@Whitesaber: Dank je tips zijn altijd welkom. @Judith: Mn temp is vandaan 0.3 gedaald. Vanaaf weer klussen. Ik merk nog niet veel, alleen rommelen mn darmen, pijnlijke rug (maar dat heb ik al langer) temp is gedaald, dus... we gaan weer klussen. Ik mag vandaag weer een hele dag werken, dus lees vanavond pas weer bij. Fijne donderdag en tot vanavond maar weer
goedemorgen! snap er helemaal niks meer van.. Heb nog steeds eipijn.. plus het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan worden.. Volgende maand mooi weer aan de ovutesten.. Vind zonder ook niks Zijn nu aan het ontbijten.. Lenn is 2 uur wakker geweest vannacht.. Wel geslapen tot half 7, normaal is het alsnog 5 uur dat ie wakker is.. vanmorgen flink aan de poets, krijg vanmiddag visite.. Heb haar al een tijd niet gesproken dus wordt leuk
Goedemorgen meiden, Hier nog een lage temp, dus ei nog niet geweest. Vanavond nog even aan de klus Roeltje, ik heb ook wel vaker dat ik langer dan 1 dag last heb van die eisprong.... Misschien heb jij dat nu ook? Veel plezier met de visite vanmiddag! Altijd leuk om bij te kletsen met iemand die je een tijd niet hebt gesproken. Jeskejes, ei op komst?? Vanmorgen ga ik even naar het winkelcentrum. Ik heb hele mooie schoenen gezien in de etalage en nu toch maar eens even passen... Fijne dag allemaal!
Hier bijna aan de ovutesten beginnen. Verwacht mijn ei volgende week. Hier geen geklus (nouja, niet voor een kindje dan ) maar zodra er een positieve ovutest is, afspraak met donor maken. Elke keer weer goed plannen!
@ Hanna, vrijdag hebben we niet een heel groot feest gepland. Ga 's ochtends lekker zwemmen met haar (doe ik altijd peuterzwemmen) maken ze onderwaterfoto's en 's middags gaan me voor de 1e keer met haar naar de bios. Denk dat we gaan eten bij de mac. We hebben zaterdag feest voor de familie en zondag voor de vrienden. We hebben gister een partytent opgezet zodat de kids (ongeveer 15) lekker buiten kunnen spelen. Druk, druk, dus... @ Mamavanjoshua, het gaat idd snel. Zat gister nog te rekenen dat ze over 5 1/2 maand alweer naar de PSZ mag. Weer een mijlpaal Ik heb gister ovutesten besteld. Ga vroeg beginnen met testen hou mijn korste cyclus aan. Mijn ongi was ook raar, 3 dagen heel licht en daarna bruinverlies. Terwijl ik wel rug en buikpijn had voor een heavy ongi. Komende dagen druk omdat mijn meissie 2 jaar word. Dus dat word flink feesten hier
@Mupkuh....alvast gefeliciteerd met je meisje.....gaat snel hè.... @Roeltje....daar heb ik nou ook last van....het idee dat je ongi moet worden....beetje een drukkend gevoel...gisteren helemaal ben benieuwd vandaag.....denk dat vandaag mijn ei komt. Maar als je er nu last van heb dan zou het nog kunnen morgen als je mannetje thuis komt.....gelijk maar ff bespringen!!!! Veel plezier met je visite. @Hanna....altijd leuk schoenen passen.....heb gisteren met vriendin een shopafspraak gemaakt.....8 april lekker shoppen in adam..... Merk wel dat het klussen deze maand wat moeizamer gaat....niet dat het moet ofzo want dat is de afspraak....het moet wel spontaan blijven....maar het zit toch in mijn hoofd een beetje. Dan heb ik in mijn hoofd zin maar mijn lichaam (beneden) heeft er even wat langer voor nodig.....Gelukkig komt het dan wel goed hahaha....Hebben jullie dat ook?
Hallo dames! Ik ben vandaag ongesteld geworden! 15 april is mijn volgende NOD. Hopelijk vinden jullie het leuk dat ik hier kom mee praten?? Liefs.
Nou het schoot me vanmorgen te binnen dat ik dat in de derde ronde ook had.. van donderdag t/m maandag.. volgens ovutesten was ei idd donderdag gesprongen.. Heb nu alleen nog krampen en geen eipijn meer.. dus denk dat ik pech heb deze maand..
Ik heb precies hetzelfde hoor Roosje! Herkenbaar. Andersom eigenlijk nooit, dat mijn lichaam zin heeft, maar mijn hoofd niet haha.
Roosje/maanvrouwtje haha heeeel herkenbaar.. Rond mn ei heb ik altijd zin Beetje jammer dat mijn vent nooit in de buurt is Roosje nou weet je wat het is.. Gisteren sprak ik iemand die hier verderop woont.. En ik mag haar sowieso al niet en dat is na gisteren nog erger geworden.. ze vertelde dat ze zwanger is.. Hartstikke leuk natuurlijk, een zwangerschap gun ik haar echt wel.. Maar wat ze daarna zei was als een klap in je smoel krijgen.. 'Ja we zijn wel even bezig geweest hoor, duurde wel even.' Dus ik vroeg: 'Mag ik vragen hoe lang?' Ook al mag ik haar niet, ik gun niemand het lange wachten op een wondertje.. zegt ze: 'was in de tweede maand EINDELIJK zwanger.' Pats.. En bedankt..... Wij zitten in ronde 5 en dat is natuurlijk ook niet zo lang, daar niet van, maar voelde me wel even k*t.. Hopelijk is het deze maand raak maar denk het haast niet..
@Roeltje.....wat een k*t opmerking.....Sommige mensen beseffen niet eens hoe bijzonder het eigenlijk is om zwanger te raken....En idd 5 mnd is nog niet erg lang....maar als er weer een maand voorbij is word je wens alleen maar groter....heb ik ook!!! En ik ben ook verwent met Lisanne....aan de pil en zwanger. En nu zijn we ook in ronde 5....Ik vind het natuurlijk heel jammer als ik weer ongi wordt maar het zet me wel met beide benen op de grond.....want het is helemaal niet zo vanzelfsprekend....En je mannetje is natuurlijk ook alleen het weekend thuis en het is echt %#%^$^$ dat je eitje zich steeds in de week aandient....Het komt vanzelf meissie....Maar als je eenmaal de knoop doorgehakt heb....dan liever vandaag nog dan morgen....
Ja precies.. De kinderwens wordt er niet minder door natuurlijk.. En iedere maand is er één te lang voor je gevoel.. En ik ben blij voor d'r hoor dat ze zwanger is.. Dat gun ik haar echt wel ook al zal ze mijn vreindin nooit worden.. Maar het feit dat ze klaagt hierom valt me compleet verkeerd.. We hebben er een jaar voor uitgetrokken en ik ben blij dat ik dat gedaan heb.. Vorige week mijn ha nog gesproken, die moest ik ergens anders voor bellen en hij weet dat we bezig zijn voor een tweede.. Hij vroeg hoe het ging en hoe het er voor stond.. (hij heeft jaren in de verloskunde gewerkt) Met 9 maanden 'moeten' we langskomen omdat hij weet dat mijn lf vrij kort is.. Gelukkig is het nog niet zo ver en denk ook niet dat we dat gaan doen, maar ben wel blij om te weten hoe hij er tegen aan kijkt.. Als je de reacties hoort van sommige huisartsen zou je bijna niet meer durven haha.. maar goed, dat is nog ver weg natuurlijk
Lijkt me wel een geruststelling als je huisarts je wel even in de gaten houdt.....en fijn dat het idd serieus genomen wordt. Gelukkig heb ik een lf tussen de 12 en 16 dagen...Ik maak me wel eens zorgen omdat ik 32 ben.....en na je 30ste kan je kwaliteit wel tot 50% teruglopen....Zo heeft iedereen zijn onzekerheden....
ja dat is het zeker Ach, zal wel goed komen.. Ga Lenn eens even vermaken.. Hij weigert weer eens te slapen en heeft een humeur van niveau ijs
Hoi dames, Ik wil iedereen even veel klusplezier toewensen. En dames al op het wachtbankje?? Iig succes met wachten... Hier ook weer aan de klus, vanaf volgende week helaas hubbie voor werk weg... Hopen dat deze week/weekend genoeg is! Heb deze keer wel een héle stabiele temp trouwens!! (niet dat dat gaat helpen maar goed ) Hopelijk een roze maand voor ons allen!!
Roeltje, sommige mensen snappen niet dat zwanger worden ook nog weleens gewoon wat langer kan duren.... Ik heb al 2x rond een jaar gewacht, dus ik weet waar ik over praat. Hopen maar dat het gewoon lekker snel raak is voor je! Mommy1986, dat is wel een heel stabiele temp ja Zo heb ik ze nog vaak gezien die kaartjes! Schoenen waren er helaas niet meer in mijn maat... Echt jammer want ik vind ze héél leuk. Nu even op internet zoeken of ik ze niet ergens kan bestellen....