goedemorgen, wij klussen dit weekend nog even verder en dan plof ik ook neer op t wachtbankje... Hou maar vast een plaatsje vrij! Fijne dag allemaal
Hoi meiden, MvJ, jeetje wat zal dat pijn hebben gedaan. Succes met opknappen! Ben je nu nog in het ziekenhuis of mag je al naar huis? Mijn vader heeft dit een tijdje geleden ook gehad en was ook zo blij dat hije rvan af was. Joolzzz, mooi kaartje zeg SamSam, beterschap hoor! jeskejes, leuk dat jullie een boot hebben. Wij wonen vlakbij de haven en dat ziet er in de zomer altijd erg gezellig uit. Quint, welkom hier. Nu ben ik wel benieuwd wat je vorige naam was.... Ik stuur evene en PB'tje Mupkuh, veel plezier in de stad! Quila, succes met verhuizen vandaag. miniM, plaatsje gereserveerd op de wachtbank hoor. Vanavond ga ik met 10 meiden van het aug.2009 forum uit eten. Heerlijk zonder kinderen Ik heb er zin in! Fijne dag allemaal!
@Mvj, beterschapp!! Rest wel bijgelezen maar ben t weer kwijt haha.. Snap hier nog steeds niks, mijn ovutestjes blijven hetzelfde gewoon heeeel licht roze. Terwijl ik wel steekjes heb en een vol gevoel in mijn buik en dat was altijd typerend voor mijn eisprong.. Nouja dan maar afwachten, hoop niet op een lange cyclus!
Goedemorgen, Ik heb voor mijn lichaam gekozen en niet geklust... Nu dus wachten op mijn NOD wat dus in dit geval WOD is bij mij
Hay dames! Heb nog niet helemaal bijgelezen en ben de lijst even kwijt maar wil graag mijn NOD even veranderen van 4 naar 8 april omdat ik gisteren volgens mij mijn ei heb gehad.....heb super goed gevoel over deze ronde want heb echt een onwijze leuke klusweek gehad haha!! Tot gauw en kga ook bijna op wachtbankje.... nou ja wachtbankje wij klussen altijd gewoon door hoo voor de leuk
kom even voorbij zweven vanmorgen omowitte test gehad.. kon het niet laten.. maar goed, woensdag zit ik op 14 dpo, in het slechtste geval donderdag pas dus op zich wel logisch dat ie negatief is.. Heb er alleen een slecht gevoel over.. Ik heb zo'n idee dat we nog wel een aantal rondes bezig zijn.. Volgende maand ronde 6 en krijg het gevoel dat we aan de verkeerde kant van het jaar belanden.. anyway, het is geen drama natuurlijk, maar qua gevoel is het wel even balen.. we gaan even Bumba kijken.. Man en Lenn zijn naar de stad geweest en thuis gekomen met dvd's van bumba dus die moeten bekeken worden natuurlijk.. lenn praat nog helemaal niet.. alleen ja, nee en bah.. Maar zodra hij Bumba ziet is het Bubah.. Fijnnnnn.. heb liever dat hij begint met het woordje mama
Roeltje, hier was het eerste woordje oma Oma helemaal trots natuurlijk! Daarna : Dag en toen ein-de-lijk :mama
Ik neem ook ff een abo hier! mijn NOD is 8 april want gisteren positieve ovulatietest gehad en gister en vandaag geklust wachtbankje nu dus.... Groetjes Frutsel P.S. ronde 3 eerste kindje
Hier is bumpa helemaal hot. De kleine gaat samen met de kids klappen Hij praat ook nog weinig Hanna, ik heb je pb teruggestuurd. Ik zie nu dat wij zelfs gelijk lopen! Wanneer denk je te gaan testen?
@ Roeltje: Balen van je witte test Hopelijk istie over een paar dagen wel posi! @ Hanna: Veel plezier vanavond. Ik ga er nu vandoor. Gezellig bij een vriendin eten en vanavond naar Gooische Vrouwen. Heb er zin in en is een welkome afleiding!
Bedankt voor het beterschap wensen meiden! Vandaag mocht ik naar huis gelukkig. Ik was rond 12.00 uur thuis. Vanmiddag alweer geslapen en mijn ouders zijn ook al op ziekenbezoek geweest. @injectie met medicatie: ik heb echt geen idee wat voor pijnmedicatie dat was, maar heb die uiteindelijk niet gekregen. Heb een zetpil paracetamol gehad en vannacht paracetamol en diclofinac zetpillen... Liefs, Patricia
dankjewel dames! wij hopen ook dat het een plakkerd is!! heyyy bekende gezicht! Missy, hey meis!! matcare gebruikte ik altijd maar die doe nu alleen zw. dippies. Je kan het beste dippies van zw&k gebruiken maar voor zw testen liefst 2v5 kv en wat mupkuh op doelt is smeppen. vanaf dag 10 0ng. om de dag en dan dag voor, van en na ei seksen. succes!! Weet je mijn ovu's niet meer? ik had ook altijd lichte streep en ineens knal. het is nu gewoon afwachtend meid, eerste cyclus zonder pil. moi super dat hcg gedaald is! Joolzz ik zie een dipje met 2e stijging! duimduim
Ja, ben ik wel blij om, kan eindelijk weer lachen... Op naar de volgende ronde, deze heb ik laten gaan, alhoewel ik donderdag mijn ei zag aankomen op de echo samen met gyn.. Maar had nog bruinverlies, wat vandaag pas weg is...
Joolzz: tempstijging ziet er mooi uit! Spannend! Roeltje: jammer van je test, maar alles kan nog! MvJ: beterschap! Die foto was indrukwekkend! Goed dat je daar van af bent. Rittjuh: veel plezier bij Gooische vrouwen. Schijnt erg leuk te zijn. Ik wil er ook binnenkort naar toe. Hier nu op 6 dpo, geen klachten verder, maar dat zou ook nog wat vroeg zijn denk ik. Ik weet niet of het gelukt is deze maand. Ben een beetje een doemdenker en ben zo bang dat het helemaal niet gaat lukken
Kwam even buurten hier,bij de meiden uit mijn oude nod topic ..ik viel nog net onder maart en de rest hier .Maar breng wel goed nieuws,zie mijn banner .. Aowyn,jij had t al gezien hahhahah,enne ik ben zo blij te zien dat jou banner me nog steeds toelacht,meid,dit is een blijvertje hoor,hebben er al veel gezegd maar t is echt waar! Moi,meid hoe is t met je,heb t al een beetje plekje kunnen geven?? Jeskejes,joolz,met jullie ook alles goed? Meiden die aan de klus nog zijn succes En meiden die bijna mogen testen,succes!!!!! Ik heb stiekem tegen al mijn principes in,4 dagen voor nod getest en ja hoor ..