Hier ook vandaag weer vruchtbaar slijm. Gisteravond weer geklust, ik had er erg veel zin in, dus dat zegt ook wel wat! Proberen hier om de dag te klussen.
Bedankt meiden voor de fijne reacties. Hier heel de dag schoongemaakt, zo heerlijk om te doen! Nu in de auto onderweg naar Ikea! Altijd leuk!
Roosje, je kunt hem ook eerst een smsje sturen dt je het hebt gehoord en er graag voor hem wil zijn. Misschien smst hij terug, of belt hij. Anders kun je zelf bellen maar dan komt t wat minder onverwacht voor hem. Tis maar een idee he! Succes in ieder geval
Moi, dikke knuffel van mij meis! Hopelijk kan je het nu snel achter je laten! Happy tree, ja dat lijkt me goed geklust deze maand. Roosje, is het gelukt met schoonmaken? Wat erg zeg om te lezen van de scheiding van je broer. Ik persoonlijk zou hem wel bellen denk ik. Hoe was het bij de Ikea....? Goed geslaagd? Mupkuh, jammer van je ovutest... Had je gedacht dat ie wel positief zou zijn vandaag? KikiM, nu de poezen weer ziek.. Getsie aan het kotsen... Hopelijk snel weer over! Grappig he dat taaltje van die kleintjes Svinthe probeerde vandaag papegaai te zeggen. Zo schattig! Ik heb last van een "zware" buik... beter kan ik het niet omschrijven.... Zou het of zou het niet.... Als het wel zo is is deze dagen de tijd van de innesteling.... Morgen ben ik weer vrij. Ik ga gezellig op visite bij een vriendin. Heb er zin in!
@Samsam, euhmmm eeen HELE boel hihihi! Geloof elke x na 28 dagen en dan elke nieuwe week nog 1. Zelfs toen nog een x test bij de HA laten doen.. Witte afscheiding is volgens t schemaatje van google een voorstadium van de vruchtbare afscheiding. @Happy tree, wij doen het om de dag omdat dit volgens de doktoren en HA beter is voor het zaad. Dus stel ik begin posi te testen met me ovutesten dan klus ik die dag en dan de dag erna dus niet.. En zo dus door tot de ovutest weer helemaal wit worden. Schijnt als je het elke dag doet, het sperma niet genoeg heeft kunnen ontwikkelen. @Roosje31, ik zou hem bellen. Als het contact toen verwatert of verbroken was door haar en het is nu over, kan hij zeker wel iemand gebruiken als steun. Hier vandaag mijn ovutestjes binnengekregen en toen zoonlief wakker werd gelijk 1 gedaan. Heb van t merk Sensitest en dan gewoon de dipsticks. Had na 10 min een heeeeeel licht 2e roze streepje. Ik weet nog van de vorige x dat ik echt omowit had als er niks in aantocht was. Dus ben echt benieuwd wanneer die gaat knallen. We zijn gisteren begonnen met klussen om de dag, dus we zullen het merken! Ik vind deze tijd altijd erg spannend, maar wel snel voorbij gaan. Maar dan na je eisprong duurt eeeeeuwen!
MiniM, mijn nod is 1 april Missy, ja na je eisprong kan je er niks meer aan doen he, daarom duurt het volgens mij zo lang tot NOD .....
Ik had gisteren een Cb ovu test, dat was dan dag 19. Hoe moet ik nou weten wat mijn NOD dag is? Mijn cyclus is helemaal in de war sinds vorige maand en ik begrijp er niks van. Zo vervelend als je niet weet waar je aan toe bent. moet ik deze maand weer van 50 dagen uitgaan? Wat zouden jullie doen? Ik heb mijn ticker nu maar op 40 dagen gezet, dsu dan zou mijn NOD op 9 april zijn.. pfff dat is nog lang...
@happygrump, als ik weet wanneer mijn ei is dan weet ik ook mijn NOD. Ik heb altijd mijn ongi 14 dagen na mijn ei. Dus als jij dat ook had de vorige cyclussen, dan is jou NOD dus 5 april. En heb je een cyclus van 19 + 14 = 33 dagen.
Roosje, gewoon op roze hoor deze maan heel spannend nog even en we mogen weer testen. Wat een rot situatie trouwens van je broer. Ik zou hem gewoon even bellen en dan hoor je het vanzelf wel. Hier een zeurend gevoel in mn onderbuik volgend mij had ik dit vorige maand ook maar weet het niet meer zeker.
Goedenavond lieve dames! @Roosje: Ik zou ook bellen hoor, mocht je broer er geen behoefte aan hebben dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Maar wat een rotsituatie zeg, hoop dat het snel betere tijden mogen worden voor hem. @Moi: Jij en ik gaan ook op roze hoor @andere meiden: Ik zie al veel wachtbank-meiden. Hebben we weer zo'n mooie roze bank? Of dit keer een andere? Ik vond deze wel heel erg mooi:
Even een kleine update over mijn eigen situatie: Hier is het bloeden gelukkig al bijna over, heb het ergste dit weekend al gehad. Hopelijk mag ik deze ronde weer een gewone normale cyclus hebben mét eisprong, wil graag met jullie naar de decembermama's Heb mijn laatste cyclus van 28 maar aangehouden, dus volgende week mogen we weer aan de klus
Lig nu lekker in mijn bedje. Ikea was weer hebbe hebbe hebbe. Hihi...nog bij andere winkels geweest en een heel leuk bed voor Lisanne gekocht! Heb sinds vroeg in de avond borrelend/plopjes gevoel en ongi gevoel....hoop dat dit te maken heeft met innesteling....@maart, we gaan zeker voor ROZE! Heb goed gevoel deze maand! @happygrump, als je ei heb kun je ervan uitgaan dat je 10 tot 16 dgn daarna ongi wordt...maar we gaan natuurlijk hard duimen dat ie weg blijft. @anni, hoop dat snel weer alles normaal is! @all, stel dat het deze maand niet raak is dan wordt het 2012! En dat lijkt helemaal zover weg!!! Meiden ga lekker slapen, en nogmaals bedankt voor de fijne reacties en tips.
@Roosje: Jaa Ikea is echt hebbe hebbe hebbe! Was er zondag, ooh ik kan die winkel wel leegkopen (helaas past dat niet allemaal in mijn woonkamer haha) @hier: Ik ga ook slapen, morgen weer aan het werk. Welterusten allemaal!
@anni, ze hebben nu van die leuke roze spullen, ben gek op roze! Gelijk mijn slaapkamer gerestyled....misschien helpt het hihi...leuk bankje hoor!
Evira spannend!! Roosje haha ja Ikea heeft leuk spul.. Wij moeten binnenkort ook weer eens heen.. Anni wow mooie bank *ploft neer met een bak thee* zat vanmorgen ineens te bedenken he.. zondag moet ik ongesteld worden dat is nog maar 4 dagen!! Voel dus echt helemaal niks he.. af en toe een steekje en met niezen een steek richting mn liezen, maarja, dat zijn mijn typische verkoudheidsdingetjes en ik ben echt snipverkouden.. we zullen zien, moet zeggen dat ik nog geen testdrang heb.. Oja, zou het bijna vergeten.. Lenn heeft doorgeslapen!! 6.45 uur werd hij wakker.. kind is hartstikke vrolijk haha.. Hadden we ook wel even nodig, weet niet hoe lang ik nog overeind had kunnen blijven na de afgelopen weken.. Maar goed, we gaan er niet van uit dat het zo blijft, maar dit was echt wel even lekker.. nou wij gaan douchen en aankleden.. Tot zo