NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Jeskejes, dank je wel! Word flink feesten :D Het zonnetje schijnt dus het fietsen komt wel goed.

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Haha, klinkt echt geweldig dit.

3. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Hoi dames

Niets ernstigs hoor.. We hebben een goed gesprek had thuis en toch besloten niet voor een 2e te gaan.. we hadden beide toch wat twijfels.. en als je er niet 100% achterstaat moet je het niet doen.
    Mijn gezondheid laat het nu ook niet toe, financieel maak ik me wat zorgen en het is eigenlijk wel goed zo. we hebben een heerlijk rustig mannetje van bijna 3.. en de is al zo zelfstandig, gaat volgend jaar naar school... Moet er niet aandenken al die babystress.. kan het nu gewoon niet hebben..
    Eerst ook gedacht dat het zielig was voor mijn zoontje en dat het zo hoorde, 2 kids, maar heb me gelukkig toch bedacht..

Moet deze wel ongi worden, dus is nog even spannend... als ik toch zwanger blijk te zijn, zal ik er ook met alle liefde voor zorgen en komt het allemaal wel weer goed.. maar als ik toch nu nog de keus heb, liever niet.
    Heb vanmorgen test gedaan, die was negatief.. maar ik kan pas rustig ademhalen als ik ongi ben..

4. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb ik alleen maar respect voor Eikie!!! Dikke Knuf!!!!

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ze zeggen ook bij twijfel niet doen. je moet er eigenlijk ook 100% achter staan. Mischien komt er nog een tijd. geniet van je kleine mannetje.

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Eikie: Als je idd twijfelt is dit de juiste keuze. En je moet niet kijken naar wat 'hoort', maar wat voor jullie goed voelt. De een wil vijf kinderen en een ander geen. Het is jullie leven, dus respect dat je die keuze durft te maken.

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Sluit ik me helemaal bij aan!

8. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Ik ook!

9. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis echt een super weertje dames word er helemaal vrolijk van!!!! Krijg gelijk de kriebels om me tuin aan te pakken....

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedenmiddag allemaal :D,

@ Rittjuh: gelukkig is mijn man ook wel elk weekend thuis :D.

@ Roeltje: hoe was het in het vogelpark?

@ Mupkuh: hahaha, leuk is dat he, fietsen met de kleine... Ow ja, dan ben je idd wel drukdrukdruk... Ken het...

@ Keeley: ow whahaha, dat is idd ook aardig dichtbij LOL. Dankjewel. Vinden wij nou ook ;)... Tja hoe zorg ik voor de afleiding... Ik ben heel druk met de kleine man, met werken en met mijn hobby's, zoals schrijven voor een online magazine...

@ Jeskejes: Spannend hoor... Word dus weer een paar spannende dagen voor je.

@ Kwebbels: ow wat leuk zeg een huisartsenpraktijk :D. Whahaha, geweldig die opmerking van je dochter.
    Ik heb altijd last van diarree als ik ongi word... Ook zo'n apart iets hahaha.

@ Roosje: ow jeetje dat is wel balen zeg, dat je je vak vaarwel moet zeggen... Ik weet wel zo'n beetje wat je voelt denk ik...
    Tja enige tip die ik heb, pas na je NOD een test halen whahaha...
    Ooow ja, die peuterpubertijd... heel herkenbaar... Hier heb ik er ook zo een rondlopen...

@ Eikie: ik heb enorm veel respect voor jou meid. Echt super!!!

HIer weer heerlijk gewerkt en ik merk weer dat het warmer word... Ik kan weer meer en dus kan ik op het werk ook weer meer, altijd goed dus!!!

Wij hebben trouwens een heel slim mannetje... (sorry ben gewoon trots). Ik kwam vanmorgen op zijn slaapkamer om hem aan te gaan kleden enzo, had hij zijn slaapzak al uitgedaan!!! En dat terwijl ik hem gisteren achterstevoren aan had gedaan!!! Ik vraag me tot nu toe nog steeds af hoe hem dat gelukt is hahahahaha.
    Hij begint ook steeds meer de oren van je kop te kletsen. Heerlijk. Zo praatte hij nog maar met 1 woordje en nu maakt hij al kleine zinnetjes... Zelfs op het kdv zeiden ze gisteren (en vanmorgen) dat hij zo enorm hard gaat nu ineens...

11. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi dames,

Meld me hier ook weer...vandaag zijn de duiveltjes ook bij mij aangekomen..Mijn volgende NOD is 15 april..randje kantje dus..
    Wel leuk dat ik de meeste van hier al ken...kunnen we weer samen naar een nieuwe vruchtbare april ronde!!!!!

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ beccy: welkom hier meid. Helaas... Op naar een goede volgende ronde...

13. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    dank je ..het is wel altijd een domper, maar toch is het weer een begin van een hoopvolle nieuwe ronde..Gelukkig duurt die menstruatie bij mij nooit lang..3 dagen en ik ben er weer vanaf..

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    beccy
    aah balen :( Toch ongesteld geworden.. maar er is nog plek genoeg op de roze-April-wolk.. Join in..

Vanmorgen stond ik bij het vogelpark te koekeloeren na een autorit van dik 3kwartier.. Zijn ze dicht!:$:x Maar dat stond niet op de site natuurlijk.. Telefoonnummer van ze gedraaid maar niemand nam op.. Dus maar weer terug gegaan en naar het oude vertrouwde Ballorig geweest.. nou, we hebben ons super vermaakt:D vanaf half 12 waren we de enige dus mama ging los :D

nu aan het eten koken, moet ook gebeuren;)

15. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    roeltje das inderdaad flink balen haha..Heb vandaag grote schoonmaak gehouden. Morgen komen mijn schoonouders..Had gehoopt dat we goed nieuws konden vertellen maar helaas...ach ja..komt wel..

16. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ontzettend leuk om over jullie superslimme grappige kindjes te lezen!!

En ik zie dat de meeste meiden lekker buiten zijn geweest vandaag. Hier niet, ik werk full-time en zit de hele dag binnen. Maar ben nu alweer thuis dus heb zojuist wat buitenlucht opgesnoven. Het is echt zacht buiten! Heerlijk!

Beccy: balen dat je ongi bent geworden. Is inderdaad een domper.:(

Ik ga morgen weer met ovutestje beginnen en vanaf vrijdag klussen. De spannende tijden breken langzamerhand weer aan!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ mamavanj, snel gaat het hé met die kleintjes. Mijn meissie word vrijdag 2 en kletst ook de oren van je kop af ;) Heeft heel de terugweg achter op de fiets liedjes gezongen :D Ik heet trouwens ook Patricia ;)

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jammer Beccy, maar niet getreurd he! April word een mooie maand! Ik voel het!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Tijd om hier weer even bij te lezen.
    Hannaman doet Svinthe even in bad.
    Dat doet hij elke avond.
    Zo te horen is het weer gezellig :)

Roeltje, zal je net zien he, is het park gesloten.
    ballorig is ook altijd leuk!

Keeley, nu is mijn afleiding mijn dochtertje, maar toen ze er nog niet was vond ik het op een gegeven moment ook heel lastig om er niet te vaak mee bezig te zijn.
    Zeker als je ook nog ovulatietesten gebruikt....
    Testdrang heb ik nooit zo.... meetal werd ik een uur nadat ik getest had ongesteld, dus daar was ik ook snel klaar mee.
    Toen ik eenmaal niet ongesteld werd en mijn temp hoog bleef werd ik erg zenuwachtig en heb geloof ik 2 dagen na NOD getest toen.

Kwebbels, haha wat een onzin, wat wijs he van die kleintjes!!!

Roosje, zeker spannend dat je aan een opleiding gaat beginnen. Iets heel anders dan wat je nu doet?

eikie, als ik het zo lees is dit wel de juiste beslissing!

MamavanJ, goed zeg dat hij nu al zinnen gaat zeggen. Lijkt me zo leuk!

beccy, hopelijk wordt april jouw maand!

Mupkuh, heb je een groot feest gepland vrijdag?

Judith, hopelijk vind je je ei snel. Zo te zien heb je wel een aardig regelmatige cyclus.

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Ekie: Lijkt me geen makkelijke keuze, maar als je er zelf achter staat dan is dat goed. Het is jullie leven en niet van een ander, doen waar jullie je t beste bij voelen. Lekker van die kleine man genieten.
    @roosje31: Ik heb geen groene vingers, gelukkig mn vader wel en die heeft vant weekend mn voortuintje aangepakt. Schat van een vent:)
    @mamavanjoshua: Fijn dat t beter gaat door t warme weer. Doet veel mensen goed. Ik heb lekker int zonnetje gezeten toen we met de kids van bso in t speeltuintje waren. En je mag best trots zijn op je mannetje hoor hihi. Doe je het lipje van de slaapzak ook er tussen stoppen? Heb op kdv een paar kids die m achterstevoren aan hebben en die toch uitdoen, nu doen we dus dat lipje van de rits erin, als je begrijpt wat ik bedoel
    @Beccy: Bah balen meid. Succes met deze ronde en we gaan voor een vruchtbaar april.
    @Roeltje: Dat meen je niet dat ze dicht waren, balen. ha maar lees dat mama zich uitgeleefd heeft bij Ballorig, leuk. Ik heb lekker samen met mn neef bij oma gegeten, spaghetti jammie.
    @Judith: Spannend, succes met je zoektocht. Ik begin morgen met ovu en zijn van de week begonnen met klussen, denk vanavond maar weer, gaan t om de dag proberen. Weet nog niet wat te doen rond ei, dan miss elke dag. Zie ik dan wel. Maar succes meid.

Ik probeer op of na NOD te testen, afgelopen ronde ging dat goed toen op NOD, helaas nega. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Zit alleen met mn knie, die gaat steeds zeerder doen en ben bang dat er meer aan de hand is met mn meniscus. Morgen naar de fysio en ben benieuwd en beetje bang wat hij zegt. Zit namelijk echt niet op een kijkoperatie te wachten. Moet er niet aan denken om dan elke dag een trombose spuit te zetten. (naaldenfobie) En dan kan ik niet werken als oproep en wil in september beginnen met opleiding en ik wil een kleintje. Pff, nu effe niet te veel aan denken, denken dat t goed komt.
    Sorry dat ik weer zoveel getikt hebt. Moest t effe kwijt. Slaap daarom ook al een paar nachten slecht. Lig hele nacht zo'n beetje wakker.

Deel Deze Pagina