Hoi iedereen, Ik ben net gestopt met de pil en ik geloof dat mijn eerste NOD 10 of 11 april zal zijn. Ik verwacht niet dat het deze maand zal gebeuren maar wil me toch vast bij jullie aansluiten Wat onhandig van me..... Zie dat ik twee berichten geplaats heb.... Sorry
Heeeeeee ff een knuffel!!!!! Wij gaan binnenkort ook dit nieuws vertellen deal???? Ik wordt hier elke dag gevraagd door mensen in het hotel, en in het dorp wanneer wij beginnen aan kinderen... Ja, en dan zie je een ooievaar aan de overkant staan, het huis naast je, en dan je beste vriendin in nederland net een kindje... En dan vrolijk blijven, met een glimlach, van nee, wij wachten nog ff terwijl je verdomme net een miskraam hebt gehad... Ik weet hoe je je voelt...
Thnx Moi je bent een lieverd, vind je ook zo sterk. En jah ga hard duimen dat we allemaal hierzo snel goed en vooral roze nieuws kunnen vertellen. It's a deal! bijvoeging: Welkom Vosje, succes meid.
Hoi iedereen, Ik ben de 10e gestopt met de pil. Heel spannend allemaal. Deze maand zal er vast nog niets gebeuren maar ik wil me toch vast bij jullie aansluiten. Wie heeft er tips? Moet ik van 28 dagen uitgaan bijvoorbeeld?
ohhh jammer Roeltje! moi78 & jeskejes, hier precie hetzelfde, we hebben al huisje, boompje, beestje... maar nog geen kindje. Iedereen vraagt het, jullie nog geen kleine?? Als ik een keer een wijd jurkje aan heb wordt er gelijk gedacht dat het zo ver is. Moet je weer zeggen, nee, daar wachten we nog even mee.... (ze moesten eens weten ) Van mijn schoonouders wordt ik ook niet goed, die zijn nog het ergst van allemaal. Ik heb dus ook tegen mij man gezegd dat die niets mogen weten, anders bellen ze elke week of we al zwanger zijn.... Ik heb nog eens even op het internet zitten spitten en heb denk ik progesteron te kort. (Omdat ik altijd doorbraakbloedingen heb) Morgen maar bespreken bij de gyn.
Ja waarschijnlijk hebben we de leeftijd ervoor.... Hier de 15e naar de gyn om te kijken of alles oke is... Ik ben benieuwd of ze dan al kan zien of ik een ei krijg...
Dikke knuffel !! Heel herkenbaar.. Hier ook constant de vraag wanneer er een tweede komt.. Mensen houden er geloof ik gewoon geen rekening mee dat het soms even kan duren voor het zover is:x Ze moesten eens weten.. We hangen tegen de 6e ronde aan (vanuit gaande dat ik gewoon ongesteld word)
Ow maar dat word bij ons al serieus 1,5 jaar gevraagd.. Dus toen mijn zoon 1 jaar was, werd alweer gevraagd van zo wanneer komt de 2e. En dan denk je.. waar bemoei je je mee? Je hebt geen flauw benul hoe of wat toch!
Roeltje, ik heb zitten turen en bewerken, maar ik kan er echt niks in vinden. Balen meid!! Hoe is het nu met je?
thanks ben blij dat ik hier mn ei kwijt kan nouja, liever niet al te letterlijk anders heb ik er niks meer aan de zwangere vrouwen in mijn omgeving vliegen me om de oren, dus dat helpt ook niet echt..
He Roeltje... balen. Misschien over een paar daagjes wel? Jeskejes: dikke knuffel. Kan me helemaal voorstellen dat het je raakt. Heb ik ook elke keer als ik hoor dat iemand zwanger is. En het doet inderdaad zo'n pijn steeds die vragen van iedereen. Ik zal dus ook NOOIT aan iemand vragen wanneer ze aan kinderen beginnen. Ik geloof eigenlijk ook niet dat ik dat ooit gedaan heb, maar hoe vaak het me overkomt, ongelooflijk! Wij willen ook liever niet vertellen dat we bezig zijn. Manlief had gedroomd dat ik zwanger was. Lief he! Hopen dat ie voorspellende dromen heeft