetten? Ik weet zelf namelijk totaal niet hoe het werkt Ik hoop voor mezelf en voor alle andere dames hier veel roze in April Suc6 allemaal,
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. 2. Posh84 (4e ronde, 1e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) 4. 5. 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) 8. 9. 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 7 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven
@ Danisha: Het is idd gelukt. Alleen de 6 moet nog een 7 worden bij aantal Zit nu op de mobiel, dus kan het niet veranderen. Helaas zijn afgelopen week zowel de laptop als pc kapot gegaan Hoop dat april veel roze gaat brengen!
@Rittjuh,owja ik zie het dankjewel ik heb het meteen ff aangepast, nou ik hoop voor je dat je laptop en je pc snel weer gemaakt zijn vette pech , alle 2 in dezelfde week kapot zeg. Groetjes,
Jij ook gisteren? Ik ook,voelde het al een beetje aankomen maar het is toch steeds weer balen als het dan echt zo is.Was een paar dagen overtijd maar alsnog ongi geworden... Ik probeer ook steeds om er niet te veel mee bezig te zijn,gaat alleen zo moeilijk Suc6 in deze nieuwe ronde