@judith Nee, je ben niet verplicht daar antwoord op te geven. Maar als ik zeg dat ik hem niet ga vertellen of ik wel of niet zwanger ben, dan denkt ie dat ik zwanger ben. En tja, hij moet mij wel straks beoordelen, dus moet hem wel te vriend houden.
Je zou als wedervraag kunnen stellen waarom hij dat belangrijk vindt om te weten? Het gaat hem namelijk niks aan, het mag je beoordeling niet beïnvloeden, dus waarom moet hij het weten?
Vandaag eerste ovu test van deze ronde gedaan. Natuurlijk nog negatief, maar ik wil dat kostbare eitje niet missen! Voor vandaag dus een 0 op de CB digital.
Ja snap ik. Aan de andere kant kun je je afvragen of het relevant is om te weten of je plannen hebt om zwanger te worden bij een werkplek van een half jaar. Ik vind het echt een onbeschofte vraag!
Ik zal die vraag onthouden voor de volgende keer Evira, dank je. Maar weet wel zeker dat deze prof gewoon zegt, ja hoor eens daar heb ik echt geen zin in, geen diensten kunnen/willen doen, de stage niet aaneengesloten kunnen doen, grotere kans op ziekteverzuim. En tja ook al mag het niet je beoordeling beinvloeden, het gebeurt gewoon. Maar in de loop der jaren wel wijzer geworden. We gaan er uiteraard helemaal voor, en tot minstens 12 weken zeg ik ze niks mocht ik deze stage zwanger worden. We lopen precies gelijk op Evira, we pakken het ei!
We hebben een goede CAO, dus als je al heel kort zwanger bent, weet niet precies hoe ver, kun je al afdwingen alleen maar dagdiensten te draaien en geen avonden en nacht. Hij zal vast wel "nare" ervaringen gehad hebben.
@ Anni jammer voor je meid dat het toch een miskraam is geworden.. hopelijk straks wel een plakbeeb. @ Pompeloesje welkom en succes.. @Roosje hard geklust!! Denk dat je op de wachtbank mag hoor.. @Maanvrouwtje inderdaad een irrelevante vraag van je prof hier krijg ik ook elke dag de vraag of ik al bezig ben..dan zeg ik gewoon nee. Wij moeten per direct stoppen met werken als we zwagner zijn(operatieverpleegkundige) en er zijn nu al 2 collegas met zwangerschapsverlof. Ze verwachten dus wel dat ik ook bezig ben, maar 100% zeker weten doen ze het niet. Er wordt ook steeds gezegd van dat ik beter een beetje wacht e.d. Ja hallo ga geen rekening met hun houden moeten ze maar extra personeel aannemen we zitten al zo krap in personeel...
Hoi meiden, Wat een heerlijk weer vandaag ! Ben van de week weer begonnen met ovutesten maar nog steeds geen positieve. Heb wel het gevoel dat ie elk moment positief kan zijn. Mn cyclus zal dus wel wat langer zijn dan 32 dagen. Wel natuurlijk druk aan de klus. Iedereen succes deze maand en voor de dames die in de buurt van hun ei zitten veel klusplezier . Fijn weekend! Liefs Posh
Goedemiddag meisjes! Ik heb alles even bijgelezen, maar helaas niet de kracht om overal op te reageren. Dus dat doe ik vandaag even niet, sorry. Vriendlief zei gisteravond al; ooh mogen we weer klussen? Haha, dat vind ie zooo vervelend Maar eerst maar es even mijn lichaam tot rust laten komen. Het is grote schoonmaak in mijn buikje merk ik al...
Ik verwacht dinsdag of woensdag mijn lh piek. Soms is het iets later. Ik hoop om dinsdag, puur om praktische redenen. Dan kan de donor woensdag komen. Donderdag is mijn oppasdag, dus dan ben ik pas tegen 23 uur thuis. Onhandig dus.
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) Roeltje(5e ronde, 2e kindje) Happy tree (3e ronde, 1e kindje) Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje) 2. Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) Enomis (12+ ronde, 2e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) Joolzz (3e ronde, 1e kindje) Samsam ( 3e ronde, 2e kindje) 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) MayD (4e ronde, 1e kindje) mw21 (6e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje) Summer1983 (4e ronde, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) Mees78 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) KikiM (2e ronde, 2e kindje) MiniM (3e ronde, 1e kindje) 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) Niekk (3e ronde, 3e kindje) Mirtjuh (12e ronde, 3e kindje) 11. Quila (8e ronde , 1ste Kindje ) 12. Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje) 13. GFH (3e ronde, 1e kindje) 14. 15. Beccy(2de ronde, 1ste kindje) Anni85 (4e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 36 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 2 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Ik ben er ook weer bij, geen ovutesten deze maand en had zp ook een tijdje op een laag pitje staan, anders ben ik echt de hele maand met niks anders bezig en daar kan ik niet zo goed tegen. Maar nu kom ik weer gezellig meekletsen.
Ik heb nu voor het eerst op dag 9 al een zichtbare 2e streep op mijn ovu-test. Ik hoop dat mijn ei deze maand eerder komt dan dag 17/18. Zou mooi zijn als mijn LF dan ook eindelijk eens wat langer is. Om nog even op het thema van de kinderplanning aan je leidinggevende melden terug te komen... Ik heb direct bij het stoppen met de pil mijn leidinggevende gemeld dat wij voor een kindje willen gaan. Dit i.v.m. mijn werkzaamheden (ben tamelijk uniek bij ons in het bedrijf), zodat wij rustig de tijd hebben om iemand hierin op te leiden. De "grote baas" vertaalde dit in het beoordingsgesprek (een paar weken later) als wederom een bewijs van mijn loyaliteit en ik heb gewoon mijn loonsverhoging gekregen hoor. Tja, de ene baas kan het waarderen en de andere baas moet het beter niet weten tot het zover is.
Gezellig Samsam! Wat een raar gedoe met die gesprekken, volgens mij mag het officieel niet gevraagd worden. Aan de andere kant kan ik ook wel begrijpen dat mensen willen weten waar ze aan toe zijn... het gaat ook een beetje om de manier waarop! Het verhaal van MayD is gelukkig een mooi voorbeeld van hoe het ook kan. En er komen ook strakke klusschema's langs! Hier ook hoor, dag 6-7-11-13-14-15-16 tot nu toe... en eisprong denk ik vandaag dus dag 16, ben benieuwd. Mannetje vindt het allemaal prachtig. Evira, succes met zoeken. Was ook zo blij dat ik 'm gevonden had (voor 't eerst) heb ook digitale cb gebruikt en midstream testen van testpoint. Bij mij bleef de cb trouwens maar 1 dag positief, alleen gisteren en vanmorgen weer nega. Streep vanmorgen op testpoint was nog redelijk duidelijk maar niet zo knal als gister. Temp was nog niet omhoog, ik hoop morgen dan weet ik zeker dat m'n ei geweest is. Zo het is een heel verhaal geworden sorry hoor...
@Anni85: Haha mijn mannetje vindt t ook helemaal niet erg al dat geklus . @Evira: Als je dinsdag je lh-piek hebt, wanneer springt je ei dan? Ik heb altijd mn eisprong de dag nadat ik voor t eerst een positieve ovutest heb. Meiden die ovutesten gebruiken: Hoe vaak testen jullie op een dag? Gewoon 1 keer?
Ik gebruik ze voor 't eerst, en heb eerst 1 x per dag getest en op de dag van de positieve nog een keer (omdat ik 't zo leuk vond om die streepjes te zien en het zeker te weten, haha) Volgens mij springt je ei de dag na de posi test? En las dat sommige meiden meer dan 1 dag posi testen... cb digi niet maar als ik die niet had zou ik de streepjes van vanmorgen nog wel als posi hebben beschouwd denk ik
Ik test 1 keer per dag, maar misschien dat ik er morgen twee doe. Die van vandaag is nl al bijna positief. Vorige maand heb ik mijn piek gemist denk ik en ik heb deze maand even bevestiging nodig. Gisteren geklust, vanavond niet en morgen weer wel. Welkom Samsam! Wat een weertje vandaag he! Heb fanatiek in de tuin gewerkt, was heerlijk om even mijn gedachten van mijn ei weg te houden!
Ja, soms moet je even niet aan zwanger worden denken, dan werkt het het beste zeggen ze! Ik ga morgen verjaardag van vriendlief vieren, lekker taartje eten! En misschien wel even naar Ikea, dat vind ik altijd leuk om lekker te struinen
Ik test 1 keer per dag, maar rond eisprong 2x. Ik kan heel moeilijk mijn ei vinden altijd met die testen. Meestal denk ik: nu heb ik het gevoel dat ik positief zal testen, en dan is dat ook zo haha. We proberen altijd om de dag na een posi test te insemineren. Ik weet niet precies wanneer mijn ei springt, ik temp niet. Maar volgens de statistieken is het 24 tot 36 uur na je lh piek. Ik test 's avonds, dus als ik dinsdagavond een posi test heb, dan insemineren we woensdagavond. Helaas hebben we maar 1 kans per maand, dus kan ik niet voor de zekerheid ook eerder insemineren. Vandaar op deze manier. De ovulatietest is het enige zekere punt haha.