Wat een heerlijk weer..... Mag zo gaan werken, maar denk dat ons terrasje wel vol loopt.... Heerlijk, gaat de dag lekker snel.... Maar ook ideaal weer om eitjes te zoeken... Go for it ladies...!!! Fijne dag allemaal...
Goedemorgen! Oooh wat een heerlijk weer! Dan gaan mensen lekker kleding kopen in mijn winkeltje! @Jeskejes: Ik heb nog taart over, dus als je wilt... En ik zal goed opletten als dat EI van jou zich weer laat zien! @Roeltje: Wat vervelend dat Lenn weer ziek is, wel fijn dat je naar de HA kan. @hier: Met mij gaat het naar omstandigheden goed, had gister nog even een dipje, maar daar zijn we nu redelijk overheen. Ik hoop gewoon dat het deze ronde wel goed mag zijn. Heb net contact gehad met de VK, en die wil misschien een echo om te kijken of alles schoon is... Pff dat is confronterend zeg Alles is nu afgezegd, dus ik kan het achter met laten. En nu wat gezelligheid: Verjaardag van vriendjelief was gezellig, zijn zusje is ook jarig (3 dagen eerder) dus hebben we het dit jaar bij haar gevierd. Lekker taart en hapjes! Mmm... Gister ook even bij de Ikea geweest, heerlijk gestruind langs alle leuke nieuwe dingen! Wat word je daar hebberig van zeg...
Hey meiden, Hier ben ik weer na een druk weekend vol met feest De ovutesten worden hier duidelijker heb dus goede hoop op een ei. Heb nog wel ongi rug en buikpijn. Maar misschien heeft dat wel weer met mijn ei te maken.
@Roeltje...beterschap met je kleine man. Al testdrang? Probeer te wachten meid. Haha ik zat ook al gelijk te rekenen wanneer ik al mag testen toen ik je berichtje zag haha maar ik ga echt wachten...nog 10 dagen whaaa... Werd vanochtend wakker en had beetje ongi/blaasontsteking gevoel, geen pijn met plassen. Zou dat iets kunnen betekenen? De onzekere periode breekt weer aan!
De lente is begonnen! Nog effe wachten, dan kunnen de eerste al gaan testen. Spannend altijd weer he!
Roosje haha ik voel ook van alles als ik er over na denk ongikrampen heb ik nog wel af en toe.. Vanmorgen een paar uur steek in mn linkerzij.. Nouja, tussen mn zij en eileider zeg maar.. *lekker duidelijk he* maar goed, ik zit pas op 5 DPO (of 4DPO als ik een traag ei had) Wil wachten tot mn NOD, en aangezien die over 6 dagen is (LF van 11 dagen)Ga dan testen denk ik.. dan is man namelijk nog thuis, volgende dag gaat hij weer aan het werk.. Mm, heerlijk zonnetje hier
Wat een heerlijk lenteweertje. Zometeen nog even lekker naar buiten als Svinthe wakker is. MIjn ei is verplaatst vanmorgen bij FF...???? Kan iemand daar wat nuttigs over zeggen hier.... Ik begrijp het niet zo en heb dit nog nooit gehad??? Roeltjes, hoe was het bij de huisarts? Kan jij al 4 dagen voor NOD testen? Dat gaat opschieten dan! Anni, erg confronterend zo'n echo Sterkte ermee! Maar.... aan de andere kant ook wel "fijn" vond ik destijds om te controleren of alles goed is daarbinnen... ja de Ikea blijft leuk he!!! Mupkuh, uitgefeest? Alsnog gefeliciteerd met je meisje! Ik voel een zwaar gevoel in mijn buik..... Maar verder merk ik niks van een evetuele zwangerschap. Bij mijn vorige 2 keren leek het er steeds op alsof ik ongesteld ging worden, dus daar kan ik ook niks uit opmaken... "Gewoon rustig" afwachten hahahahahahhahah!!!!
@ Hanna, FF kan je kruis verplaatsen als hij denkt aan de hand van je temperatuur/slijm/signalen dat hij eerder of later is geweest. Verder kan ik er op dit moment niet echt iets nuttigs over zeggen Welke dag stond je kruis eerst? Het lijkt er hier op dat mijn ei niet binnen een paar dagen gaat komen. Mijn ovutest was weer een stuk lichter dan gister. En het was al niet veel We zullen zien...
Hallo dames! Mag ik mij hier ook komen aanmelden? Dit is onze 1e ronde voor een brusje voor onze zoon van 2,5 jaar. Mijn NOD is 10 april.. (Al verwacht ik niet dat het de 1e ronde gelijk raak is.)
Sterkte, ik hoop ook dat ik snel weer verder kan... Knuffie.... Sinds zaterdag weer bloedverlies.... Dacht dat het mijn ongi was, maar waren weer stolsels, dus rest van de mk... Had het er nou niet in een keer uit kunnen komen verdikkeme, wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt snik
Mupkuh: nog gefeliciteerd met je meisje. Was het feest geslaagd? Quila: inderdaad heerlijk weer. Van het weekend ook al. Ik heb helemaal zin in de lente! Anni: de Ikea is super. Er is geen betere manier om je gedachten te verzetten volgens mij. Roosje en Roeltje: hmmm van alles voelen. Ik kijk niet uit naar die twee weken vol onzekerheid. Succes ermee! Hier denk ik dat mijn ei al gesprongen is of elke moment springt. Heb een opkomende migraine:x. Heb ik nog nooit gehad rond mijn ei. Zijn er meer dames bv hoofdpijn of andere lichamelijke klachten hebben rondom hun eisprong? Het vervelende is dat ik mijn medicijnen ook niet durf te nemen. Voor de eisprong durf ik dat wel, maar nu wil ik dat risico niet nemen.
@ Judith, dank je wel! Het feest was zeker geslaagd Het was druk maar heeeel erg gezellig. Heb helaas gewoon geen tijd gehad om foto's te maken. Denk trouwens dat je best je medicijnen kan nemen. Volgens mij heeft het kindje pas vanaf een week of 6 een bloedband met je. Of het de eisprong beinvloed weet ik niet.
@ Mommy: Zal voor je duimen dat het wel een goede timing was! @ Jeskejes: Hoop echt dat je ei snel komt hoor... Zo vermoeiend dat zoeken @ Mupkuh: Lekker klussen dus @ Roosje: Ik hoop voor je dat het iets goeds te betekenen heeft! @ MissyZuilen: Welkom! Hoop natuurlijk wel voor je dat het direct raak is. Scheel een hoop spanning elke keer weer haha
Welkom! Je weet het maar nooit! April doet wat ie wil! Veel succes...stond vandaag nog op station Zuilen
Gevonden!!!!!!!!!!!!! Althans ovu knalt Bedankt voor t helpen zoeken en naar huis sturen van mn ei. Judith, ik had toevallig vandaag lichte migraine. En nu knalt mn ovu. Hoe zat dat nu ook weer? Springt ie vanaf nu tot 24 uur? Baal nu dat we gister nog geklust hadden,maar hadden zin Wat is verstandig dames? Vanaaf en morgen nog? Vorige maand had ik ook 1 dag een knal test. Dus moet er wel snel aankomen
Welke medicijnen gebruik je Judith? Paracetamol mag je altijd gebruiken. Diclofenac/ ibuprofen zou ik zelf niet gebruiken, kan invloed hebben op de innesteling.
EI IN ZICHT!! Goed zo Jeskejes! Hebben mijn strenge woorden tegen ei toch geholpen. Volgens de gebruiksaanwijzing van mijn ovutest springt het ei binnen 24-36 uur na posi test. Bij mij is dat eerder binnen 24 uur heb ik het idee, ik heb ook maar 1 dag een posi test. O ik denk dat ik trouwens weet waarom ik de vorige ronde mijn ei niet gevonden had met ovutesten. Ik heb nu bij een bijna posi test de dag erna twee keer gestest. Aan het einde van de ochtend was ie positief en aan het eind van de middag al niet meer. Werken dus toch die dingen. Zo zie je maar hoe snel het kan veranderen. Wij hebben gisteren na de posi test geklust en vandaag ook nog voor de zekerheid. Dus vandaag en morgen zal vast goed zijn Jeskejes! Succes met je migraine, hopelijk gaat bij ons allebei snel over. En wat ik nog in mijn vorige post vergeten was: Welkom Missy!
Normaalgesproken gebruik ik fromirex tegen migraine in combi met paracetamol. Nu dus alleen paracetamol, maar dat werkt niet echt. Mijn huisarts zei dat ik wel ook ibuprofen mocht gebruiken, maar jij zegt dus niet doen?
jeskejes, fijn je ei op komst. Ik zou vandaag klussen en morgen nog voor de zekerheid! Welkom MissyZuilen!