NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen

Correctie even mijn pendel terug gelezen wel april maar meisje haha, waarom ik dan jongen in mijn hoofd had? Haha

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Mijn test van vanmorgen. Omo-wit!

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Balen van je test Evira.

4. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Ik maar kijken, zie echt geen streep, daarna las ik pas de bijbehorende tekst...

balen...

5. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Misschien dat bloembeebje wat rose gaat brengen???

6. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

een goedemorgen dames,

o jee ik zie dat er een paar op de rode bank zitten. echt balen. had gehoopt dat er toch wel een paar meer dames zwanger zouden zijn.
    helaas geen tijd om alles terug te lezen.
    ik ben blij dat ik weekend heb, even rust. op het werk was het gisteren niet zo gezellig. even genieten van mijn mannetjes.
    mijn ongi is bijna voorbij, dus kunnen we weer gaan klussen.
    besloten om geen ovulatietesten te gaan halen. dan ben ik er teveel mee bezig.
    @jeskejes ik zou gewoon gaan op vakantie. even ontspannen dat kan goed werken. ons 1ste kindje is ook op vakantie ontstaan.

veel liefs koekiemonster

7. Mees78

Mees78 Actief lid

1 feb 2011
    146
    0
    16
    Calculator in de Techniek ( mannen wereldje )
    Zuid Holland
    Als het maar gezond is. Haha dat is het belangrijkste toch.
    Sorry had je bericht gemist .

8. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

Een aantal dagen druk geweest met werk, een goede afleiding;)
    Ik zie dat er een hoop op rood staan:( Voor alle dames die op rood staan; Moed houden en op naar de volgende ronde! In mei leggen alle vogels een ei, miss geld het ook voor een beebje;)

Wie zitten er allemaal nog op het wachtbankje? Ik moet ook nog even wachten...Gelukkig een druk weekend voor de boeg dus we zien maar.. Heb wel een aantal symptomen die ik normaal niet heb, maar daar heb ik de andere keren misschien niet zo op gelet voor nod aangezien dit pas de eerste ronde is.

Iedereen heel veel sterkte, succes en een hoop hcg toegewenst!!!

9. Bloembeebje

7 apr 2011
    6
    0
    0
    Goedemorgen meiden, ik kan ook geen roze brengen jammer genoeg..Test was negatief:(..
    Wacht het nog even af misschien komt het nog...maar daar ga ik niet van uit..

Vandaag werken van half 10 tot half 9, dus heb wel afleiding..maar nu eigenlijk helemaal geen zin in om te moeten werken..

Ben gister met me vriend nog even een gesprekje aangegaan, als het nu raak zou zijn wil die er echt voor gaan..als het niet zo blijkt te zijn wil hij nog ongeveer 2jaar wachten:|...lijkt nog zo lang...ik weet wel dat hij het echt heeel graag wil dus misschien valt er nog een mouw aan te passen :p haha..

Ik hoop dat er nog wat HCG aan komt zodat er nog wat roze bij komt..duimduimduim

10. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

@bloembeepje ik heb het misschien niet helemaal gevolgd, maar waarom wil je vriend wachten als het nu niet raak is?
    ik zal voor je duimen!

11. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag een testje gewaagd, maar negatief... we wachten weer af

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jammer Ukke en Evira. Maar het kan nog steeds he. Hier nog geen duivels gespot...

Bloembeebje, waarom zou hij willen wachten? Gingen juliie er nu nog niet echt voor?

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen!

Hier nog steeds niet ongi... Hoop echt dat het op gang komt! Heb zowaar 20 zwangerschapstesten in huis, maar geen testdrang, omdat ik voor mijn gevoel niet zwanger kan zijn!!!!

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    temp 0,2 gezakt niet enorme zakking natuurlijk maar denk toch dat t een voorbode van me ongi is

Test gedaan negatief tja als ik hem alle kanten op beweeg en heel lang staar wil ik natuurlijk wat zien :p
    misschien maak ik nog wel ff foto

15. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Goede morgen dames,

Ff een dagje niet online geweest, maar helaas geen roze erbij....
    Ondertussen heb ik wel ff hCG gevangen....
    Gisteravond kreeg ik ineens een beetje ongi krampjes en moet zeggen dat ze er nu weer zijn. Het is eigenlijk nog iets te vroeg, of ik heb weer een kortere cyclus.

Gisterem op het terrras kreeg ik ook weer zo'n vraag... En nog niet zwanger... slik..euh NEE... Hebben wij geen tijd voor, veelste druk met ons huis....
    Later kreeg ik fooi, zeiden ze; Is voor de kinderwagen, ik meteen, nou voor de kuiwagen ook goed, deze hebben we momenteel harder nodig.... Toch begint het steeds meer te steken die opmerkingen... Ik zie ook overal ineens baby's of dikke buiken rond lopen. Begin dan meteen te dagdromen, van hoe trots ik zou zijn....
    Gister was beetje rare dag, was erg chagi en zat me eigen in de weg. Beete emo ook.... Weet niet wat ik had, maar het zit me allemaal ff niet lekker.... Zou wel door alle drukte en spanning komen denk ik. Of toch omdat ik ongi ga worden....?

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    duss...

17. Bloembeebje

7 apr 2011
    6
    0
    0
    @ koekie monster en miniM, we gingen nog niet voor het echie..maar zelf wil ik nu al wel echt heel graag, maar me vriend wil 1000% zeker weten dat we ons beebje als kunnen bieden. hij heeft het idee dat het nu nog niet genoeg is. Hij wil wachten tot minimaal vast contract, als het goed loopt krijgt hij die in mei of juni..maar dat is nog niet zeker..vind t wel super lief van hem..maar als het in daarlijk niet doorgaat dan wil hij nog 2jaar wachten. Ik heb zo iets van maybe heb je dan nog geen vast contract..dan heeft het geen zin om daar op te wachten..

ik ben trouwens 20 en me vriend 21, we zijn nog wel jong..maar hebben allebei een goede en leuke baan en een huisje...dus de basis is er al..we zijn allebei al wel verder dan onze leeftijdssgenoten hier in de omgeving..sommige zeggen al wanneer gaan jullie er voor...van mij mag het hahah..(dat heeft ook met de geschiedenis van mijn moeder te maken, hopelijk blijft mij t bespaard maar hou het wel in me achterhoofd)

ik duimduimduim nog steeds voor iedereen die het nodig heeft...

18. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    @MV21...
    Uhm, eerlijk gezegd zie geen 2de roze streep... Maar het lijkt wel of het rechts iets donkerder is op de test....of er een soort schaduw is zeg maar..

19. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Hoi allemaal,

Ik zou ook graag willen mee kletsen hier :)

Ik had op 2 april al ongi moeten worden maar het is er nog steeds niet! Heb al sinds 28 maart een soort lichte ongesteldheidspijn in mijn onderbuik en sinds een paar dagen ook in mijn onderrug. Hoofdpijn. MAAR, ik heb inmiddels al vijf keer getest (waaronder zojuist) maar allemaal negatief...

Begrijp er niks van want normaal gesproken heb ik een hele regelmatige cyclus... Wat zouden jullie doen en vanaf wanneer kan je naar dokter voor een bloedtest? Of is dit echt nog veel te vroeg? Oooooooooh, vervelend die onzekerheid. Kan je misschien nog beter ongesteld worden en weten waar je aan toe bent...

@mw21 Ik zie ook niet echt een tweede streep... Misschien als je over drie dagen nog niet ongi bent er nog een testje aan wagen?

20. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Zet mij maar op roze!

Deel Deze Pagina