Hier nog steeds geen ongesteldheid (en ik ben echt heel regelmatig normaal!). Vanmorgen was ook de test negatief. Dus ik acht de kans dat ik zwanger ben eigenlijk nihil. Wel raar dat ik dan maar niet ongesteld wordt!
Dank voor alle felicitaties! Kan het zelf nog niet helemaal geloven, dus vanmorgen nog een testje er tegen aan gegooid, die was ook positief! Jippie!!!!
Moi78, Fijn voor je dat je ongesteld bent geworden, is je cyclus weer normaal tenminste. Op naar je ei! MiniM, Balen van je ongi meid! Evira en Kinderwens2011, Wat naar, allebei een negatieve test. Als het dan toch niet zo mag zijn, hoop ik dat een ongesteldheid snel komt. Dan kunnen jullie snel voor de volgende ronde. Mw21, Jouw cyclus is niet zo als het normaal is zo te lezen. Hopelijk wordt het nog iets positief. Vandaag mijn NOD. Vanmorgen had ik wat ongesteldheidskrampen, maar die zijn nu zo goed als weg. Ik wacht nog even af. Mocht ik morgen ochtend nog niet ongesteld zijn en geen verschijnselen hebben ga ik een test doen.
hallo allemaal, ik was hier nog niet eerder geweest.. mijn NOD is 12 april.. bijna dus.. even afwachten nog.. ik heb deze maand voor het eerst mijn temp bij gehouden.. zo als jullie hier zien.. http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2011-03-31&mode=a&ts=1302350654&u= dit is mijn 11e ronde voor ons eerste kindje.. ben erg benieuwd.. maar ga er dit keer eigenlijk niet van uit.. daarvoor wel altijd.. erg vreemd.. mjaa.. miss leer ik het wat nuchterder te zien.. het komt vast goed bij ons allemaal!!.. succes dames..
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) Roeltje(5e ronde, 2e kindje) Happy tree (3e ronde, 1e kindje) Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje) 2. Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) Enomis (12+ ronde, 2e kindje) Joolzz (3e ronde, 1e kindje) Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (3e ronde, 3e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) Samsam ( 3e ronde, 2e kindje) Mamsvan2 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) MayD (4e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) Tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje) Summer1983 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) Mees78 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage) Mw21 (6e ronde, 1e kindje) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) KikiM (2e ronde, 2e kindje) MiniM (3e ronde, 1e kindje) Frutsel (3e ronde, 1e kindje) Ukke (15e ronde, 1e kindje) 2e ronde clomid 10. Niekk (3e ronde, 3e kindje) Mirtjuh (12e ronde, 3e kindje) Romy83 (1e ronde, 1e kindje) 11. Quila (8e ronde , 1ste Kindje ) Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Marcia85 (4e ronde, 1e kindje) 12. Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje) 13. GFH (3e ronde, 1e kindje) 14. 15. Beccy(2de ronde, 1ste kindje) Anni85 (4e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje) MICH18 (5e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 50 4 Zwanger, 16 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven
Goedemiddag dames! Zo, was al een paar dagen niet geweest! *schaam* In ieder geval ben ik er nu weer, en zie dat de lijst nog veel roder is geworden Pfff dat was niet de bedoeling zeg...! Ik zie dat ik al op dag 23 zit, maar nog steeds geen eisprong gehad. (of ieder geval niet duidelijk..) Dus volgens mij schuif ik op naar een ander topic, maar vond het hier veeels te gezellig, dus blijf lekker hier @alle zwangere dames: Gefeliciteerd @alle ongi dames: heel veel succes in de volgende ronde, hopelijk dan meer geluk!
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) Roeltje(5e ronde, 2e kindje) Happy tree (3e ronde, 1e kindje) Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje) 2. Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) Enomis (12+ ronde, 2e kindje) Joolzz (3e ronde, 1e kindje) Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (3e ronde, 3e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) Samsam ( 3e ronde, 2e kindje) Mamsvan2 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) MayD (4e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) Tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje) Summer1983 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) Mees78 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage) Mw21 (6e ronde, 1e kindje) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) KikiM (2e ronde, 2e kindje) MiniM (3e ronde, 1e kindje) Frutsel (3e ronde, 1e kindje) Ukke (15e ronde, 1e kindje) 2e ronde clomid 10. Niekk (3e ronde, 3e kindje) Mirtjuh (12e ronde, 3e kindje) Romy83 (1e ronde, 1e kindje) 11. Quila (8e ronde , 1ste Kindje ) Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Marcia85 (4e ronde, 1e kindje) Dees (3e ronde na mk, 1ste kindje) 12. Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje) 13. GFH (3e ronde, 1e kindje) 14. 15. Beccy(2de ronde, 1ste kindje) Anni85 (4e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje) MICH18 (5e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 50 4 Zwanger, 16 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven
@ Maanvrouwtje: ow jeetje, dat is zeker schrikken zeg. Och arm mannetje... Hoe gaat het nu met hem? @ Dees: ik ga voor je duimen meid!!! @ Ukk: ik duim voor je dat het weg blijft meid!!! Balen van die nega test, maaaaaaarrrrrr geen bloed geeft moet zeggen ze he? @ Drophy: gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan! @ Moi: ooooow meid, wat fijn zeg @ MiniM: hier ook aan het wachten tot ik ongi ga worden... Ow jij bent al ongi geworden... balen meid. @ Kinderwens: ow meid, dat is flink balen zeg!!! Ik duim voor je hoor... @ Evira: balen meid van je negatesten... @ KikiM: ow meid, wat spannend allemaal zeg!!! @ Hel00n: spannend hoor ... Bij mij opent de link niet...maar ik hoop dat je niet ongi gaat worden hoor @ Anni: hahaha scheelt ik was er ook een paar dagen niet echt... Hier vandaag een heerlijk dagje gehad. Vanmorgen wasjes gedraaid en heerlijk buiten opgehangen. Daarna op de fiets naar mijn ouders toe op de koffie en toen met mijn ouders naar mijn oma toe in het verpleeggedeelte van het ziekenhuis. Zo slecht als ze was.... het gaat nu echt enorm veel beter. Dit hadden we allemaal niet verwacht. Ze is zo enorm op gaan leven. Ze kletst weer en is ook weer een beetje ondeugend hahahaha. Het was wel heel kort omdat haar zoon ook kwam en deze morgen niet kon komen, dus wij zijn weggegaan. Op naar de stad. Hier mooie open zomerschoentjes voor J.oshua gekocht. Echt supermooie . Verder hebben ze nog een paar schoenen besteld voor J.oshua in de maten 22 en 23 en daar krijg ik dan een smsje van als die binnen zijn. En ik kan dan gewoon de actieprijs betalen, namelijk met 40% korting . Altijd goed dus . Na de stad zijn we nog even naar de fietsenmaker gereden i.v.m. een servicebeurt. Hij vertelde me dat de eerste servicebeurt gratis is en dat ik dan van de week wel even kan bellen voor een afspraak. Ik maak dan een afspraak voor zaterdag, omdat mijn man dan weer thuis is en ik dus daarna gewoon wel thuis kan komen hahahaha. Ik heb zo'n vermoeden dat er vanavond geklust gaat worden whahahaha....
hier ook nog steeds niks! wel veel rug pijn, buik (pijn) steekjes. en dood moe, dit heb ik normaal gesproken nooit! heb er wel een gevoel bij... maar durf het nog niet hard op uit tespreken..... dus gewoon nog maar ff wachten t/m woensdag....! heb ff snel doorgelezen. gefeliciteerd voor de gene die rose zijn! super. voor de andere.... heb geduld en hoop.!
Hier de schoentjes die we vanmiddag voor de zomer voor ons kleine manneke hebben gehaald... Ze staan hem zo enorm leuk hahaha.
@ Mamavanj ja ik geef de moed nog niet op, maar ik durf ook weer niet te veel te hopen omdat de test toch nega was, maar goed als er maandag nog niks is dan misschien er nog maar eentje tegenaan gooien! wat een super leuke/mooie sandalen! helemaal top!
Yeah Frutsel en Drophy, gefeliciteerd. Moi gelukkig is je ongi er. Op naar t volgende hoofdstuk. Welkom nieuwe dames, veel succes. duim voor roze. Ik verhuis nu naar t volgende topic. Kom nog wel kijken of er roze bij is. Voor de rest succes en veel plezier. Enn duim voor de wachters en testers.
Idd hele leuke schoenen, zie mijn zoontje er ook al zo mee weg rennen. Hij heeft ook net nieuwe schoenen, maat 22. Hiervoor had ie 20, had beter zelfs nog 23 kunnen kopen. Hoe kun je een plaatje bijvoegen? Copy and paste lukt niet...