Hoi, spannend! Ik zou je op de hoogte houden! Ik weet bijna zeker dat ik wel zwanger moet zijn. Vannochtend negatief getest dus had zoiets van...het zal dan toch niet! Vanmiddag had ik ineens erge steken links, vervolgens werd ik even erg misselijk en trok ik wit weg. Daarna heel veel naar de toilet geweest omdat ik dacht dat ik ongesteld werd...heb wat doorzichtig/roze bloed gehad bij afvegen en daar hield het bij op??? Naadt de andere, eerder genoemde klachten kan het bijna niet anders.... Wie heeft hier ervaring mee? Kan natuurlijk nog twee kanten opgaan...ben benieuwd..morgen of vrijdag maar weers testen!
gefeli mamavanzoon! ik heb gister nega getest! en vanochtend een klein beetje bloed afgeveegt tijden het plassen! dus denk dat ik me ook weer moet gaan melden op een ander forum! snif snif......... nog niet helemaal duidelijk ong, maar ga er wel vanuit
He he eindelijk (gister met afvegen al wat bloed) vandaag ONGI doorgezet zo eindelijk duidelijkheid en kan ik nu beginnen aan een nieuwe ronde. Mijn cyclus heeft deze keer wel heel lang geduurt 41 dagen pff maar goed ik ga deze ronde starten met temperaturen om te kijken hoe deze ronde gaat verlopen heb ik iets meer duidelijkheid Gaan jullie met jullie cyclus altijd weer uit van de laatste cyclus (aantal dagen)?
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) Roeltje(5e ronde, 2e kindje) Happy tree (3e ronde, 1e kindje) Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje) 2. Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) Enomis (12+ ronde, 2e kindje) Joolzz (3e ronde, 1e kindje) Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) Kinderwens2011 (3e ronde, 3e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) Samsam ( 3e ronde, 2e kindje) Mamsvan2 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) MayD (4e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) Tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje) Summer1983 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) Mees78 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage) Mw21 (6e ronde, 1e kindje) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) KikiM (2e ronde, 2e kindje) MiniM (3e ronde, 1e kindje) Frutsel (3e ronde, 1e kindje) Ukke (15e ronde, 1e kindje) 2e ronde clomid 10. Niekk (3e ronde, 3e kindje) Mirtjuh (12e ronde, 3e kindje) Romy83 (1e ronde, 1e kindje) Rozerin (4e ronde 1e kindje) 11. Quila (8e ronde , 1ste Kindje ) Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Marcia85 (4e ronde, 1e kindje) Dees (3e ronde na mk, 1ste kindje) Mamavanzoon (5e ronde 2e kindje) 12. Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje) 13. GFH (3e ronde, 1e kindje) Evi83 (4e ronde, 1e kindje) 14. 15. Beccy(2de ronde, 1ste kindje) Anni85 (4e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje) MICH18 (5e ronde, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 50 5 Zwanger, 22 Ongesteld, 1 Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Heb mezelf ook op rood gezet vandaag, ben wel heel blij dat de duiveltjes er nu zijn na een 41 dagen cyclus...
hoi kinderwens 2011 Ik ga altijd uit van mijn langste cyclus, dan zit je ook niet elke keer lang in de twijfels, maar goed 41 dagen is wel ergug lang, neem anders het gemiddelde! ik ben ook vandaag ong, geworden, na 29 dagen! dus ik ga uit in de volgende ronde van 28a 29 dagen! succes he!!!!!!!!!
Ik heb een banner gemaakt van het gemiddelde ik kom dan op 34.5 uit haha maar heb er 35 dagen van gemaakt. En nu maar weer goed klussen in deze ronde Mijn NOD zal nu dan gaan komen rond 19 Mei. Dus aanmelden op een ander draadje van NOD
Hoi meiden Ben hier al een poos niet meer geweest omdat ik me zogezegd me er niet mee bezig moest houden maar snap nog steeds niet hoe ze dat doen en niemand die het me kan vertellen Vandaag hier mijn nod dag en anders moet het morg zeker komen zo niet dan hoop ik dat het dit keer een plakkertje is Testen durf ik niet meer puur omdat ik al twee keer posi heb getest en daarna alsnog mijn periode door heeft gezet als ik test word het op zijn vroegst zaterdag of maandag Alle meiden die zwanger zijn gefeliciteerd !!!!! liefs mij
He anni, hier ook een vreemde ongi! 2 dagen alleen rood bloed, geen stolsels zoals altijd, dag 3 bruin, dag 4 en 5 niks, en nu al sinds gisteren een beetje bruin bij afvegen! VAAG!
Ik heb ook vanochtend negatief getest. Ik snap er helemaal niks van. Heb wel nog enorme klachten wat evt. op zwangerschap lijken, maar kan natuurlijk ook menstruatie zijn die dan door aan het komen is. Ik heb echt zeurderige krampen net alsof ieder moment ongi moet worden. Ik doe niet meer testen en zie het wel waar het op uit komt. Misschien eind van volgende week nog een test mochten de rode duivels zicht nog niet gemeld hebben maar nu niet meer. Ik heb het een beetje gehad en heb er geen zin meer in. Maak mezelf zo gek. Hoe kan ik er nou niet mee bezig zijn als ik alleen maar klachten heb..
Dinsdagavond kreeg ik last van bruinverlies(beetje)woensdag beetje rood en vandaag weer bruin(beetje) hele vreemde menstruatie heb ik nog nooit gehad.. alle zwangeren gefeliciteerd!!
Meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben zo gelukkig ermee! Ik wens jullie dit allemaal toe!!! Iedereen heel veel succes!!
hoi meiden ik ben zwanger!!! nu naar 3 testen begint het te komen maar geloof het nog niet ect het is zo snel gegaan bij ons zoontje hebben we er ruim een jaar op gewacht en nu benik ronde 2 al zwanger we zijn geweldig blij maar het is wel spannend
Mamavand, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van! Anni, Hoe gaat het met jou? Vandaag je NOD!
Mamavand: GEfeliciteerd!!! Hier is nog steeds geen duiveltje te bekennen. Heb wel sinds vandaag wat licht roze bloedverlies. En ook wat zeurderige krampjes in mijn buik. Heeft iemand hier ervaring mee?
kikim en dees bedankt. ik had dat ook heel vak dat roze en krampjes bij mij betekende dit altijd dat me ongie gewoon door zette alleen dat ik het onbewust gewoon een beetje ophield!! omdat ik het zo graag wilde!! hoop voor je dat het raak is dees!!
Volgens mij zijn er nog meiden die nog niets hebben doorgegeven... Jammer, had het leuk gevonden hier veel roze te zien. Groet Frutsel