@Missy, jee dat zijn serieus lange cyclussen, hoeveel zw-testen heb je er toen wel niet door heen gewerkt ? @Mamavanj, ja gister (nou ja gezien de tijd, eergister) op herkansing geweest. Maarre vandaag ineens witte afscheiding, wat betekent dat ? Ei geweest ?
Goedemorgen! Heb even geen puf om uitegebreid te reageren.. lenn slaapt onwijs k*t de laatste nachten.. afgelopen nacht ging in vergelijking met de laatste dagen best goed.. gisteravond 1x wakker en vannacht 1x wakker.. maar om kw voor 5 had ie het wel gezien in bed.. Dus zitten alweer beneden Hier totaal geen klachten nog.. Nouja, wel klachten maar dat zijn de normale dingen die ik voel tijdens een verkoudheid haha.. Ik ga even kop thee drinken en maar een broodje eten..
Goedemorgen! Vandaag weer aan het werk, dus vroeg op. Zal je net zien dat Svinthe nu lekker doorslaapt Ze gaat vandaag naar mijn moeder, dus zometeen als ze dat doorheeft in de auto is ze wel gelijk wakker Samsam, witte afscheiding....??? Vruchtbaar slijm??? Roeltje, oei, wat een nacht voor jou zeg. Lange dag nu ook. Misschien straks nog een slaapje meedoen met L? Mijn ei-sprong is weer verzet naar dag 15 door FF. Dat klopt beter met wat ik denk. Fijne dag allemaal!
@ Roeltje: Pff, dat zijn korte nachten zeg @ Hanna: Fijn dat FF toch weer de goede eisprong lijkt aan te geven. Zolang je zelf maar weet waar je vanuit kunt gaan. Das wel het fijnste natuurlijk
Oh Moi dat is ook niet leuk... Denk je eindelijk klaar te zijn met al dat verdriet en dan weer... Hopelijk kunnen we samen gauw weer verder, lijkt me superleuk als we samen straks zwanger zijn en onze beebjes dit keer wel blijven plakken! Dikke knuffie hoor meis!
Pff roeltje... 5.10 uur al op zp.... Jee, wat een tijden... Hier weer een avondje klussen met man erop zitten... nu weer klussen in huis...
Goedemorgen, @Roeltje..........dat zijn idd korte nachten....maar wel fijn dat het in vergelijking iets beter gaat. @Hanna....ik heb altijd witte afscheiding na mijn ei.....denk dat het echt per persoon verschillend is. Las hier ook ergens terug over vruchtbaarslijm....ook dat is per persoon verschillend....kan tijdens voor en na ei zijn.... @quila, klusze Klachtjes....nog niet echt aanwezig.....merk wel dat als ik wakker ben dat ik echt gelijk moet plassen....tis ook wat troebeler en het ruikt ietsje meer....waar ik deze maand achter gekomen ben is dat ik aantal dagen na mijn ei jeuk op mijn lichaam krijg....had het vorige maand ook en ik dacht eerst dat het door de nieuwe douchegel kwam maar die gebruik ik niet meer gewoon weer mijn vertrouwde....zo zie je maar wat er met je lichaam kan gebeuren onder invloed van. Verder heb ik soms wel steekjes.....
Goedemorgen dames! Ik vraag mij af... naar aanleiding van de klus schema´s Als je precies weet wanneer je ei is moet je dan ook die schema´s aanhouden? Ik heb namelijk een 27/28 daagse cycles met m´n ei op 13/14e dag. Ik verlies altijd een beetje bloed op de dag van m´n eisprong en heb vooraf buikpijn, dus ik weet het vrij zeker. Ik heb het elke dag gedaan 3 dagen voor m´n ei en nog een keer op de dag zelf... dan heb ik toch ook goeie kansen?
Nou meiden vorige week was ik un bietje blèh.....en had ik grootse plannen met schoonmaken......dat gaat vandaag gebeuren dus ik kom af en toe ff spieken.....maar eerst nog even kopje koffie.....even opstarten hihihi Even ontopic.....vorige week te horen gekregen dat mijn broetje gaat scheiden....3 kleine kindjes.....en zijn (ex)vrouw valt zo door de mand.......zo gemeen.....heeft ook al nieuwe "relatie"....en dat mag maar die kinderen hebben niet eens de tijd om te wennen dat hun papa en mama uitelkaar zijn. En hoort mijn broertje dat ze zijn wezen wandelen en dat hij pannenkoeken voor ze heeft gebakken....en dan denk ik van als je zo nodig een nieuwe relatie wil zorg dan nog even dat de kindjes buiten beeld blijven, laat de nieuwe man dan komen als ze bijv op bed liggen. Tis zo verwarrend voor die kleintjes. Ik heb het echt met mijn broertje te doen. En het probleem is dat ik al 4 jaar geen contact meer met hem heb door haar....hij is iedereen kwijt zijn vrienden enz....dus ik twijfel of ik hem zou bellen....wil me niet opdringen of misschien heeft ie er geen behoefte aan maar tis mijn broertje.....Maar ik hoorde net van een vriendin dat ie er echt helemaal doorheen zit.....
De twijfels slaan weer toe....hebben we wel goed geklust enz.....we hebben genoeg zaadjes daar ligt het niet aan.....tis gewoon echt weer afwachten.......Testen moeten we zowiezo maar dan wel met 2 streepjes!!!
@ Roosje, ik ben nog niet na de HA geweest. Als ik deze keer weer zo'n rare ronde heb met veel buikpijn ga ik dat wel doen. Veel buikpijn is ook de rede dat ik mijn spiraal heb laten verwijderen. @ ovutest, deze was bijna helemaal wit Heb hem wel op een andere tijd gedaan. Dus misschien heeft het daar wel wat mee te maken. Als ik straks thuis ben doe ik er voor de zekerheid nog 1. Denk wel dat mijn cyclus weer wat langer gaat duren. Tot straks meiden! Ben op mijn fietsje bij ons mam
Mupkuh hopelijk komt je ei snel langs! misschien heb je er wat aan.. Bij mij gaan de testen in 3 dagen van omowit tot knalpositief.. Dag 1 omowit Dag 2 duidelijke streep Dag 3 knalpositief Test dan meestal begin van de middag tussen 12 en 13.00 uur.. Roosje Je gaat gewoon op roze hoor hier! Jeetje wat een rotsituatie waar je broer in zit Ik denk wel dat ik zou bellen.. Mocht hij het niet op prijs stellen weet je dat ook gelijk weer, maar heb je je wel van je beste kant laten zien.. Dit is natuurlijk niet niks.. maar goed, ik heb misschien makkelijk praten omdat ik niet in die situatie zit.. Dat ze een relatie heeft met een ander is één ding, maar dat ze de kinderen er gelijk bij betrekt vind ik eerlijk gezegd heel raar.. Is er helemaal niks uitgelegd? Dat papa en mama elkaar niet meer zo lief vinden en dat mama (of papa) ergens anders gaat wonen? Zoiets zeg maar? Raar hoor.. we gaan broodje eten.. tot zo !
Jeetje wat is er weer veel gekletst! Ik heb geen tijd om álles door te lezen. Roosje, Heel erg naar voor je broer, en voor zijn kindjes. Ik zou ook gewoon bellen en laten weten dat je er voor hem bent als hij daar behoefte aan heeft. Sterkte! Mupkuh, Wat vervelend dat je steeds zo'n buikpijn hebt. Misschien toch niet onverstandig om even naar je huisarts te gaan als je dit vaker hebt. Al weet ik dat je lichaam erg kan veranderen na een zwangerschap en bevalling. Vorig jaar zomer ben ik met de pil gestopt om weer zwanger te worden (dit is uitgelopen op een vmk) en had ik ook vaak buikpijn tijdens mijn cyclus. Soms zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen. Na een paar maanden was het gelukkig over. Ben toen weer aan de pil gegaan voor een paar maandjes en in november weer gestopt. Sindsdien heb ik hier geen last meer van. Happy Tree, Om de dag klussen schijnt het beste te zijn. Dan is het sperma van de man van de beste kwaliteit. Roeltje, Sjees, dat is wel erg vroeg opstaan zeg! Hopelijk kan je een beetje bijslapen. Gisteren zijn wij weer begonnen met klussen. We hebben niet echt een schema, doen het zo om de dag. Verder erg druk met kattenkots opruimen. Drie van de vier zijn er ziek. Virusje? Ik was al aan het denken of ze misschien gif hebben gegeten buiten, maar 1 van de drie zieken komt niet buiten onze tuin, dus dat kan het niet zijn. Maar even aanzien. Met onze zoon gaat alles goed gelukkig. Zo zielig als kleintjes ziek zijn (Lenn). Hij is heerlijk aan het praten en kletsen en wil aan iedereen van alles vertellen. Heerlijk!
@ KikiM: Wat vervelend dat er 3 van de 4 ziek zijn Hopelijk genezen ze snel! @ Roosje: Wat een lastige situatie zeg. Zeker omdat hij door zn ex iedereen kwijt is. Als jij je er goed bij voelt zou je hem wel kunnen bellen. Als hij liever geen contact heeft kan hij dat aangeven. Maar denk dat hij het misschien juist wel heel prettig vindt. Succes in ieder geval.
@ Roeltje, dat klinkt wel positief in 3 dagen van wit naar positief Ik ga zo voor de zekerheid nog even testen. Normaal test ik tussen 11 en 12 dus dat scheelt wel... @ Moi, hoop het ook. Hopelijk voel jij je snel weer wat beter. Om je even moed te geven... Ik ben van mijn dochter meteen de ronde na de mk zwanger geraakt Hoop dat je het snel een plekje kan geven. @ Kiki, ik wacht even deze ronde af kwa pijn en duur van de cyclus. Maar heb het wel in mijn hoofd om even langs de HA te gaan. Mede gezien mijn mk verleden Ik heb er vandaag alweer een flink stuk opzitten. Ben naar mijn mams gefietst dat is zo'n 13 km hier vandaag. Heerlijk was het op de fiets
@ Roosje... Jee wat een verhaal... En idd ik zou zeggen, laat de kindjes eerst wennen aan het idee en stel dan pas mama's nieuwe vriend voor.... Stel dat het mis gaat en mama wordt weer op een andere man verliefd, dan krijgen ze steeds iemand anders te zien.... Maar goed ieder zijn ding. Maar ik zou zeggen... Ga op je gevoel af Roosje en bel je broertje... Hij kan dan zeggen ja of nee... Maar ik verwacht (zoals jij alles omschrijft) dat het een dikke JA wordt, je zegt je broertje niet meer te zien door zijn (ex)vrouw.... Dus het was niet echt zijn keuze om het contact te verbreken..... Succes....
Roosje, zou ook zeker contact met hem op nemen! Als hij er geen prijs op stelt hoor je het snel genoeg, maar hoe jij het schetst kan ik me dat niet voor stellen. Plus dat jij nu met met hem te doen hebt, dus dan moet je er iets mee, anders blijf je er maar mee zitten.