@all bedankt voor jullie reacties, ben ik weer een beetje gerusgesteld Mijn afscheiding is ondertussen ook weer creme-achtig.. Vandaag een kruis bij FF, heel mijn chart is anders dan de vorige keren! Hopen dat dat iets positiefs is
Nou ook nog allebei zwanger deze maand en dan gaan we gelijk op.... Maar we hebben dit jaar niks eraan gedaan. Zitten zo druk met de verhuizing, dus gister alweer een aanhangertje naar het nieuwe huis gedaan. En wel wat vroeger naar bed gegaan dan normaal.... Als je begrijpt wat ik bedoel.... Enne... roze... na je eitje...zou het 'n innestelingsbloedje zijn...???? Spannend...!!!
@ All... Ik had eergister trouwens ineens zo'n "paniek" aanvalletje... Mijn eitje moet nog komen, maar schoot ineens in de stress... Had plots ineens het gevoel van dat het weer niet raak zou zijn deze maand en dat ik steeds ouder wordt bla bla bla... Later was ik weer heel nuchter en dacht ik van; Muts, je ei is nog niet eens geweest en je maakt je al druk... Je hebt nog alle kansen om het goed te maken... Dus klussen maar.... Pff zou het een soort "examenstress" zijn... al hoe wel ik dat nog noooooit heb gehad.... Het is wat met die eitjes.... Gister maar een zakje choco eitjes gekocht... denk zo die heb ik wel al te pakken... nu die andere nog
@Quila: Ja eitjes zat nu in de winkel. Nu je eigen eitje nog. Dus succes met klussen. Ken t gevoel ook hoor wat jij hebt. Wordt ook ouder, sommige zeggen weleens mn eierstokken rammelen. Hopen op een mooie test over een paar weekjes.
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) Roeltje(5e ronde, 2e kindje) Happy tree (3e ronde, 1e kindje) Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje) 2. Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) Enomis (12+ ronde, 2e kindje) Joolzz (3e ronde, 1e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) Samsam ( 3e ronde, 2e kindje) 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) MayD (4e ronde, 1e kindje) mw21 (6e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje) Summer1983 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) Mees78 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) KikiM (2e ronde, 2e kindje) MiniM (3e ronde, 1e kindje) 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) Niekk (3e ronde, 3e kindje) Mirtjuh (12e ronde, 3e kindje) 11. Quila (8e ronde , 1ste Kindje ) 12. Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje) 13. GFH (3e ronde, 1e kindje) 14. 15. Beccy(2de ronde, 1ste kindje) Anni85 (4e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje) Datumloos: Aantal: 43 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 3 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Heb mn NOD verplaatst van 2 naar 6 april. Dit was de eerste lijst die ik tegenkwam dus hoop dat ie nog up to date is.
Ben nu nog 29, in nov 30. Had altijd gezegd dat ik voor mn 30ste graag moeder zou willen zijn. (als t gegund is) Maar t liep allemaal beetje anders. En we zijn nu pas echt bezig voor een kleine dreumes. Waren er eerder nog niet aan toe.
Ik zei ook altijd dat ik voor mn 30ste moeder wilde worden, maar had dat ook op een gegeven moment opgegeven. 10 mnd voor mn 30ste verjaardag zijn we gestart voor nr 1. En toen gebeurde het een wonder dat ik direct zwanger was. Dus net voor mn 30ste toch nog bevallen.
ik meld me weer aan hier.... hij zit ergens tussen de 1 en 15 april, wanneer psies weet ik niet, maar mijn cyclus is weer opgang aan het komen Net thuis van gyn bezoek.. En voor mij positief nieuws, ik kan weer ademhalen... Mijn baarmoederslijm zag er weer uit als in mijn normale cyclus, zoals het moet zijn... Tevens, zwaaide mijn eitje naar me Heb teruggezwaaid en gezegd dat ik hem wss laat schieten, aangezien ik nog steeds bloed... Over 3 weken moet ik terugkomen, om te kijken hoe het dan gaat... Ook weer bloedafnamen om te kijken of het hcg in mijn bloed eruit is... Morgen wordt ik daarover opgebeld... Kleine opluchting dus.. Maar denk dat ie morgen gaat springen
Fijn Moi dat je cyclus weer op gang is! Ik zwaai ook naar je eitje en mijn duimen draaien voor je! Heb net 2 vrienden gebeld of ze zin hadden in kopje koffie in de tuin, haha onder het mom hoe ik het beste de tuin aan kan pakken. Zet ze gelijk maar aan het werk hihi!
Goedemorgen dames! Wat een weertje zeg! @Moi: Oh wat fijn dat je cyclus weer normaal op gang komt, maar jij wacht dus af tot de volgende ronde? @All: Ik voel me nog echt een broekie vergeleken bij jullie... Ben pas 25.. Maar wel al 7,5 jaar een relatie... Ach, zolang we maar allemaal straks zwanger zijn!
Ik ben ook een broekie hoor.. Word in mei 25 jaar en heb dus al een zoontje van 2,5 jaar. Maar al bijna 8 jaar een relatie, getrouwd en mijn man is zelf 33 jaar. Als het goed voelt, waarom niet toch! Age aint nothing but a number! Hier snap ik nog weinig van mijn cyclus.. Heb wel al af&toe wat steekjes links maar mijn ovutesten blijven licht van kleur. Dus OF ik heb gewoon altijd wat LH in mijn lijf en krijg dus geen omowitte ovutesten als mijn eisprong er nog niet aankomt. Of ik test heel lang licht voordat ik een knaller krijg en dan mijn eitje springt. Gelukkig heb ik 12 van die dingen besteld hihihi.. En we klussen gewoon vrolijk verder.
Ik ben in januari 30 geworden. Mijn 'plan' was ook altijd om voor mijn 30e moeder te worden. Maar mijn vriend is 3 jaar jonger dan ik ben en hij was er absoluut nog niet aan toe.
Mommy1986, ik duim met je mee! Ik ben 36 jaar en was nog nét 34 toen Svinthe werd geboren. Een echte late moeder dus en hopelijk een nog latere voor ons tweede kindje Mijn man en ik zijn al 17 jaar samen Mijn plan was eigenlijk om nooit zwanger te worden hahahahah Ik vind het allemaal maar veel te eng en kijk nu: op voor de tweede. Zo kan het ook lopen he? Moi78, goed nieuws dus bij de gyn. Dat is mooi toch?
@ Hanna & Judith, denk niet dat ik toen mij ei al geweest. Aangezien dat wel heel erg vroeg is. En ik nog geen afscheiding (sorry) ofzo gespot hebt. Nu begint dat wel te komen. En er komt weer een streepje Dus denk dat ik een laat ei heb @ Moi, fijn dat je slijm er weer goed uit ziet. Ik weet alleen niet of ik nu nog om de dag ga klussen. Of gewoon rustig aan en dan met een hopelijk positieve test aan de klus ga Mijn leeftijd is 28 (sinds kort )
He, ben idd blij dat het weer normaal eruit ziet... Alleen nog een beetje bruin slijm, maar ik durf niet echt te klussen...