Lieve meiden, Hou eens ff op over die bevallingsverhalen Hier pas de 1e he Niet me al in de stress laten schieten terwijl ik nog niet eens zwangr ben he, dat zijn zorgen voor later
vooral mijn man was heel stellig in het feit dat er geen tweede zou komen.. Maar op de avond dat ik hem waarschuwde dat de pil niet werkte zei hij (ja, echt onwijs lief) "Ik heb nog genoeg liefde over voor een tweede hummeltje." Op zich kan de bevalling wel slechter alleen de afloop mag van mij wel beter.. Dat was denk ik de grootste angst van ons beide..
MiniM solly enige wat je zeker weet is dat het pijn doet.. en wat er eenmaal in zit moet er toch echt uit
miniM, laat je niet opjutten hoor! Heb ik ook nooit gedaan toen ik zwanger was. Gewoon er heel rustig naar toe leven als je eenmaal zwanger bent.
@ Jeskejes: misschien dat dat dan wel overal anders is ofzo... ik weet het ook niet... @ Roeltje: Secret Story kijk ik alleen als er niets anders op is... Ik zie eigenlijk totaal niet op tegen de bevalling (wil toch weer een ruggeprik), maar zie wel op tegen de zwangerschap zelf, doordat mijn zwangerschap van J.oshua niet bepaald erg leuk was... (zie bij Hannah) @ MayD: Ja dat geloof ik meteen dat het superrelaxed werken is. Helaas kan dat bij mij op het werk niet. Maarja... heb hier sowieso weinig aan dan, want ik zwerf het gehele gebouw door whahahaha... Hahaha, ja echt erg hoor... Ik heb er vaak gewoon geen puf voor, waardoor ik het dan een soort van vergeet zeg maar... @ KikiM: whahaha, ja dat is dus iets wat ik mij tot op heden ook nog steeds afvraag. Whaha de nieuwe Houdini... dat zou wat zijn zeg... Ik zou bijna denken dat hij extreem hypermobiel is... @ Hannah: nou de weersvooruitzichten voor morgen zien er goed uit voor jou dan . Whahaha, hilarisch... de volgende bestellen we bij de Wehkamp... Ik heb nooit gezegd, dat ik dit niet nog een keer wilde... Heb bijna de gehele zwangerschap een slechte zwangerschap gehad... Zware bekkeninstabiliteit en daar bovenop voelde ik J.oshua niet meer vanaf ongeveer 30 weken...
@ Roeltje: Neem het idd ook op vanaf GTST. Kijk het meestal direct daarna af. Ben weer helemaal up to date haha @ Hanna: Jaaaah, voetbal. Heerlijk om te zien. Zit het nu ook te kijken. Heb zelf ook 8 jaar gespeeld, maar sinds we vorig jaar verhuisd zijn ben ik gestopt. En nu met de kinderwens wil ik ook niet ergens anders beginnen.
Dames ik ga mn bed opzoeken, vriendlief is nog niet thuis Gaat mn klusavond. Dan maar morgenavond. Welterusten.
Slaap lekker meid! Ik ga de was uit de machine halen en de volgende aanzetten... Pfff, wat een rotklusje zeg... Daarna ga ik ook slapen...
MiniM@ ik vond mij bevalling helemaal niet pijnlijk Heb ook ooit een darmonderzoek gehad (sigmoidoscopie) en dat was veeeeel pijnlijker ik vond het jammer dat mijn bevalling zo kort duurde, had er meer van willen genieten, maar ik zal niet klagen uiteraard! dus het kan ook peanuts zijn!
Nog ff snel, had eerder moeten zeggen dat de klusavond niet doorging. Stapt ie net binnen haha. Tot morgen. Ga dr 1tje verleiden
Ja fijn hij is eerst met de hond lopen, haha. Had ik al mee gelopen maar hij wilde perse nog lopen. Ach ja.
Ik moet nog ff wachten voor ik weer aan de slag mag. Al weet ik wel wat mijn mannetje wil als ie overmorgen uit Rusland terug komt... Voor ie wegging was ik ongi, dus hij w8 al een tijdje haha.
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) Roeltje(4e ronde, 2e kindje) Happy tree (3e ronde, 1e kindje) Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje) 2. Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) Joolzz (3e ronde, 1e kindje) 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) MayD (4e ronde, 1e kindje) mw21 (6e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) Mees78 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) KikiM (2e ronde, 2e kindje) MiniM (3e ronde, 1e kindje) 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) Niekk (3e ronde, 3e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 31 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 2 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Ik kom me ook melden, ik mag weer een ronde mee
@ Jeskejes: Is het nog gelukt met verleiden? Zie dat je ei er al bijna aankomt! @ Maanvrouwtje: Zou er wel voor willen tekenen dat de bevalling snel voorbij is en nauwelijks pijn doet haha.
Jahhhh tis gelukt. Hihi. Jah ei komt eraan, denk. Wil vanavond ovu test doen. Temp is al wel aant stijgen...en aant schommelen Ben benieuwd of ik weer mooi op 28 dagen zit. Heb daar mn banner op gezet. maar ja mn lijf doet waar t zin in heeft denk. Merk dat ik deze ronde wat nuchterder ben. Hopelijk heeft dat een goede uitwerking. Niekk balen van je ongi, maar welkom hier. Succes deze ronde. Ik wil nog niet teveel aan een bevalling denken. Als ze gaan vertellen hoe t ging zeg ik vaak van: ho maar, ik moet nog hihi. Maar zoals meerdere zeggen, eerst zwanger worden en blijven.