NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Manonn welkom en veel succes!

Posh dat van dat kwartiertje heb ik ook wel eens ergens gelezen..

Roeltje ik ben benieuwd!

Vanmorgen met buikpijn wakker geworden. Stom stom stom kv 2v5 gedaan maar ben pas 9dpo en 5 dagen voor nod dus helemaal wit natuurlijk..

Temp gaat vooralsnog goed en ovutesten worden iets donkerder, maar niet echt overtuigend, al zegt dat ook niks natuurlijk..

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Spannend Roeltje, rennen!!!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff, dacht dat ik gewoon gammel was bij het opstaan van de honger.. even ontbijten en klaar weer.. maar het wordt alleen maar erger.. Man is onderweg naar zijn werk, normaal breng ik hem weg, maar zie autorijden echt niet zitten.. Ben de auto niet echt nodig van de week dus man is mooi zelf gaan rijden.. dat wordt veel Bumba kijken en tekenen op schoot vandaag.. Voel me echt niet prettig:(

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ow spannend meid! Hoop het zo voor je :D

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Joolzz: Haha, last van een ovutestverslaving om te kijken of je zwanger bent? :p Hoop het voor je hoor :) Wanneer wil je weer een kv gaan doen?

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden!

Volgens mij word het weer een heerlijke dag vandaag.

Net nog flink wat eiwit gespot. Of zou dat mannelijke ook zo rekbaar zijn :)

7. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16
    Goedemorgen dames

@Roeltje Spannend!!! en beterschap natuurlijk

Ik heb hier sinds gistermiddag wit rekbaar slijm, wat moet ik invullen op FF? Het kan namelijk geen vruchtbaar slijm zijn...
    (Lijkt het wel op) Herkent iemand van jullie dit?

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mommy, misschien een combi van creamy en eggwhite. Maar dat kan je natuurlijk niet aangeven. Ik las net op zp iets over sperma wat dikker word als het langer in je baarmoeder zit???? Geen idee of dat kan hoor?

9. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16

Dan moet het er wel al heel lang inzitten ;)
    Heb het idd wel eens na het klussen, maar dat is deze keer niet mogelijk... Mannetje steeds van huis helaas :(
    Het lijkt idd een combi van creamy en eggwhite dat is de goede omschrijving :)

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mommy, maar dan zou je nog wel vruchtbaar zijn. Maar je zegt dat dat niet kan. Hmmm het lichaam blijft raar ;)

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    het begint hier al weer aardig spannend te worden he meiden.
    Succes met de spanningen....hopelijk snel meer duidelijkheid....ROZE!!!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    net testje gehaald bij de apotheek, kruidvat is nog niet open en ga me met de minuut beroerder voelen dus even snel heen gelopen (zit straat voor ons) Nu wachten tot ik moet plassen;)

13. happy tree

10 mrt 2011
    49
    0
    0
    Duitsland, Sachsen
    oh spannend Roeltje!

Volgens mij kan ik wel weer van het wachtbankje af.... had afgelopen zaterdag bloed verloren, gister niet en vanochtend ook weer. Denk dat m´n ongesteldheid er toch aan komt. Ik heb zowiezo problemen met doorbraakbloedingen. Morgen heb ik (weer) een afspraak bij de vrouwenarts om dit te bespreken. Ik heb toch het gevoel dat er iets niet goed is bij mij.....

14. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16

Heb zelfs ovutestje gedaan voor de zekerheid, maar negatief dus nee kan echt niet... Vreemde wezens zijn we toch :)

@roeltje luister naar kabbelend watergeluid ;) of zet de kraan open :D

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

Roeltje oehhh ben mij duimen echt uit de kom aan t duimen vor je,zou het wel grappig vinden als we beiden weer december mama's worden!

meiden bedankt allemaal voor de felicitaties!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Volgens mij is ie negatief..

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ...

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

roeltje is die van zwanger &kids,want die gaf bij mij ook negatief en na een uur een heeeeel licht streepje.... zelfs nu nog doet ie dat terwijl de kv 2v5 wel een duidelijke streep gaf.

NIet trouwens dat ik je onnodig hoop wel geven maar ik ben echt niet tevreden over die testjes

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    deze is van de apotheek.. alleen als je die in het hoesje laat zitten krijg je een schaduw over de bovenste helft dus zie je alsnog niks..
    vanmiddag maar naar de kruidvat dan..

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

ok,ik blijf toch nog beetje hopen voor je hoor.......succes met het niet lekker voelen trouwens

ik moet nu echt gaan manlief wordt ongwduldig,ik zou hem helpen in de tuin,we gaan de vijver dichtgooien en grasveld maken etccc

Deel Deze Pagina