NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik werk ook fulltime binnen, maar wij hebben vouwwanden! kun je binnen/buiten werken.

Heerlijk, vooral met dit weer!

Net 40 minuten met de hond gelopen.

2. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid, wat een gedoe allemaal. Kan me voorstellen dat je niet op een operatie zit te wachten.
    Wat voor opleiding wil je gaan doen?
    Houd je taai! Probeer iets heel oppervlakkigs op tv te kijken als afleiding. Of lekker ff douchen of in bad. Dat helpt bij mij meestal wel een beetje.

3. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe dat is lekker!! En met de hond wandelen ook. Daar krijg ik altijd weer energie van als ik er even doorheen zit.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jeskejes
    jeetje wat balen van je knie :( Zit dan ook niet mee he.. hopelijk krijg je beter nieuws dan je verwacht..

hihi ja ik vermaak me prima hoor in Ballorig;)

Roosje
    toch besloten om een opleiding te volgen lees ik? laatste weken wat minder tijd gehad voor zp dus ben blijven steken bij het feit dat je misschien ander soort werk wilde.. of elk geval een andere richting.. Fijn dat je er nu uit bent:)

*zucht* Lenn wil niet slapen..

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Thnx voor de tips judith.
    Ik ben met de pabo bezig geweest maar dat was niks voor mij. Nu ben ik oproep op kdv, dus als t goed is mag ik in t 2e jaar instromen en dan heb ik in 1 jaar mn spw 3. T gaat er mij nu maar om dat ik zo vlot mogelijk mn diploma heb en krijg op mn werk een bbl plek als t goed is.

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goed afronden die opleiding en dan lekker aan het werk in het kdv, hartstikke leuk! Heb ik ook eerst gedaan voordat ik manager werd.
    Maar ben nog gegregeld op de groep om ff te kletsen en met de kids te knuffelen of ze staan ineens op kantoor, ook leuk!

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zeker weten!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja die kids maken t zo leuk, vooral die gevatte opmerkingen soms. Kids komen ook bij onze manager soms op kantoor, echt leuk om te zien. Ik vind t fijn dat ik eigenlijk wel op alle groepen ingezet word. Kan er echt van genieten en dat was op de pabo niet. Dit jaar op stage had ik echt zoiets van nee... dit wil ik niet. Werd toen ook meer ingezet en draai nu weken van tussen de 20 en 38 uur. En ook al ben ik kapot (ben hooggevoelig en pak prikkels sterk op), ik vind t leuk en das voor mij erg belangrijk.

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Met plezier naar je werk is het allerbelangrijkste! Daar kan geen salaris tegen op!
    Althans dat vind ik!

Ik zit zo goed op mn plek op mn werk! Dat is echt heerlijk!

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Roeltje: Ow, lekker dan, dat ze dicht waren... Wel fijn dat jullie je vermaakt hebben bij Ballorig.

@ Judith1981: ik heb ook lekker gewerkt hoor, al werk ik niet fulltime ;) Spannend hoor... ik duim voor je :D

@ Mupkuh: ja gaat echt veel te hard hoor... Joshua gaat alweer richting de 2,5 pffff.... Ow whaha, wat grappig... een naamgenootje :D. Ow heerlijk he, dat liedjes zingen. dat doet J.oshua ook altijd...

@ Hanna: ja dat is ook echt heel leuk hoor :D. Hij begrijpt ons steeds beter en je kan af en toe gewoon ook echt een "gesprekje" met hem aangaan :D. Ow heerlijk hoor dat je man jullie kleintje elke avond in bad doet :D. J.oshua mag maar 1x in de week douchen (ivm zijn huid) en als mijn man thuis is, dan brengt hij hem altijd naar bed en dat is ook altijd één groot feest...

@ Jeskejes: Ja ben echt blij dat het warmere weer er weer aan komt hoor. Hierdoor heb ik gewoon minder pijn, waardoor ik dus weer meer kan doen :D. Het lipje van de rits kan er bij deze niet tussen, dus dat gaat helaas niet op. Maar ik vraag me dan toch af, hoe hij er überhaupt bij komt, aangezien de rits ergens in het midden start (niet helemaal onderaan)... J.oshua was ook aan het buitenspelen, toen ik hem op kwam halen van het kdv...
    Hoezo een trombosespuit? Mijn vader is al een aantal keren geopereerd aan de knieën en heeft nog nooit elke dag een trombosespuit hoeven te spuiten...
    Vervelend zeg, dat je hierdoor zo slecht slaapt... Spannend morgen bij de fysio...
    Dat zou wel fijn zijn zeg, als je op je werk je BBL kunt doen dan.
    Ow dat herken ik wel... Ik ben ook hooggevoelig, maar idd als je iets leuk vind, dan heb je het ervoor over...

@ MayD: jeetje dat lijkt mij nog eens prettig werken zeg!!!!

Zo, zoontje ligt al een 45 minuten op bed en het begint een beetje stil te worden...
    Ik ga zometeen even een wasje aanzetten en dan straks ophangen... en dan de volgende weer aanzetten...anders komt er weer niets van deze week...

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mn oma heeft nieuwe knieen gekregen en mn oom 3 kijkoperaties. En die moesten spuiten. Mn oom heeft bij de 2e kijkoperatie niet hoeven spuiten en die heeft dubbele longembolie gehad. Dus afgelopen keer wel spuiten. Omdat ze bij mij wel die spuite kregen, maar op zich al een geruststelling dat dat niet altijd hoeft. Maar eerst morgen even afwachten.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou, duurde even maar hij slaapt:) Nog even kopje thee gedronken beneden.. Daarna nog een verhaaltje en is gaan slapen..

Ik duik lekker voor de tv.. secret story kijken;)

13. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Beccy: Welkom! Hopelijk ga je snel op roze :D

@ Roeltje: Balen dat ze dicht waren. Apart dat het niet op de site stond. Gelukkig ander amusement gevonden.
    Zit nu ook SS te kijken. Echt grappig soms.

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ben ik ook aant kijken secret story hihi.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier staat ie inmiddels op GTST;) heb de rest van SS opgenomen dus die kijk ik morgenvroeg tijdens het ontbijt;)

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Zeker weten. Als het nog wat warmer wordt zetten we de binnen- en buitenwanden open en dan komen er zelfs vogels bij ons binnen! Echt superrelaxed werken.

Ik ken dat, met de was. Als ik het niet doe, blijft het ook een week liggen.... :)

17. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Mamavanjoshua, Hoe krijgt je zoontje het voor elkaar, om z'n slaapzak uit te trekken! Haha. En nog wel achterstevoren ook, hihi. De nieuwe Houdini??;)

Hanna, Heerlijk dat je man jullie dochtertje in bad doet! Gezellig ook! Wij doen het meestal samen, ook heel gezellig.

Jeskejes, Ik snap dat je niet op een kijkoperatie zit te wachten! Dat kan je er inderdaad niet bij gebruiken. Ik hoop voor je dat je op je werk een BBL opleiding kunt volgen.

MayD, Errug leuke werkplek zeg!

Wat zijn hier veel meiden die op een KDV werken, leuk zeg! Ik werk 20 uur per week gemiddeld, de ene week 2 dagen en de andere week 3 dagen. Ik ben verpleegkundige, maar heb tijdelijk een andere functie (intern) om een zwangerschapsverlof op te vullen.
    Mijn vriend heeft een baan van 8.00 tot 17.00 uur, dus geen last van springende eieren terwijl hij er niet is:D:p

Verder nog aan het wachten tot m'n menstruatie weer over is, maar dat duurt nog wel een dag of 2 helaas.

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeskejes, veel succes bij de fysio!
    KLinkt goed die opleiding die je wil gaan doen.

Vandaag helaas ook veel binnen gezeten. Even naar buiten in de pauze...
    Hopelijk morgen mooi weer want ik heb mijn doordeweekse weekend ;)
    Woensdag en donderdag vrij!

Roeltje, slaapt Lenn al?
    Oh ik lees dat ie slaapt. Fijn!

Ik ga zometeen de laptop aanslingeren en tegelijkertijd internetten en voetbal kijken.
    Ben een grote voetbalfan dus een leuke avond voor mij :) : Bayern Munchen- Internationale :D

Hier is de klustijd wel aangebroken en wat vind ik het spannend.
    We hebben hier heel lang gedacht dat het bij 1 kindje zou blijven, maar nu toch voor een tweede.
    Had ik écht niet gedacht...
    Het eerste wat ik dacht toen ik bevallen was: Ooohhhh, dit hoeft NOOIT meer hahahahahah
    En toen ... gelukkig Ze huilt :D
    Oh ja ik heb ook nog gezegd: de volgende bestellen we bij de Wehkamp ;)
    Maar ja, daar staan niet zulke leuke in :)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hanna
    whaha je lijkt mij wel :D Hier waren we toch echt heel zeker van het feit dat een tweede echt NOOIT ging gebeuren.. maar uh, in november werd ik ziek en werkte de pil niet.. Voelde mn ei en heb man gewaarschuwd en was het ineens: We gaan er voor..
    :$ okeeee... helaas niet raak maar goed.. Begin december definitief gestopt haha..
    'Volgende keer moet meneer ooievaar de baby maar komen brengen':) Dat is echt iets waar ik vreselijk tegen op zie.. BEVALLEN.. heb geen onwijs zware bevalling gehad, maar kan er echt niet naar uit kijken..

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Roeltje, nee ik kijk daar ook helemaal niet naar uit...
    Maar bij mij kan het eigenlijk alleen maar beter gaan denk ik :D
    Positief blijven denken he?
    Grappig dat jij ook zoiets had van : eens maar nooit weer ... en er nu toch ook weer voor gaat!

Deel Deze Pagina