@KikiM, whahaha jou zoon is dus ook zo'n boef die bij opa&oma langer slaapt.. Hier ook hoor! En wat we ook proberen.. niks helpt voor thuis. Dus zal wel gewoon komen door het feit dat 't opa&oma zijn.. @Evira, beterschap voor jou! @MayD, heb jij zo'n korte LF na je ei? (Onderschrift) Ik was voordat ik zwanger werd van zoonlief altijd van mening dat het bij iedereen 14 dagen duurde.. Stom he, want ik heb idd wel es gelezen en gezien dat t anders is. Maar is 1 week niet kort? @Manonn, welkom! Mijn 2e naam is Manon! Ook jong moeder dus, leuk hoor! Als ik mijn ei heb gespot zal ik ook mezelf effe op de lijst zetten. @Roeltje, OWWWW SPANNEND!! Ik hoop dat 2voor5 wel een licht streepje geeft. Hier nog steeds aan het wachten op ei.. Pff.. word met de dag nerveuzer of die wel springt! Stom he! Ik had vorige x 2 ellelange cyclussen voordat t weer normaal was. Dat wil ik nu namelijk echt NIET. Dus eitje KOM MAAR!
Gister is de visite gezellig mee blijven eten, Had toch genoeg. Visite was wel aant vissen trouwens, bijna hele tijd over kinderen gehad. Maar heb niks laten merken @Evira: Beterschap meid. En duim voor een roze test voor je. @MayD: welkom op de giga bank. @mvj: geeft niet dat je minder reageert, knap zelf eerst maar eens op. @manonn: Welkom en veel succes. @roeltje: beterschap meid. Hoop dat je je snel beter voelt. Hoest met de kleine man nu? He bah nega test, maar zolang er geen bloed is... @happytree: hoop voor je dat t meevalt. Knuff. @sjees: druk aan de andere klus dus, veel plezier in de tuin. Sow weer ff gereageerd Hier nog steeds t zelfde, tempen gestopt dus weet niet hoe t zit,maar merk t vanzelf wel Heb wel dromen dat ik wel en niet zwanger ben heel vaag allemaal
hier iets op te zien? nu de test is opgedroogd denk ik iets te zien, maar volgens mij heb ik streepjes op mn ogen
test is nu goed opgedroogd.. duidelijke streep.. alleen kan niet goed zien of ie grijs is of roze.. zucht.. nog 3.5 uur, dan is de kruidvat pas open
@Roeltje, ik zie wel iets.. Maar geen idee of het indrooglijntje is. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit indrooglijntjes heb gehad! Als er niks was, was er nog steeds niks nadat hij ingedroogd was.. Dus ik heb goede hoop!
als je de foto omzet in negatief en ik heb idd een indroger.. dan komen die toch niet op de foto? of heb ik het verkeerd begrepen.. hier dus een foto in negatief.. Edit: Moet ik de foto er natuurlijk wel bij zetten we gaan nu vast broodje eten.. lenn wordt moe dus kan daarna gelijk door naar bed.. als hij wakker is vlieg ik naar de kruidvat stik van de zenuwen.. hoop zo dat mijn man laat de haven uit gaat.. kan ik hem nog net een berichtje sturen als ik idd zwanger ben.. heb wel steken in mn linkerzij naar mn liezen. verder niks.
@ Roeltje, spannend hoor! Even wat afleiding gaan zoeken anders maak je jezelf helemaal gek. En dan is het zo 13.00 uur @ Mommy, raar idd! Ik heb net ook nog een test gedaan had vanmorgen ook eiwit. Ook negatief. Dus ik denk dat ik zeker zaterdag of zondag mijn ei heb gehad
Ben totaal niet lekker dus als lenn gaat slapen ga ik me uitleven op de Wii hebben een nieuw spel haha.. Of de dvdbox vAn flikken Maastricht verder kijken
haha die van Donkey Kong hebben we Beetje jammer dat ie 45 euro kostte, maar toen ik m had gespeeld bij mn zus was ik om.. hij is het geld echt zeker waard..
13.30 uur pas.. maar op één of andere reden heb ik niet zo'n behoefte om te testen. Weet alleen niet of dat is omdat ik voel dat ik niet zwanger ben of dat ik voel dat ik wel zwanger ben ga m elk geval wel halen en ga niet meer plassen tot half 2.. zie dan wel even of ik ga testen of niet..
@Roeltje, ok dus hij is t wel echt waard? Dat hadden wij met die Mario, die was ook prijzig maar we spelen hem nog steeds!
MissyZuilen ja Mario spelen wij ook nog regelmatig.. Bros niet zo veel meer, maar Galaxy2 nog wel veel.. Plus Donkey Kong bijna elke avond.. alleen maandag en donderdagavond niet.. Verder overdag als Lenn ligt te slapen.. Spel hebben we al wel een goede 2 weken denk ik.. Erg leuk.. Ja hoop ook op roze maar iets zegt me dat het negatief is.. nouja, we zullen zien.. we lopen die kant vast op, moet plassen even inhouden nog haha..
He meiden, zit nog lekker gezellig op het bankje! Gelukkig is mijn buikpijn over van de mk... Nu hopen op een goede ongi over een weekje...
Even een emo berichtje. Kreeg net een sms dat vrienden van ons een kleintje verwachten. Tuurlijk supernieuws, maar t doet zo'n pijn.;( Moet zo weer werken, maar heb t ff slecht ermee. Zit met tranen in mn ogen. Iedereen vraagt zo goed als elke keer wanneer wij aan kinderen beginnen en dan doodleuk zeggen...nee wij wachten nog maar even. Ze moesten eens weten. Maar ik ga t echt niet vertellen dat we bezig zijn. t moet wel iets speciaals en van ons zijn. Maar kan goed janken nu, ik wil OOK. Einde emo berichtje. Zo maar weer doen alsof ik hartstikke vrolijk ben op mn werk met de kids.