Goedemorgen meiden, Wat een heerlijk weertje!! Sjees, gefeliciteerd Ik wens je een fijne zwangerschap! Quint, grappig dat we gelijk lopen. Ik ga als het nodig mocht zijn op 1 april testen. vanaf die dag "mag" het officieel en ik ga mezelf niet gek maken door eerder te testen. En jij? MvJ, hoe gaat het nu met je? Fijn dat je gisteren weer naar huis mocht! Roeltje, och jammer van je test... Missy, gefeliciteerd met je moeder en veel plezier op de verjaardag. Svinthe is vannacht zo'n 8x wakker geworden. Ze is niet helemaal fit en ligt nu weer op haar bedje. Hopelijk helpt het slaapje haar en komt ze er wat beter uit! Was fijn zo'n nacht na het etentje van gisteren... Het was erg gezellig en ik was dan ook pas om 1 uur thuis... Da's een kort nachtje dan *gaaaaaaaaaaaaaaap* Nou ja gelukkig is het zondag en hoeven we vandaag niet zo veel Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje!
Goedemorgen meiden, Heb net even bijgelezen maar nu even geen tijd om te reageren. Zo douche met dochtertje, en daarna haar in bed wippen. Vanmiddag verjaardag van mijn oom en oma. Vanisha was vanmorgen om 7 uur wakker Is wel nieuwe tijd maar heerlijk als je dat op de wekker ziet staan als ze wakker is geworden. Ze had wel flink wat moeite met inslapen, hoesten enzo. Ze heeft nog even in ons bed gelegen en daarna heb ik haar gelukkig over kunnen leggen. Denk dat ik haar de komende dagen maar eens om 8 uur in bed ga leggen. Misschien dat ze dan het langer slapen volhoud
Goedemorgen dames! Ik ga zo even bij lezen maar moet eerst wat vertellen Ik had gister in één keer helderrood bloed (best veel) en nu weer helemaal niets. Ik hoop dus dat het innestelbloed is geweest... qua datum kan het kloppen. (Maar ik zal mezelf wel weer voor de gek houden ) Nu ga ik ff bij lezen....
Ik kom even op de grote roze wachtbank ploffen. Vrijdag positieve test en ik denk dat ik gister duidelijk mijn ei gevoeld heb.... Vanaf woensdag een voorraadje zwemmers aangelegd en gister mijn man ontbijt op bed gegeven ... Nu maar hopen dat mijn LF meewerkt... Ik heb deze maand iig geen zere (.)(.) rond mijn ei (of dat ook komt omdat ik geen Etos Zwanger meer slik?). We wachten af....
He meiden..jullie gaan weer snel zeg.. Mijn ventje is ziek en laat dat nu net in mijn vruchtbare periode zijn...ik baal dus wel als een stekkertje!! maar ja. Die zaadjes zullen nu ook niet echt van geweldige kwaliteit zijn nu denk ik..?? Ben nu maar op zoek naar een leuk vakantie adresje om hopelijk nog eens op vakantie te gaan voor de laatste keer met 2 ...hihi.. Ook is de zon hier al het hele weekend zoek, dus wie weet waar de zon is stuur hem even hierheen!!
Hallo ladies, Happytree: zo dat klinkt veelbelovend!! Hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is. Dames die al eerder zwanger zijn geweest: hadden jullie ook een innestelingsbloeding of kan het ook zonder? Jeskejes: geweldige bank!! Ik zit er al op(nou ja, lig te loungen)! Mupkhuh: veel plezier op de verjaardag! Ik heb zojuist even gesport, zo even douchen en met de hond wandelen. Heerlijk weer ervoor. Volgende week het zo druk mogelijk hebben op het werk zodat de week voorbij vliegt tot nod.
Goedemiddag meiden! Ben een paar dagen niet geweest, had het errug druk met werk etc. Had al een lief berichtje gehad van mijn dinnetje Sjees, dat ze zwanger is! Echt superleuk! Nu wij nog... Ik denk dat over een paar dagen mijn ei eraan komt, afscheiding begint weer meer te worden... Ehm schatje....
He meissie! Jij zit alweer lekker snel in je cyclus zeg wow! Bij mij duurt het helaas allemaal wat langer, baal ik als een stekker van pffffffff Maar ja! Hier vanmorgen lekker druk geweest, de stammtisch na de kerk, ze zijn net weg allemaal! En nu is het weer lekker rustig! Vanavond vrij, lekker teevee kijken, ADAM en E.V.A echt super! Trouwens die bank zit echt enorm comfortabel, ik kan hier wel vrolijk op wachten tot mijn WOD
Happytree, dat klinkt spannend! Anni, gooi al je verleidingstrucs maar in de strijd... MayD, was vast een prima ontbijtje Beccy, das idd balen, maar wat heerlijk om vakantieplannen te maken, vind ik al 1 vd leukste dingen van vakantie Judith, dat druk hebben werkt bij mij ook prima, dan is de dag zo om! Hier is de zon er, heerlijk, dus zo lekker naar buiten!
Ja ik had het een paar pagina's eerder al gelezen. Wel superfijn dat je HcG nu eindelijk aan het zakken is. Maar helaas word jij dus geen december mama? Misschien inderdaad wel beter voor je lichaam om even een ronde te wachten... Ik was na 5 dagen bloedvrij en heb het idee dat straks mijn eitje eraan komt. Dus hoop dat ik wel gewoon door kan waar we gebleven zijn. Hoe voel jij je verder?
Hihi was ik ook wel van plan Van de week maar eens kijken of ie zin heeft... Ik ga zo ook naar buiten, het is echt heerlijk weer!
Ja ik voel me wel goed hoor... Had wel decembermamma kunnen zijn, want afgelopen donderdag zag ik op de echo mijn ei aankomen, en ik voelde hem vrijdag... Maar ik had nog bruinverlies... Het enige wat ik heb is het gevoel alsof er een olifant op mijn buik heeft gelopen... Heb nu van de gyn pillen voorgeschreven gekregen met folium en metafolin, en weet ik psies, moet ik slikken tot 12e week zwangerschap als ik zwanger ben....
Grrr.. Heb ik net op iedereen gereageerd, klik ik het verkeerde venster weg Heb even niet de energie om overal weer op te reageren... Zo heerlijk genieten van het zonnetje in de tuin @ Jeskejes: Wat een prachtige roze bank haha. Kom er graag nog even opzitten.
@ Frutsel: Ja, GV was echt een geweldige film De hele zaal was uitverkocht. @ MvJ: Hoe gaat het nu met je? Lekker rustig thuis aan het herstellen? @ Judith: Daar ben ik soms ook zo bang voor dat het nooit gaat lukken. In ieder geval niet op de natuurlijke manier. Slaat misschien nergens op, dat hoop ik in ieder geval haha! Hoop dat we samen lekker op roze gaan En de rest natuurlijk ook! @ Sjees: GEFELICITEERD meid! @ MiniM: Welkom op de wachtbank @ Roeltje: Waarom denk je dat je vandaag of morgen ongi wordt? Hoop het niet hoor @ Jeskejes: Haha, wat een prachtige grote bank. Daar moet iedereen wel op kunnen denk ik zo. Hij zit in ieder geval heerlijk haha. @ Hanna: Ja, het is echt heerlijk weer. Stukken beter dan gisteren. Denk zo maar ff lekker in het zonnetje zitten. De loungeset staat heerlijk buiten @ Happy tree: Hoop idd op een innesteling voor je! ======================================== Mn tekst was er toch nog haha
Judith, Drukte voor je NOD is erg handig, dan ben je er ook niet de hele tijd zo mee bezig he. Jeskejes, Ik jump ook op die roze bank! Moi, Goed van je dat je naar je lichaam geluisterd hebt! Gelukkig ben je ook sneller van je bloedverlies af dan mij, bij mij maar liefst 6 weken na vmk. Anni85, Fijn voor jou dat je nu al weer een nieuwe cyclus hebt! Klusze deze week! Sjees, Gefeliciteerd, geniet er van! MvJ: Beterschap voor jou, hopelijk ben je snel hersteld na de operatie. Ik kan ook weer op de wacht bank. M'n eipijn is weer weg, dus ei is gesprongen. Gisteravond snel nog even geklust voordat we op verjaardag gingen, hihi. Zoonlief sliep bij opa en oma en is om 9 uur nieuwe tijd wakker gemaakt door oma. Hij slaapt thuis normaal nooit zo lang, dus ze was anders bang dat hij tussen de middag dan niet meer wilde slapen. Moet toch maar eens vragen wat ze door z'n melk doen voor het slapen gaan, hij slaapt bij hun altijd zo lang. Maar hij is lekker gaan slapen tussen de middag, dus we wachten totdat hij wakker wordt en gaan dan op verjaardag. Gezellig!
Tja dat zegt mijn banner, maar heb nu slijm, dus ik denk dat het een van deze dagen raak zal zijn. Heeft iemand enig idee of ziek zijn de kwaliteit van het zaad inderdaad beinvloed of niet? Ach ja en anders is het voor volgende maand..:x