thanks, dat wist ik niet. heb het even gedaan.. morgen zon en bewolkt, zondag hele dag zon 11 graden.. Heerlijk vaarweer
Zo vanavond nog proberen te klussen en dan vind ik dat ik op de w8bank mag ploffen. Denk dat ik zondag of maandag mn ei al heb gehad, vroeger dan verwacht dus, die dagen had ik vruchtbaar slijm.
Hey dames.... Vandaag uit het niets een knal ovulatietest! Ik had hem pas vanaf morgen verwacht. Vanavond even lekker gezellig maken met manlief.
Elvira, sopannend hoor. Jij ook op de wachtbank. Kom erbij frupje,. welkom hier! Joolzzz, oei testdrang....lastig lastig. wanneer zou je willen/kunnen testen? ovutesten, ik denk er tocvh over om ze ook weer te gaan gebruiken (wat natuurlijk niet nodig is omdat ik zwanger ben deze maand , maar toch.... ) Zwanger en Kids die ken ik niet, op internet? moi, fij dat lage hcg nu toch... Op naar de nieuwe ronde. hikoki, welkom en succes! MayD, hup aan de klus jij Bij mij echt raar... ik heb witte afscheiding... heb ik normaal nooit.... Nog 1 week en dan kan ik testen.
Hee meiden, Ik lees al een tijdje af en toe mee... Hanna, ik ken je nog van bevallingslijst aug. 2009! Had toen een andere forumnaam en kletste niet zo actief mee... Maar goed, nu ben je dus ook druk aan het klussen voor een brusje, leuk! Je had voor mij april meisje gependeld maar ik hoop dat ik deze ronde al zwanger ben! Ik zit nu op het wachtbankje en vind het heel erg spannend. Zwanger en kids ovu testen zijn top! Heel erg goed en helemaal niet duur!
He meiden, ja ben blij dat het hcg gezakt is... Alleen klussen, had de gyn aan de foon en die denkt dat vandaag mijn ei komt.. Gisteren wel ei-pijn gehad eigenlijk, en sochtends zagen we het zwaaien haha! Maar denk dat het niets wordt met het klussen, mits lief me vanavond verleid en het bruinverlies voor lief neemt...
Jeskejes We hebben een eigen bootje (niks luxe hoor).. Man heeft m opgeknapt, is namelijk van zijn vader geweest.. Nieuwe motor, nieuwe besturing, helemaal schoon gespoten, nieuwe trailer, nieuwe lichten voor op het nummerbord enzo.. Gisteren heeft hij de boot zomerklaar gemaakt, de laatste dingen gedaan.. Dus laat de zomer maar komen Moi Hee fijn dat je hcg is gezakt Had er helemaal overheen gelezen.. nog steeds bruinverlies dus? hopelijk is het snel over meid.. dames, klusze vanavond en vannacht.. man en ik duiken weer op de bank.. heb lekkere hapjes in huis gehaald vanmiddag dus die zijn we druk aan het opeten..
Hey meiden, even een ego update van mij. Zoals jullie weten ben ik vanmorgen geopereerd. Ik heb wel wat rond gelezen, maar ben nog ietsje te duf om alles te onthouden. Ik wil wel iedereen bedanken voor het sterkte wensen. De operatie is goed gegaan en gelukkig hebben ze mij niet helemaal open hoeven maken en is het gewoon dmv een kijkoperatie gegaan. Dit waren de boosdoeners van alle pijn die ik heb gehad. Ik heb nu nog erg veel pijn, waar de galblaas is verwijderd. De wondjes zelf doen me niet echt pijn. Al naar de wc geweest en toen pas voelde ik hoe beurs mijn buik wel niet is... Het voelt bijna alsof er een vrachtwagen over mijn buik heen gereden is... Helaas gaat het eten en drinken zeer slecht. Ik ben op dit moment nog steeds bezig met de bouillon en vla. Maar ik geef het maar op, het wil gewoon niet... Paracetamol gaat niet, die krijg ik nu in zetpilvorm (al helpt het niet echt) en straks voor het slapen krijg ik nog een prik met pijnstillers. Van de week zal ik weer lekker bijlezen. Nu moet ik echt ff mijn rust pakken enzo... Ik slaap veel, nog een nawerking van de narcose natuurlijk... Tot snel meiden!!!
Ja ik ben er ook weer ! We zijn hier allemaal ziek, incl opa, oma, tante en overgrootoma. Schiet lekker op dus. Er is dus eignelijk ook niet meer geklust. Verloren maand gok ik zo. Heb wel het een en ander gelezen maar ben alles weer kwijt en duik nu maar mijn bed in. @mamavanj, oef daar zul je last van hebben gehad zeg, beterschap ! Voor iedereen succes met klussen en sterkte met wachten.
@Roeltje: Van mij mag die zomer ook komen. Mijn vriend gaat vandaag onze boot vaarklaar maken. Lekker hoor eigen boot. Wij hebben een motorboot met open punt. Hij ziet er chique uit door de kleur, maar ook een simpele boot. Als je er maar van kunt genieten. @mvj: Gelukkig ist goed gegaan, beterschap. En neem je rust. WEl lief van je dat je ons op de hoogte houd. @Samsam: Beterschap met de familie en jezelf. Balen vant t klussen. Hier gister op tijd op bed. Lekker tegen elkaar gekropen, maar de luikjes vielen al snel dicht hihi. En nu weer vanaf 6uur wakker :x Kun je een beetje uitslapen. Gaan die luiken weer open en dan ook gelijk klaar wakker.
Samsam, wat vervelend! MVJ: fijn dat de operatie goed is gegaan, lekker rustig aan doen nu. Hoop dat de pijn snel wegtrekt! Maanvrouwtje, gezellig, er is nog wel een plekje op de bank! Quint welkom! MayD dat zijn leuke verrassingen, aan de klus dus maar Jeskejes het is wel super weer om te varen idd! Mijn tempkaartje maakt me op zich wel blij (denk er miss wel een triphasic in te zien al weet ik niet wat dat dan zegt) maar ja nu de rest nog! Ik voel nog helemaal niks. Ik ga proberen tot vrijdag te wachten met testen.
ZO Joolz, jij bent er ook al vroeg bij Je temp gaat mooi omhoog. Ik weet niet wat een triphasic is. Dus weet ook niet wat t zegt hihi. Goedemorgen trouwens allemaal
Joolz temp gaat mooi omhoog Jeskejes Onze boot staat bij mijn ouders.. Heb een onwijs grote schuur en hadden nog ruimte over.. heb er echt zin in alleen denk niet dat we morgen gaan varen.. Willen al een tijdje met Lenn naar de dierentuin, dus waarschijnlijk gaan we dat morgen doen.. Daarnaast is Lenn nog steeds flink verkouden dus lijkt me niet verstandig.. MvJ beterschap meid.. Gelukkig dat de operatie goed is gegaan.. Nu lekker je rust nemen meid. Lenn was om 4 uur alweer wakker.. Lagen allebei flink te hoesten vannacht en Lenn was het zat.. Heeft beneden nog wel lekker een tijdje op schoot gezeten en half te slapen dus ik vind het prima.. Plus de luieruitslag met open plekjes er nog bij, tja, dat doet m onwijs zeer Nog steeds dunne luiers dus lang niet fit.. Vind het al knap dat hij 3 nachten heeft doorgeslapen
@ Jeskejes, jaaa mijn ei heb ik zeker gevonden. Vandaag eiwit. Dus net nog even snel geklust Ik ben er meteen weer weg van meiden. Zo naar de stad Foto's kijken en kopen natuurlijk van mijn meissie.
@ Roeltje..... Tip van de dag: Als je de billetjes insmeert met stijfgeklopt eiwit, luier eromheen en dan bij de volgende verschoonbeurt is het zo goed als over.... Ik heb nog geen kids, maar dit moet een gouden tip zijn... Tenminste de keren dat ik het vertelde was iedereen tevreden met het resultaat... Succes. Vandaag overhuizen, is kijken hoe ver we komen...!
KvJ: ik vind bouillon en vla al heel wat als je vanochtend geopereerd bent. Even nieuwsgierig, wat voor pijnstiller zit er in die injectie? Beterschap!
Gisteren niet meer geklust, was dood en ook geen zin. Hopelijk klopt mijn idee dat mijn eisprong al eerder is geweest dan verwacht.