NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Fijn Roeltje dat Lenn heeft doorgeslapen, een goede nachtrust is zo belangrijk (en lekker!!).

2. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roeltje, lekker dat je wat langer heb kunnen slapen. @Evera, succes! Pfff kon me bedje niet uitkomen, ben moe!! Zo werken, nu ff douche hoop dat daar bietje wakker van wordt want van me koffie is dat niet gelukt;)...nog steeds t gevoel dat ik ongi moet worden...

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Roeltje wat heerlijk dat Lenn heeft uitgeslapen vanmorgen.
    Dat scheelt echt heel veel he?

Elvira, spannnend hoor!

Anni, prachtige bank heb je uitgezocht.
    Hij zit lekker ;)

Roosje, Ikea is echt een leuke winkel.
    Ik kom er ook graag. De dichtstbijzijnde hier is Barendrecht en die werd verbouwd.
    Toen was het echt een rommeltje, maar ik zag dat ze nu klaar zijn, dus kan ik wel weer eens een keertje daar gaan shoppen.

Hier een uitslaaprecaord: 7.45 uur :D:D:D:D
    Heerlijk begin van de dag.
    Zometeen naar mijn vriendin om even bij te kletsen.
    Heb ik zin in!

Fijne dag allemaal!

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Zozo, de kindjes hebben doorgeslapen zie ik!
    Dat is fijn!

@Roeltje: 6.45 is toch een stuk beter dan 4.45 he...? ;)

@Hanna: 7.45 is helemaal luxe hoor :)

@Roosje: Ik hou ook errug van roze, vooral in de lente, maar vriendlief is het daar niet zo mee eens voor in de woonkamer...;)

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik ga trouwens naar mijn werk toe, een hele fijne woensdag allemaal! :D

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Roosje en Anni
    werkse vandaag!

Hanna
    haha ja kan het verschil bij hem en mezelf goed merken na een goede nacht slaap:)

Als het goed is komt er in Zwolle ook een Ikea al zal dat nog wel even duren.. Ben er wel blij om.. Groningen en Amersfoort is het dichtst in de buurt maar zijn toch gauw een uurtje onderweg..

Hier in het dorp gaan ze praten over een Aldi en een Hema.. Hema was al eerder sprake van maar dat ging niet door.. Lijkt me dat het een goed teken is dat ze er voor de tweede keer over gaan praten.. Zal ook nog wel wat jaartjes duren, maar zou fijn zijn als het door gaat.. Voorlopig gaan we hier nog niet weg;) voor Aldi en Hema rijden we bijna een half uur.. ook niet echt handig..

7. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Ff een hallootje van mij....

Hallooooo...

Fijne dag

@roosje, Wat ga je nou doen met je broer? Ga je bellen...?

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Anni: Werkze!

@ Hanna: Wij wonen ongeveer evenver vanaf 3 IKEA's haha; Delft, Utrecht en Barendrecht. Wat een keuze he? ;)

Hier is denk ik mn ei geweest. Heb toch stiekem ff getempt vanochtend. Was al wel uit bed, maar dat scheelde vorige keer ook maar 0,1 graad. Dus verwacht 2 april mn ongi met een lf van 10 dagen. Hoop het niet natuurlijk, maar heb er geen goed gevoel over ivm het klussen.

9. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @quila, heb een sms gestuurd of hij het fijn zou vinden of ik hem bel, wil hem niet overvallen hij heeft natuurlijk al heel veel aan zijn hoofd. Ik wacht even af...en heb doorgegeven aan familievriendin dat hij mij altijd mag bellen en dat ik aan hem denk.

10. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Weer alles bijgelezen sinds maandag. Ben nl even ondergedoken ivm migraine. Dat gaat gelukkig weer iets beter.

Roeltje: fijn dat je doorgeslapen hebt!
    Roosje: wat een naar verhaal van je broer zeg. Wel goed van je dat je een sms hebt gestuurd. Ik hoop voor je dat hij reageert
    Anni: die bank ziet er mooi uit! Ik plof er op als je het goed vindt. Hoop dat jouw cyclus snel weer helemaal in orde is en je een plakbeeb krijgt.
    Evira: Succes!
    Rittjuh: jij ook op de wachtbank dus. Spannend hoor!

Pffft, mijn migraine is precies rond mijn ei geweest. Heb gelukkig wel voldoende kunnen klussen, maar mijn onzekere ik vraagt zich af of een migraine betekent dat het meteen einde verhaal is? Ik weet dat je tijdens een zwangerschap meestal minder of geen migraine hebt, maar dat lichaam zal zich toch niet meteen na de eisprong aanpassen of wel?

Fijne dag dames!

11. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hallo dames,

Ben sinds kort hier aan het meelezen.
    Mijn NOD is op 17 april.

Ben benieuwd.

Groetjes Princess79

januari gestopt met de pil
    ronde0: 20 dgn
    ronde1: 28 dgn
    ronde2: ?

12. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16
    Hoi Dames,

Ik heb nu paar dagen na ei witte korrelige afscheiding. Nu lees ik op internet dat dat betekent dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden... :(
    Weten jullie hier iets van?

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Witte korrelige afscheiding kan ook een schimmeltje betekenen.. Volgens mij kan je a.d.h. je afscheiding niet zien of je zwanger bent of niet..

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Hannah, ik had niet echt gerekend dat deze positef zou zijn. Maar vind het wel raar. Had voorheen mijn ei altijd rond de 14e dag. Vandaag was mijn test weer zo goed als wit. Ik denk dat mijn lichaam nog niet helemaal weet wat het ook alweer moet doen. Als mijn test morgen niet donkerder is stop ik denk ik deze ronde met ovutesten. Wel raar dat er rond dag 10 wel een duidelijk streepje stond.

@ Klussen, gister voor het eerst geklust. Denk dat ik verder nu om de dag ga klussen. Voor het geval er toch een eitjuh springt ;)

15. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Ik heb nog een aantal ovutestjes beschikbaar van zwanger & kids. Kan ik er iemand mee verblijden? zo ja, stuur dan even pbtje

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ben weer terug van het bezoekje aan mijn vriendin.
    Was erg gezellig, weer eens even goed bijgekletst. Svinthe heeft zich prima vermaakt.
    Ze is in de auto in slaap gevallen en ik heb haar thuis in hara bed gelegd en toen is ze door gaan slapen :)
    Om 4 uur ga ik hara wakker maken, want anders slaapt ze straks weer niet!

Roeltje, Hema is echt een fijne winkel vind ik.
    Wij hebben er hier één in het dorp. Altijd handig voor cadeautjes en kinderkleding.

Rittjuh, ook op de wachtbank lees.
    Kom er gezellig bij.
    Niet goed geklust naar je idee?
    Je weet het nooit he?

Judith, gelukkig gaat het weer iets beter met je.
    Heb je medicijnen als je zo;n last hebt van migraine?

Princess79, welkom hier en succes deze ronde!

Mupkuh, heb je dan niet op dag 10 je ei gehad als je schrijft over toen wel een streep??
    Ik heb bij de vorige zwangerschap ook wel ovutesten gebruikt m aard ie waren lang niet elke maand zo duidelijk.
    Dus wie weet een eerder ei deze ronde?

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goed dat je hebt gesmst Roosje! Ben benieuwd hoe het verder gaat...

18. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Hannah! Ja ik heb medicijnen voor migraine, maar die kon ik nu niet nemen omdat ik na mijn ei zit. Dus het was afzien met alleen paracetamol :$

Wat heerlijk dat Svinthe zich zo vermaakt heeft;)

Mupkuh: houd je je temp ook bij? Misschien kun je daar aan zien of je ei al geweest is.

Eikie: wat lees ik nu? Ben je toch zwanger? Gefeliciteerd!! Hoe zijn jullie eronder? In verband met het besluit toch geen 2e bedoel ik dan.

Mommy: ik heb na mijn ei ook altijd afscheiding. Bij mij is het vandaag weer begonnen. Het is alleen niet korrelig bij mij, meer creme-achtig. Ik heb dat elke maand, maar ik lees ook wel eens vrouwen met meer afscheiding na ei die wel zwanger waren.

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag! Welkom princces! Veel succes. Hier nog steeds ontzettend moe, de kopjes koffie deden hun werk ook niet;)....tel de dagen af! Mag niet snel genoeg gaan! Gelukkig hebben we een gezellige bank hihi.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier ineens geen afscheiding meer.. Gister ook pret in bed gehad dus misschien komt het daardoor?
    Heb constant steekjes, net ovupijn;)

hihi Roosje
    de bank zit idd heerlijk :D maar spoel liever de tijd vooruit tot zondag:D

Deel Deze Pagina