NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Ha meiden,

Ein-de-lijk even tijd om bij te lezen en te reageren, ik hoop dat ik niemand vergeet en anders: sorry!!

@ Roosje31: wat vreselijk van je broer, lijkt me, ook al (of juist) heb je geen contact met hem, heel heftig. Sterkte! Leuk, Ikea, ben ik gek op. En dat goede gevoel, dat heb ik deze maand ook!

@ moi78: vind ik ook!

@ kiki, katten al wat beter?

@ Rittjuh, ook weer op de wachtbank… duimen maar!

@ hanna, spannend weer he.. bij alles wat je voelt denk je …zou het?

@ Missy zuilen, succes met ei-zoeken!

@ Happygrump wat vervelend dat je cyclus zo in de war is, maar ik zou eerder uitgaan van 19+14 = 33 ongeveer? Omdat die 50 echt een grote uitzondering is in je rijtje…

@ maart, voor jou is het al weer bijna aftellen!

@ Anni, met zo’n mooie bank moet het wel lukken! Aan de andere kant moet ie ook weer niet te lekker zitten, want dan blijven we te lang hangen.. Ik hoop echt voor je dat je cyclus normaal doet!

@ Evira spannend vanavond, succes!

@ Roeltje, heerlijk dat het weer beter gaat met je mannetje en… zondag is al bijna!!

@ Quila: hallo terug!

@ Judith, fijn dat het weer beter gaat met de migraine. Lijkt me zo erg! Een collegaatje heeft het, en daar heb ik altijd zo mee te doen!

@ Princess: heel veel succes!

@ mommy: daar heb ik nog nooit van gehoord… hoop het niet!

@ mupkuh: wat een gedoe met je ei. Maarre: klus ze!

@ Eikie lees ik dat nou goed? Gefeliciteerd!!

Hier een positief gevoel, weet niet waarom. We zullen zien! Ben in elk geval blij dat ik m'n ei goed gevonden heb en hopelijk goed heb geklust, denk het wel. Dus nu is t afwachten... Nog een dag of 10!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dag dames, 2 dagen last gehad van migraine en nu nog niet helemaal fit. Ben net terug van werken. Lekker met de kids buiten geweest. Pff te lang in de zon denk, maar was wel genieten.
    Ik probeer bij te lezen, maar lukt me ff niet. Sorry.
    Dus voor iedereen een dikke knuffel.
    Ik snap niks meer van mn ei. 2 knal ovutesten gehad en vandaag weer heeel licht streepje. Temp wilt niet stijgen. Vandaag toch maar voor de zekerheid klussen.

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Als je 2 knaltesten hebt gehad dan heb je je ei denk ik gehad nu...
    Maar nog een keer klussen kan geen kwaad;)

4. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Lekker he, in 't zonnetje!

Bij mij steeg temp ook niet gelijk na positieve ovutest...

5. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Hallo dames,

Vanavond hopelijk weer aan de klus, nu voor het echie. Daarna nog vrijdag en zondag en dan op de w8bank.

Morgen lekker vrij, mijn mamadag! Heerlijk!

6. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Veel plezier en hopelijk morgen net zo'n weertje als vandaag!

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

gisteren de hele dag op het werk geweest. Eerst gewerkt van 9.30 uur tot 16.00 uur. Daarna snel J.oshua opgehaald van het kdv en naar mijn ouders gebracht. Hierna weer snel terug naar het werk en daar gegeten met alle collega's bijna. Om 18.30 uur vergadering gehad tot 21.30 uur. Toen J.oshua weer opgehaald bij mijn ouders en om 22.30 uur was ik uiteindelijk thuis. Pff om 23.00 uur mijn bedje in en ik ben nu nog steeds moe... Heb dan ook alleen bijgelezen. Hoop vanaf nu weer wat meer te kunnen reageren.

Liefs,

Patricia

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Joolz, spannend inderdaad. Mijn gevoel is de ene x goed en de andere x weer niet weet t echt niet.

Eikie, gefeliciteerd. Aan je banner te zien ben je toch zwanger :) het was gewoon voorbestemd.

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Judith: Ja, gezellig samen op de roze bank :) We schelen 1 dagje zie ik met DPO. Mijn lf is alleen 10 dagen, dus denk 2 april ongi te worden. Liever niet natuurlijk, maar ben niet tevreden over het klussen, dus verwacht er niet veel van deze keer.

@ Mommy: De een heeft juist veel waterige afscheiding en een ander niets. Dus misschien dat dit ook gewoon kan ook al ben je zwanger.

@ Hanna: Nee, heb er geen goed gevoel over. Maar we zullen zien. Als dit echt mn ei is geweest dan weet ik over 10 dagen al meer, omdat mn lf niet zo lang is.

@ Joolzz: Hoop dat je posi gevoel beloond wordt over 10 dagen :D

@ Jeskejes: Je temp kan ook nog 1 of 2 dagen na je ei stijgen. Dus het kan nog gewoon gebeuren hoor!

10. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Maart, spannend.....voel jij al iets?

11. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    @ Roosje, Goed van je zoals je het hebt aangepakt met je broer.

Vandaag echte buikpijn (eipijn...???) erge steken. Maar normaal op dag 13 mijn ei... Zou het dan misschien een keertje eerder zijn...
    Om de dag wel aan de klus, zometeen maar weer ff eitje tikken...
    Vandaag 2 jaar in love... zou mooi zijn als het nou is raak is... Haha heb iedere maand zo wel een goede reden...;)

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hahahaha, ik heb geen goede reden nodig whahaha...

13. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @quila, wij zijn as vrijdag 2 jaar in love.........en nog steeds hevig verliefd!!!! Word soms met de dag erger hihihi.....Hebben jullie wat leuks gedaan?

14. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wij hebben elke maand ook een goede reden hahahaha......

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Een hele late goedenavond!
    Kom nog even spieken voordat ik mijn bedje opzoek.
    Heb vandaag een drukke dag gehad op werk, daarna 's avonds papa's haar geknipt en naar Zumba geweest.
    Dus ik vind het wel weer welletjes voor vandaag ;)

Ik wens jullie allemaal een hele goede nacht, en tot morgen! :)

16. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even vraagje...zat net op toilet en ik zag in mijn slipje een beetje opgedroogde afscheiding, wat een heel klein beetje roze was. Wie heeft dit ook wel eens? Zit nu 8 dpo.

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Niet gehad, maar misschien wel innestelingsbloed?
    Spannend Roos! Mijn duimpjes draaien al :)

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen! Hopen op een lekker zonnetje vandaag. Fijne dag allemaal

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Nog geen ervaring mee, maar het kan heel goed wat Anni zegt. Laten we het hopen :D

20. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Of heb je zo hard geklust Roos?

Hier breekt het zonnetje al door! Heerlijk! Vandaag genieten van mijn kleine ventje!

Gisteren geklust, vriendlief na afloop: we zijn nog aan het oefenen toch? (bedoelt dus het is nog te vroeg voor de eisprong om zwanger te kunnen raken ) Ehh nee hoor, dit was echt voor het eggie :).

Nu morgen nog een keer klussen :) Had avonddienst, maar geswitched naar dagdienst (uiteraard niet om die reden haha)

Deel Deze Pagina