NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) Roeltje(5e ronde, 2e kindje) Happy tree (3e ronde, 1e kindje) Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje) 2. Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) Enomis (12+ ronde, 2e kindje) Joolzz (3e ronde, 1e kindje) Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (3e ronde, 3e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) Samsam ( 3e ronde, 2e kindje) Mamsvan2 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) MayD (4e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) Tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje) Summer1983 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) Mees78 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage) Mw21 (6e ronde, 1e kindje) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) KikiM (2e ronde, 2e kindje) MiniM (3e ronde, 1e kindje) Frutsel (3e ronde, 1e kindje) Ukke (15e ronde, 1e kindje) 2e ronde clomid 10. Niekk (3e ronde, 3e kindje) Mirtjuh (12e ronde, 3e kindje) Romy83 (1e ronde, 1e kindje) 11. Quila (8e ronde , 1ste Kindje ) Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Marcia85 (4e ronde, 1e kindje) 12. Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje) 13. GFH (3e ronde, 1e kindje) 14. 15. Beccy(2de ronde, 1ste kindje) Anni85 (4e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje) MICH18 (5e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 50 3 Zwanger, 15 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven
@Mupkuh Jammer dat je Ongi bent geworden, op naar een volgende ronde en hoop dat het dan wel raak is voor je
Hoihoi iedereen, ik wil me ook bij jullie voegen. Ben namelijk nu 2dagen overtijd en heb best al wat kwaaltjes, waaronder misselijk, heel moe, hoofdpijn, lichte steekjes aan de linker kant en me borsten zijn gevoelig en heb het idee dat ze groter zijn tepelhof ook en donkerder dan normaal, maar durf nog niet te testen. Het is namelijk niet gepland, maar zeker heel erg welkom..zou het echt super vinden...zou ik al testen of nog even wachten?
me cb test gaf vanmorgen 2-3, dus ben al verder als dat ik dacht hihi. Alle nieuwe zwangeren gefeli, de rest succes
Jeskejes en Mupkuk, balen!! Hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk! Bloembeebje, Welkom hier. Als ik jou was zou ik er een testje tegen aan gooien. Evira, Spannend!! Ben benieuwd! mw21, Ik heb nog hoop voor je!! Zaterdag is mijn NOD. En ik voel helemaal niks, geen kwaaltjes, helemaal niks. Nu kan dat ook een goed teken zijn, want dat had ik ook niet toen ik positief testte van mijn zoontje. We wachten gewoon af!
KikiM, Oke, ik denk zelf ook dat ik dat het beste kan doen. Zou ik dat vandaag nog doen of beter morgen ochtend? Zou het aan de ene kant ook wel erg jammer vinden als die nega blijkt te zijn.. Duim ook voor jou en de rest
Spannend hier voor sommige meiden. Evira, bijna testen? Bloembeebje, toenik testte van Svinthe heb ik dat niet met ochtendurine gedaan en was de test ook heel positief. Dus volgens mij maakt het niet zoveel uit. Spannend hoor!
eej meiden kom me hier ook melden mn NOD is vandaag en tot nu toe nog geen ongi gelukkig de vorige rondes was het precies op de dag, maar nu nog niet en ook nog geen tekenen, maar goed ik blijf nuchter probeer mezelf niet gek te maken! dit is onze 3e IUI dus zou mooi zijn 3e keer scheepsrecht succes meiden @ Bloembeebje ik zou ook gewoon testen dan weet je iets meer, ochtendurine is geconcentreder, maar het hangt per vrouw af hoeveel HCG je lichaam aanmaakt ik duim voor je meid dat het posi is!
Hey lieve meiden, nou ik heb zoals beloofd vanmiddag getest en hij was omo-wit. Afgezien van de normale streep hahaha... Ik had dat gevoel natuurlijk al, dus ik ben ook verder niet teleurgesteld. Het is pas de eerste ronde, dus het is nu gewoon afwachten tot ik ongi ga worden... En ik merk nog helemaal niets, dus heb zo'n vermoeden dat dit nog wel even op zich laat wachten... En ik denk dat ik dan toch maar ga temperaturen... Dit ivm het opsporen van de ei... Dan kunnen wij ook wat gerichter klussen... Sorry voor mijn ego berichtje, maar ik moet NU echt beginnen met eten maken en mezelf klaarmaken, want mijn zusje heeft mij uitgenodigd om met haar mee te gaan naar de liveshow van Secret Story. En ik heb daar echt enorm veel zin in . Gezellig een avondje op stap met mijn "kleine" (ze is groter dan ik hahaha) zusje... Liefs
Bloembeebje, als je al 2 dagen over tijd bent, hoef je het niet met ochtendurine te doen. Dus op naar de winkel zou ik zeggen. En hou ons op de hoogte!! Spannend hoor.
Ukk, bij was het ook 3 keer scheepsrecht. Ik zal voor je duimen. Wordt het de eerste en zijn jullie al lang bezig? Ik ben niet nieuwsgierig...