Huisarts, op een gegeven moment ben ik ook langs de huisarts gegaan en ik werd zonder morren gelijk doorgestuurd naar de gyn. Ik was al helemaal strijdklaar maar dat was toen niet nodig. Een paar maandjes erbij kan toch geen kwaad lijkt me Hopelijk is het niet nodig voor je, quila Jeskejes, mooi je ei in zicht! enomis, hopelijk raak voor jou deze ronde Roeltje, gezellig geweest dus met je vriendin. Ietsje langer gebleven dan geplamd miniM, veel plezier op je vrije dag. Hier ook richting bed. Morgen nog een dagje werken en dan een lang weekend. Maandag ook vrij ivm sluitingsdag KDV van Svinthe. Wel lekker hoor dan maar 2 daagjes werken!
Hey meiden, jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg. Helaas was ik vanavond te druk met het schrijven van een recensie van een kinderboekje, dus geen tijd om te reageren en nu is het echt veeeel te veel hoor. Hahahaha... Morgen dus niet zoveel kletsen he? Dan kan ik het ook nog bijhouden Vandaag heerlijk gewerkt en vanmorgen ook een Blackberry foon gekocht. Ik was mijn foon zo enorm zat, dat ik overstag ben gegaan voor een BB... Ik ben er nu al helemaal blij mee. Morgen mijn provider nog even bellen om BB internet bij mijn abo op te doen en dan is dat ook weer geregeld, dan kan ik alles met mijn BB, wat ik ermee wil . Het werken ging lekker, morgen misschien eerder weg, die uurtjes haal ik volgende week wel weer in . Ik lees het morgen wel in mijn mailbox op het werk of dat akkoord is. Zo niet, moet ik gewoon tot 16.00 uur werken ongeveer... We zullen zien... Ik ben nu ook van mijn menstruatie af. Ik weet nu ook zeker dat het al een menstruatie was, omdat ik er echt een week mee onderweg ben geweest. De menstruatie was dus wel veel te vroeg. Ik heb namelijk de prikpil en die zou bij mij minstens 2 maanden moeten werken (3 maanden, de normale termijn is bij mij te lang namelijk)... Nu ben ik al na een maand ongesteld... Dus het is afwachten, wanneer ik nu ongesteld ga worden weer... Voor nu ga ik lekker slapen meiden... Ben net klaar met de recensie en morgen nog wat aanpassingen doen en dan morgen indienen. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen meiden Heb nog niet alles bijgelezen maar las iets over een vlaggetje met "biertje" Hier hieperdepiephoera eitje gevonden denk ik! Fijne dag allemaal!
Joolz gaat een leuk weekend krijgen...... By the way.... Ben er nog niet uit... Of ja... Eigenlijk geen tijd, te druk met klussen in huis... en aankomende week dubbel klussen..... Denk dat ik wacht tot de 11de... en weer niet raak dan een afspraak... Rijmt, dus komt vast goed dan.. whahaha
@ Joolzz: Hup, aan de klus jij @ Jeskejes: Fijn dat je ei toch in zicht is. Wordt weer een gezellige periode Hier gaan we vanaf vandaag maar beginnen. Hopelijk is mn ei nog niet geweest. Ga niet testen of tempen deze ronde. Dus wordt echt afwachten...
Rittjuh veel klusplezier Hier is ei definitief geweest Nu hopen dat man superzaadjes heeft gekweekt en mijn ei retevruchtbaar is.. Maandagochtend geklust en woensdag of donderdag ei gesprongen.. *duim duim* Vandaag man weer ophalen dus voor de zekerheid vanavond ook nog maar klussen
Goedemorgen dames, Hier beetje vervelend opgestaan knallende hoofdpijn en een stijve nek......paracetamolletje ingenomen.....had zoveel op de planning staan vandaag, badkamertje schoonmaken, bovenverdieping doen en wassen strijken zodat het weekend alles klaar is.....zo eerst maar even een bakkie koffie doen....
Even een kleine update klussen.....begin van de week had ik best een beetje last van "eipijn" .....ik merkte dat mijn ei eraan kwam/komt zeg maar.....gisteren had ik dat gevoel niet meer....wel geklust en merkte wel dat het wat gevoeliger was.....vandaag een beetje een gevoel alsof er een ongi aankomt....en volgens mijn banner geeft ie vandaag eisprong aan....zelf het idee dat ik hem woensdag al gehad heb.....wat zeggen jullie vanavond nog een keertje klussen??? Merk dat ik deze maand echt een beetje moeite heb met klussen....had het er al met mijn mannetje over gehad en hij merkte het ook....misschien iets onderbewust ofzo.....Het is echt niks voor mij zeg maar..... @Biertje?......Ik heb een uithangbord met happy hour!!!! Hihihi
Roosje je kan altijd nog een keer klussen vanavond toch.. Als je je ei woensdag hebt gehad lopen we gelijk op haha.. Verkoudheid van Lenn lijkt met het uur erger te worden.. heeft net al 1.5 uur geslapen en je wil niet weten hoe zijn hoofdje er uit zag toen ie wakker werd Nu eerst een broodje eten..
Ah wat sneu Roeltje dat Lenn zo verkouden word....Ik maak altijd zoutoplossing omdat je dat zovaak als je kan mag gebruiken....en dat helpt altijd prima....Ik heb toen gewoon bij apotheek zo'n flesje gevraagd met een pipetje....je heb nu die spraytjes....echt huistuinkeukenmiddeltje hihihi.....
klinkt goed. heel spannend. Hier gisteren veel te moe om nog te klussen. Hoop niet dat ik mn ei gemist heb.
@ Roosje: Als het lukt is het niet erg om nog een keer te klussen voor de zekerheid. En anders is het gewoon duimen dat het genoeg was @ Roeltje: Vervelend van de verkoudheid. Hopelijk gaat het snel beter!
@Rithjuh.....Ik hoop dat ik het vanavond kan opbrengen....Tis zo raar deze maand....Maar gelukkig weet mijn mannetje er raad mee hihihi. Meiden heb vandaag echt een bietje een blèh dag.....Ben echt al een paar dagen mezelf niet. Denk dat ik maar eens opzoek ga naar mezelf.....
Vervelend Roosje, dat je je zo voelt. Hopelijk is het snel over. Roeltje, zielig is dat, als ze zo verkouden zijn. Maart: hoop het ook niet!
Mijzelf er bij gezet. Heb het redelijk druk gehad en geen tijd gehad om op iedereen te reageren...Zag dat er al vele aan de klus waren! MEiden succes!! enne dat april maar een supervruchtbaar maandje mag worden. Ik ben bijna ongi af en heb besloten dat we vanaf morgen maar om de dag aan de klus gaan..Wie weet heb ik wel vroege eitjes..Ik temp niet en gebruik ook geen testen, wil de natuur nog een beetje zijn gang laten gaan. Maar ook omdat ik denk dat ik er dan echt teveel mee bezig zou zijn. Nou ga even eten (lekkere frietjes...mmmmm!!) en daarna even lekker klussen haha..
Beccy, veel succes en plezier! Nog even een vraagje meiden, als ik vandaag mijn eisprong heb (dag 15) is mijn nog dan de 29e? Of werkt dat niet zo?