@ Sjees: hahaha wat "grappig" nog een HMS'er... Hier idd ook een hoger bed dan dat we hadden, ivm uitstappen... Maar een fysio mag geen diagnose doen officieel toch? Maar heel herkenbaar hoor... Onze wens voor een 2e is ook zo enorm groot, dat ik het er ook nog wel op wil gokken. Ik heb het er meer dan ook voor over, net als jij . @ Joolzz: geeft niets hoor... ik wist ook eerst niets ervan, totdat ik de diagnose had en een forum tegenkwam hierover... Hier dus niet meer aan het klussen whaha, lijkt me logisch... moet er ook nog niet aan denken hoor... Pfffff Maarja wel nog steeds op het wachtbankje... al verwacht ik er niets van... Ben nog steeds af en aan ongesteld...
ik ben bij de Agis,was ook altijd onbeperkt,heb de duurste verzekering,maar ze hebben sinds dit jaar landelijke gemiddeldes getrokken en doen ineens moeilijk over bepaalde behandel trajecten. Maar met onbeperkt bedoel ik vanuit de basisverzekering met eds,wordt t vergoed vanuit de basis met hms niet,eds valt namelijk onder een bindweefselaandoening(valt onder lijst borst) en hms niet.
ow ok. Ja ik ben bij Interpolis Achmea verzekerd en krijg alles gewoon volledig vergoed... dus vandaar mijn vraag...
ok, maar onthoud dus dat als je alleen maar voor fysio een hoge verzekering hebt afgesloten, dat je als je een verwijzing voor eds hebt,je dat gewoon uit de basisverzekering krijgt,dan kan je je dure verzekering dus opzeggen. Zo en nu weer on-topic,sorry dames.......
Heb het niet alleen voor de fysio Wil gewoon goed verzekerd zijn en heb al veel dingen via dat vergoed gekregen En idd Back to topic
Hoi dames Ben al een opaar dagen niet geweest zo druk gehad. Ik zie dat er al een zwangere is SJEES gefeliciteerd. Hadden we nog een lijst? Volgens mij loopt die echt achter.
Maart voor jou is het alweer aftellen! Sjees speelt beetje vals hier, haha, is van de maartlijst! Maar ja het is hier ook zo gezellig he! Temp is nu ook nog aardig hoog, net 37.5 dus ben benieuwd morgenochtend, nu eerst maar eens gaan slapen want we hebben een uurtje korter... Tot morgen meiden, dan is er weer een dag voorbij!
goedemorgen! *gaap* Lenn vannacht wakker geweest tot 2 uur.. 5 uur (oude tijd) werd hij wakker van een poepluier.. niet weer geslapen daarna.. hopelijk wil hij straks nog even naar bed.. vanmorgen wederom omowitte test gehad.. zo te voelen word ik vandaag ongesteld, anders morgen..
@Sjees gefeliciteerd meid. Leuk dat je eventjes hier komt kijken. Hier alles goed, zit op t wachtbankje 'lekker' te wachten. @Judith: dikke knuff meid, positief proberen te denken. Maar das makkelijker gezegd dan gedaan. Hier nog eentje denk dat t niet raak is, maar een beetje ook weer wel Voel van alles in mn buik wat ik eerst niet had. Maar jah je lijf kan je goed voor de gek houden. @Aowyn: is een plakkerd meid, lekker van genieten. @Moi: goed dat je weer vrolijker word. Succes meid de volgende ronde. @mvj: Nogmaals beterschap was niet niks denk. Hoop dat je snel opgeknapt bent. @miniM: Kom er maar bij op t bankje, plaats genoeg, schuiven we gewoon wat in. @Mvj & Mupkuh: das niet makkelijk meiden, lees over rolstoel enzo en krijg een brok in mn keel (emotypje) vind t knap en super dat jullie voor een 2e gaan. En al een kleintje hebben. Dikke knuffel voor jullie. gaat goed komen dames. Ow Sjees jij ook, ook een knuff. En ik maar klagen over mn lijf @Maart: hoest met jou? Nog een paar dagen, spannend. Ik heb pas de lijst naar voren gehaald, maar das alweer pagina's geleden. @Roeltje: dat was dan een erg korte nacht vooral met die klok. Balen van je test en neee komt geen ongi aan Sow ben weer bij met reageren, wat kunnen jullie kletsen zeg Hopen op een zonnetje vandaag. Iedereen een fijne zondag
roeltje,oei wat een kort nachtje voor jou,kan je vandaag ergens een beetje bijtanken? jeskejes en maart,blijf duimen hoor voor jullie!!Is de bank hier ook zo mooi roze als het vorige nod topic?? hhiihihi weet niet meer wie die bank elke keer poste,maar was erg grappig! hier vandaag verder klussen in de tuin,achter gaat de vijver weg,komt een grasveld en voor maen we een nieuwe vijver,best erg veel werk,maar t resultaat mag er vast zijn straks,ik ga visjes vangen,iedereen een fijne dag vandaag!
@Roeltje, zo'n nachtgehad en dan is t ook nog zomertijd... Succes met de wallen vandaag! Hopelijk slaapt Lenn straks nog even en ik zal duimen voor vannacht! @Jeskejes, ik ben klaar voor t bankje! Mn ei is denk ik geweest maar vandaag nog 1x klussen voor de zekerheid he! Heb een goed gevoel bij april. Dus duim voor ons allemaal! APRIL DOE WAT IK WIL!!! Fijne dag! Ik ga straks gezellig high tea'en. Ook heel bijzonder trouwens, meteen (vrijgezelle) vriendin en een (getrouwde) vriend. Hij is homosexueel en word donor vader! Samen met zijn man gaan ze dit aan met een hele goede vriendin van hen. En die mannen willen zo graag een kindje (die vrouw natuurlijk ook) en op deze wijze is het ook echt van hun.
Roeltje, ga je straks nog even slapen zeker? Ik altijd wel. Ga zo ook nog terug, was pas 12.15 thuis na werken. Kleine heeft gelukkig uitgeslapen tot 7.30.
Goedenmorgen! Hier was zoonlief oude tijd 7 uur, dus nieuwe tijd 8 uur wakker.. Ben alleen beetje huiverig voor zijn middagslaap straks, want die is natuurlijk dan ook een uur eerder naar zijn idee. Vanmiddag verjaardag van mijn mams! En zoonlief blijft daar logeren want mijn moeder past altijd op maandag op en vond het gezellig als hij bleef slapen. Ik moet nog testen voor mijn ei, maar begreep dat ik t waarschijnlijk elke x te vroeg deed (09.30 uur) dus ga nu proberen in de middag te doen. Wil gewoon graag mijn ei weten, zodat ik mijn NOD weet.. Nu is het gokken natuurlijk doordat het ronde 1 is. Hebben jullie bepaalde klachten bij je eisprong?
Roeltje, das balen!! Jeskejes, bedankt voor de superbank, wil er graag bij zitten! MiniM inderdaad heel bijzonder, mooi! Heel veel plezier vanmiddag! Missy, hoop dat je je ei snel gaat vinden. Ik heb niet echt klachten rond mijn eisprong, voel zoiezo niks ook niet er na.... (helaas) Sjees heerlijk even klussen! Temp was iets omlaag grrr maar we zullen zien Hoop met jullie mee op een zonnetje!