Hey meiden, Secret Story de liveshow was echt superleuk!!! Om 00.00 uur (ongeveer) was ik weer thuis. Moe maar voldaan ben ik meteen naar bed gegaan. Moest vandaag natuurlijk weer gewoon werken dus... Vandaag heerlijk gewerkt. Dit weekend is voor ons werk een druk weekend, dus er moest nog kleding ingepakt worden voor de inhuur. Ik ben nog steeds niet ongesteld...Heb nu wel wat meer afscheiding, dus ik heb het vermoeden dat de menstruatie niet lang meer op zich laat wachten... Vanaf hier ga ik weer meekletsen hoor. Heb ff de puf niet om alles bij te lezen en op alles te reageren... Liefs
Hee mvJ Leuk dat je bij de liveshow van ss was! ik heb ook gekeken ben nog steeds niet ongi meiden BAAAAAl
Evira, jammer van de negatieve test.... Bloembeebje en Ukke, ook al een negatieve test.... Tjonge er moet toch eens wel wat roze komen hier... Frutsel, joehoe!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Hier ook aan het wachten op mijn nod (11 april). Pijnlijke tepels, af en toe misselijk, lage rugpijn, hoofdpijn, steken in de buik, krampen. En een gevoel wat ik hetzelfde als dat ik in december positief testte. Nou wachten tot maandag..... alle meiden succes!!!!
Vanachtend een heel klein beetje bruin slijm (sorry voor de details), schrok me rot. Daarna de hele dag gelukkig niks meer. In de middag schrok ik me weer rot, mn eigen zoontje met de leidster van het KDV bij mij op mn werk op de SEH. Hij had een hijskraan op zijn hoofd gekregen en daardoor een bloedende hoofdwond. Gelukkig stelde het niet veel voor. Wondje geplakt en terug naar het KDV waar papa hem heel snel op kwam halen.
@ Frutsel GEFELICITEERD!!! jeetje meiden wat zijn er veel die nog niet ongi worden! Spannend!!! en de meiden die wel ongi zijn geworden...Balen! op naar de volgende ronde! @ hier nog steeds niet ongi. heb veel last van steken, wisselend links rechts, maar nog geen ongi pijn dus ik hoop dat het wegblijft! ik ga morgen maar een testje wagen! maar ben toch wel bang dat ie nega word, maar goed het is afwachten! succes meiden!!!
@ukk heel veel succes morgen.. eigelijk is mijn nod ook morgen maar ik denk dat ik het niet durf ik denk dat ik zondag dan maar ga testen Ik Hoop Zo dat Je 2 roze streepjes zult hebben..!!
Meiden bedankt! ik hoop ook dat k op roze kan, maar k weet het niet durf het eigenlijk niet te hopen....... @ Drophy Gefeliciteerd meid!!! geniet er lekker van!