Dank je maanvrouwtje, ben er nog niet zo goed bekend mee, dus weet niet wat goed is. Maar leer ik vanzelf
Vriendlief zit in Rusland, en ons zoontje werd vannacht om 2.00 wakker, voelde aan als een steenkooltje, temp 39.5. Sliep pas om 4 uur weer, en vanochtend niks meer hand?!? Snap er niks van, ben nu alleen nog heel moe. Deze week wordt ik ingewerkt, dus alles komt nu tegelijk Zo wordt ik wel afgeleid van het zwanger worden...
@ Maanvrouwtje: Het is idd wel afleiding, maar geen fijne. Raar dat er vanochtend niks meer aan de hans is, maar wel beter natuurlijk. Voor wat word je ingewerkt als ik vragen mag? @ Jeskejes: Je temp schommelt idd wel behoorlijk. Hopelijk heb je straks gewoon een duidelijke steiging van 0,4 ofzo. Bij mij was mn temp de vorige ronde rond de 36,4 en daarna 36,7 of hoger. Hopelijk kan ff hier straks een duidelijk eisprong uithalen. Maar goed, het belangrijkste is dat je het voor jezelf weet natuurlijk
Goedemorgen!!! @Maanvrouwtje.....gek is dat hè....zo hebben ze koorts en zo lopen ze weer te springen en te rennen....Gelukkig dat ie weer beter is.... @Bevallen.....kijk er juist naar uit!!! Hier gaat het klussen volgens schema hihihi....We hebben om de dag geklust en vanaf vandaag gaan we 3 dagen achter elkaar....ivm eitje...Komt mijn vriend gisteravond ineens mee....we zijn rond mijn vruchtbare dagen afgelopen maand naar sauna geweest.....dat schijnt dus helemaal niet goed te zijn ook niet voor zijn kleine rakkertjes.....En geloof me afgelopen maand zag ons klusschema er heeeeeeeeel goed uit hihihi.....
Misschien iets heel leuks.....Het is deze week Restaurantweek....en dan kan je voor 27,50 eten in de beste restaurants van nederland.....om op deze manier mensen kennis te laten maken met cullinair eten.....www.restaurantweek.nl
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) Roeltje(4e ronde, 2e kindje) Happy tree (3e ronde, 1e kindje) Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje) 2. Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) Joolzz (3e ronde, 1e kindje) 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) MayD (4e ronde, 1e kindje) mw21 (6e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) Mees78 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) KikiM (2e ronde, 2e kindje) MiniM (3e ronde, 1e kindje) 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) Niekk (3e ronde, 3e kindje) 11. 12. Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje) 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 31 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 2 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Hoop dat ik het goed gedaan heb Ben al een tijdje aan het kwakkelen met mijn cyclus na de prikpil Dus dit is mijn 1ste rond dan maar met Clomid Heb een zoontje van 16 maandjes en hoop dat het gezellig word
Oeh je kan ook een eisprong voelen? Er zijn artsen die daar niet in geloven Nou die mogen de pijn wel even overnemen haha
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) Roeltje(4e ronde, 2e kindje) Happy tree (3e ronde, 1e kindje) Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje) 2. Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) Joolzz (3e ronde, 1e kindje) 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) MayD (4e ronde, 1e kindje) mw21 (6e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje) Summer1983 (4e ronde, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) Mees78 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) KikiM (2e ronde, 2e kindje) MiniM (3e ronde, 1e kindje) 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) Niekk (3e ronde, 3e kindje) 11. 12. Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje) 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 31 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 2 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Hallo allemaal, Heb mezelf ook op de lijst gezet. Ben uitgegaan van mijn laatste cyclus, ben dus heel benieuwd ! Hopen op veel roze in April !! Succes iedereen !
Nieuwe, welkom! Wat mogen er veel 1 april testen Roosje, hier ook mn ei volgens mij dus ook even 3 dagen klussen.
We hebben het er maar druk mee!!! Nou Maart het word nu wel eens tijd dat we van die 1e plek afkomen....
Welkom nieuwe meiden!! Zo een hoop eitje in zicht. De spannende dagen komen er weer aan. En dus wordt het ook drukker met kletsen. Dat gaat echt samen op.
NIeuwe meiden welkom. Ja, eisprong en meer kletsen ik zie ook wel de trend Hier komt ie er ook bijna weer aan als het goed is. Meestal rond dag 14 van mijn cyclus. Dus ook weer gericht aan de klus geweest al. Vandaag even op het punt gestaan om een ovu-test te doen, maar toch niet gedaan. Wel goed van mi
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) Roeltje(4e ronde, 2e kindje) Happy tree (3e ronde, 1e kindje) Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje) 2. Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) Joolzz (3e ronde, 1e kindje) 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) MayD (4e ronde, 1e kindje) mw21 (6e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje) Summer1983 (4e ronde, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) Mees78 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) KikiM (2e ronde, 2e kindje) MiniM (3e ronde, 1e kindje) 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) Niekk (3e ronde, 3e kindje) 11. Quila (8e ronde , 1ste Kindje ) 12. Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje) 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 32 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 2 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Mezelf erop gezet en aantal gewijzigd
Wij zijn weer terug... I-net doet het weer voor de komende 2 weken en dan gaan we overhuizen.... Zou zo leuk zijn als ik nog in het oude huisje zwanger raak.... Dus vol goede moed erweer tegen aan... Dag 13 mijn ei.... dus moet net kunnen....
Spannend, ik zie dat je nu op dag 13 zit. Je temp ziet er wel mooi constant uit nu. Hoop dat ie dan snel stijgt als teken dat je je ei hebt gehad. Hier zojuist vast begonnen met ovutestjes. Nog niks te zien, maar dat had ik al gedacht. Vanaf vrijdag: KLUSSEN!!!