NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Hanna: nou zo erg was het nou ook niet whahaha... Het was meer dat de dingen niet meer op hun plek stonden, er dingen kwijt waren enzo... Ik ben iemand die de keuken graag precies zo ingedeeld wil hebben, zoals ik het altijd heb staan en als ik dan weg ben (of een keer niet zelf opgeruimd heb), dan staat alles alweer anders... (is een beetje een tik van mij denk ik hahaha).
    Wat super dat je het zo naar je zin hebt op de basisschool waar je werkt, dat maakt het een stuk makkelijker he?

@Roeltje: spannend hoor...

@berenbotje: Ja heb echt van die vakantie genoten, ff bijkomen van het carnavalsweekend... Opzich kunnen ze wel zonder mij hoor, hebben ze voor mij ook altijd gedaan, maar alles staat dan weer door elkaar en het aanrecht is dan een beetje een opslagplaats geworden...

@ Rittjuh: pfoe, daar moet ik niet aan denken hoor... Kan ik lichamelijk ook niet aan, door mijn chronische ziekte. Ik werk ook wel alle dagen, maar in totaal maar ietsje meer als 20 uur...

Ik zit nu al heerlijk in mijn bedje met mijn flaptopje hahahaha. Mijn man moet de hele week overblijven in Katwijk en als mijn man niet thuis is, heb ik er nooit zo'n behoefte aan om beneden te blijven zitten... Het is voor mij dan ook makkelijker om bij mijn zoontje te komen, zonder extra vaak de trap op te hoeven...

En dan nu ff GTST kijken :D

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Eikie: Wat vervelend zeg dat jullie tijdelijk stoppen. Hoop idd dat het niets ergs is.

@ mamavanjoshua: Zit nu ook lekker GTST te kijken :D

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mamavanjoshua
    haha hier ook GTST:D hier lig ik er doordeweeks ook vroeg in (man is dan sowieso niet thuis).. half 10 vertrek ik met laptop naar boven.. wil vaak wel eerder, maar vind t dan zo zielig voor de hond:)

4. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011

1.
    Maart (4e ronde, 2e kindje)
    Roosje31(5e ronde, 2e kindje)
    Roeltje(4e ronde, 2e kindje)
    Happy tree (3e ronde, 1e kindje)
    Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje)

2.
    Posh84 (4e ronde, 1e kindje)
    Jeskejes (5e ronde, 1e kindje)
    Kwebbels (1e ronde, 2e kindje)

3.
    Dododette (3e ronde)
    MamavanJill (5e ronde, 2e kindje)
    Judith1981 (8e ronde, 1e kindje)
    Joolzz (3e ronde, 1e kindje)

4.
    Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje)
    Troela85 (2e ronde, 1e kindje)
    MayD (4e ronde, 1e kindje)
    mw21 (6e ronde, 1e kindje)

5.
    Mummy24 (8e ronde, 2e kindje)
    Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje)
    tam27 (4de ronde, 3de kindje)
    Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8)

6.
    Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje)
    Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje)
    Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje)

7.
    Danisha(8e ronde, 2e kindje)
    Evira (2e ronde, 1e kindje)
    MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje)
    Mees78

8.
    Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje)
    berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage)

9.
    Kapoen (2e ronde, 1e kindje)
    KikiM (2e ronde, 2e kindje)
    MiniM (3e ronde, 1e kindje)

10.
    Rittjuh (5e ronde, 1e kindje)

11.

12.

13.

14.

15.

Datumloos:

Aantal: 31
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 2 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven

Ha meiden,

Ben een tijdje niet geweest, heb mezelf weer even teruggeplakt in de lijst want was er afgevallen. Probeer er niet de hele maand mee bezig te zijn, dat lukt de eerste twee weken van de maand heel goed maar de laatste week zal ik wel weer meer meekletsen hier!
    Eikie, moeilijke keus lijkt me dat.
    Leuk meer juffen hier. Sta ook met veel plezier voor de klas. Hier trouwens geen GTST maar Komen eten ( ben gek op kookprogramma's)

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Rittjuh: ja ik ben echt een GTST addict whahahaha...

@ Roeltje: hoezo is jou man dan sowieso niet thuis? Ja ik heb 2 poezebeestjes rondlopen, maargoed, die vermaken zichzelf samen wel :D ;)

@ Joolzz: Welkom (helaas) hier meid. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn. Ik ben ook gek op kookprogramma's, maar ik kijk ook errrrug graag GTST hahaha...

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Roeltje, kom er gezellig bij op 1 april :)
    Heb je hiervoor wel vaak ovulatietesten gebruikt?

MamavanJoshua, lekker met de laptop boven.
    Dat doe ik ook vaak hoor als mijn man er niet is.
    NU heb ik net op wacht gezeten totdat Svinthe sliep, alweer bijna 1,5 uur geleden zie ik :)
    Dus tijd om even naar beneden te gaan voor mij zometeen!

Roeltje, zo jij bent een vroege slaper.
    Ik zou dat ook altijd wle willen, maar het komt er hier nooit van.
    Meestal rond 11 uur / half 12 pas....

Joolzz, ook juf?

Zo, en nu echt naar beneden :D

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hanna
    haha slaap meestal rond half 11 pas hoor.. Beneden is zo saai haha..

Mvjoshua (kort je naam even af;))
    mijn man is visserman en werkt op zee dus is alleen in de weekenden thuis.. Dat maakt het gerichte klussen ook zo lastig.. hier dus gewoon elk weekend klussen en dan zien we wel.. Heb 3 rondes ovutesten gebruikt en elke keer viel ei op donderdag.. Dus hadden we niet zoveel aan helaas (maandagmorgen gaat hij weg en vrijdagavond komt hij weer thuis).. Vanmorgen nog even snel geklutst en paar uur later had ik ei pijn:$ hopelijk springt ei dus snel:)

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Roeltje, wat sannend zeg. Hopen dat ei nu heel snel springt.

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Hannah: Ow hahaha nou veel plezier dan nog eventjes beneden :D...

@ Roeltje: Oooow, op die manier. Mijn man maakt ondergrondse containers schoon met de vrachtwagen en als hij dan verweg zit, dan moet hij overblijven, omdat ze het anders niet afkrijgen...
    Ow jeetje, ja dat word lastig klussen idd... Ik ga heel hard duimen dat je ei dan heel snel gaat springen...

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja hoop echt dat ei morgen of overmorgen springt.. voor de zekerheid vrijdag nog een keer klussen.. heb wat menstruatiekrampen en steken rechts.. schiet soms zo lekker door naar mn liezen:( hopelijk teken van ei:)

mvjoshua
    ah zo.. Hoe vind jij het als hij een nacht weg is? Hier gaat het al 4.5 jaar zo dus ben er wel aan gewend, maar vind het vaak echt niet leuk:)

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Roeltje: ik ben het ook wel gewend. Mijn man heeft eerst in het leger gezeten, dus zeer regelmatig op oefening geweest. Nu dus als hij naar bepaalde plaatsen moet, dat hij moet overblijven, maargoed leuk is anders. Maar ik ben het dus ook wel gewend...
    Het is voor mij alleen lastig soms, dat ik dan alleen voor de zorg voor J.oshua sta, door mijn chronische ziekte, maar ik red het nog steeds ;)

Mijn man zat al in het leger toen wij elkaar leerden kennen 9 jaar geleden, dus ja... ik ben het wel gewend... LOL

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ha meiden,

Als ik dat zo lees dan bof ik maar dat mn vriend gewoon van 08.30 tot 17.30 uur werkt! Hij werkt 5 dagen, ik werk 4 dagen (wel 35 uur)

Werk als manager in de kinderopvang, dus net als de juffen hier, ook gezellig tussen de kids!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mvJoshua
    ach ja ik weet ook niet beter eigenlijk:D afgelopen week was Lenn niet zo lekker en dan mis ik een extra paar handen wel haha..

MiniM
    haha mijn man is daar geen type voor. Heeft een jaar in de bouw gezeten maar jeetje wat was ik blij dat ie weer de zee op wilde :D

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik ben zelf geen juf. Ik werk als facilitair medewerker bij Traffic Support. Een bedrijf dat verkeersregelaars verzorgd voor evenementen, wegwerkzaamheden enzovoorts...
    Ik werk hier zo'n 20 tot 22 uur in de week. Heb aangegeven te willen proberen (lichamelijk) of ik iets meer kan werken en gevraagd hoe zij daar tegenover staan...

Toen ik nog geen werk had, wilde ik ook heel graag in de kinderopvang werken, maar helaas heb ik de opleiding niet en dus ook de papieren niet. Helaas ook het geld niet om deze opleiding te gaan doen...

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Jaaaa, dat ken ik... als J.oshua niet lekker is, dan mis ik die extra paar handen ook!!!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mvjoshua
    zie nu dat je in zwolle woont? Ik woon daar vlakbij.. 20 minuutjes rijden ongeveer.. heb een opleiding facilitair management gedaan:) doe er helaas niks mee, haast geen werk in te vinden :(

17. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Goedeavond dames! Heb alles weer bijgelezen, alleen te moe om te reageren op iedereen...

Hehe mijn kleine slaapt eindelijk sinds 10 minuten. Zat vandaag voor de 2e keer op een andere groep, misschien dat hij daardoor wat van slag was. En voor het eerst dat hij enthousiast werd toen hij me zag, normaal gesproken loopt ie zo langs me heen als ik hem op kom halen.

Nou hier ga ik alweer slapen, een heeeeeele drukke dag gehad. Morgen pas 11.30 beginnen, dus hoop dat zoonlief ook uitslaapt!

Hier ook manlief weg tot donderdag, hij zit in Rusland. Zoonlief kwam thuis en hij riep meteen papa papa en zoeken in huis waar hij nou was.

Truste allemaal!

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Roeltje: haha ja, ik ben een geboren en getogen Zwollenaar ;) Wat grappig dat je zo dichtbij woont. Nu ben ik wel heel nieuwsgierig waar je dan woont hahahaha... Dat is wel balen zeg. Ik heb dan echt wel geluk gehad denk ik... ben daar gekomen door een reïntegratie-traject...

@ Maanvrouwtje: geeft toch niets dat je zo moe bent? Kan gebeuren toch? Och arm kindje... zou heel goed kunnen hoor, dat hij daarom van slag was.
    Slaap lekker meid! Ooow wat fijn dat die van jou donderdag al thuis komt :D. Ja heel herkenbaar. J.oshua begint bij het kdv al: Papa toe? en onderweg naar huis ook steeds"Papa?, papa?...

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    maanvrouwtje
    zou best kunnen hoor dat hij daarom zo van slag is.. Fijn dat ie nu lekker slaapt.. trusten meid!

mvjoshua
    je hebt pb;)

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Roeltje: jij hebt PB terug ;)

Deel Deze Pagina