NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    haha hier geen zwangere meer, maar baby die om de oren vliegen :(

mijn zus had gisteren reiki op afstand gedaan bij me, en ze zei dat ik mijn lichaam wat rust moest gunnen, en dat ik er helemaal nog niet klaar mee ben... eng joh

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    lijkt me ook behoorlijk confronterend.. Deze ronde slaan jullie over geloof ik he? hopelijk hebben jullie gauw een plakbeeb meid..

de buuf van 2 huizen verderop en een oud collega zijn zo'n 30 weken nu. andere oud collega rond de 20 weken.. andere vriendin heeft net sinds feb. een kleintje..

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja, ik had vrijdag mijn ei, maar ik had nog bruinverlies... Dus vond ik niet zo prettig... ;)

En lief wil dat ikmijn lichaam ff rust gun... Hoop op een ongi over 10 dagen, of eerder mag het van mij ook komen haha

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja snap ik.. hoe vroeger hoe beter;) Nee, zou ik als man zijnde denk ik ook niet zo fris vinden:)

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Als ik van 28 dagen uitga dan heb ik over 10 dagen mijn normale menstruatie... Ik heb ook al een keer 21 dagen in mijn cyclus gehad, en 26 en 27, dus ik weet het gewoon niet wanneer het komt, maar ik ga van 28 uit.... Heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad...

En dan weer aan de klus! Ik heb 15 april weer een echo trouwens! Dan zit ik een week voor mijn ei denk ik...

6. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    ---

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    en wat betekent dit manonn??

8. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Is alweer paar daagjes geleden......zo druk gehad met de tuin maar die ziet er nu picobello uit. Vandaag gewerkt morgen weer lekker vrij....heerlijk genieten in mijn tuintje;)....

Ik mag bijna testen!!! Verder ben ik ontzettend moe maar ik heb echt vanaf donderdag zitten buffelen in de tuin tot zaterdag....zondag wat kleine dingetjes gedaan. Werd zaterdagochtend wakker had ik gedroomd dat ik een positieve test had.....nog nooit gedroomd!!! Verder heb ik wel last van mijn borsten....ietsje voller maar dat heb ik altijd wel voor een ongi maar nu voelen ze trekkerig en branderig aan vooral mijn tepels....zag vanochtend in mijn bh dat ik aan alle twee de kanten wat vocht gelekt had...en sinds vandaag ontzettend dorst.....maar ja daarin tegen heb ik wel weer een beetje grieperig gevoel. En dat heb ik wel altijd als er een ongi aankomt.....Ga donderdag ochtend testen....

@Roeltje.......balen meid!!! Geen bloed geeft moed!!!Blijf voor je duimen meid!

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jammer Roeltje, maar wie weet test je over een paar dagen alsnog positief...

Jeskejes, ik snpa je gevoel hoor. Tis hartstikke leuk voor die ander maar je wil zelf ook graag. Ff klagen en weer vrolijk verder meis!

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Roeltje: Balen meid, hoopte zo voor je, maar t kan nog.
    @happytree: succes morgen bij de gyn. Alles op papier zetten wat je wilt vragen en afvuren!
    Ik had t met carnaval, dronk deze x niet zo als andere jaars en er kwamen gelijk 3 man naar me toe en?? zwanger? Nee joh, ikke niet.
    @sjees & Roeltje:Dank je voor de knuf. Tis al weer gezakt. hihi. Moest t gewoon ff kwijt. Smst me schoonzus over die vrienden van dat ze t niet snapt. haha en ondertussen effe vissen hoe ik ervoor sta. Ja daag ga jou dat niet vertellen:p
    @Judith: Hopen dat je man zn droom uitkomt.
    @Moi: Lijkt me idd eng dat je zus dat op afstand kan. Gewoon goed naar je lichaam luisteren. was niet niks hoor meid.
    @Roosje: jij kunt dus lekker in de tuin genieten, heerlijk. Wordt spannend voor je, duim voor mooie roze test van de week.

Hier weer vrolijker hoor, moest t effe kwijt. Zat er vanmiddag wel mee, maar tis niet goed als ik me druk maak. Dus gewoon verder en volgende week weet ik meer.

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

roosje,oehh voor jou is t ook bijna zover!

Roeltje,ik vind t zo gek maar heb toch zo sterk nog steeds het gevoel dat jij wel zwanger bent.......

jeskejes,geeft toch niets meid,als je je zo voelt kun je het beter even uiten dan het opkroppen en je in je eentje rot voelen.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Roeltje, wat jammer zeg van je test :(

@ Jeskejes, dikke *knuffel*. Weet hoe je voelt... Heb voor mijn 1e kindje een paar miskramen gehad. Dus dan verwachten ze dat je telkens weer zwanger bent. Maar helaas zo makkelijk gaat het niet. Zal duimen voor ons allemaal dat wij ook snel roze testen :D

13. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    SJEES!!!! Je bent zwanger.........super meid! Geniet ervan!!

14. Sjees

Sjees Niet meer actief

hahahahah ja roos,tis me gelukt:D:D:D:D:D:D:D

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    sjees
    thanks meid.. hopelijk klopt je gevoel :D

Pff Lenn is gevallen.. Mondje vol met bloed, laatste stukje van de kies die door moest komen is door de val door zn tandvlees gekomen dus bloedde als een gek.. nog een ander wondje onder bij zijn voortandje dus ook vol met bloed.. Arm mannetje:( Is uiteindelijk huilend in slaap gevallen op schoot en heb hem maar in bed gelegd.. zal straks wel wakker worden, heeft geen flesje gehad nog.. via zijn gezichtje met zijn achterhoofdje tegen een kast dus even elk half uur boven kijken..

16. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh Roeltje.....idd ff elk half uur kijken. Vind het zo zielig.....:(

@Sjees.....ik heb het gemist hoor!!! Maar echt superdesuper!!!

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Jeskejes: Snap idd dat het even hard aankomt, maar jullie zijn 'pas' 5 rondes bezig. Het is heel normaal als het 6 maanden tot een jaar duurt. Dus hopelijk zullen jullie snel volgen :) Je moet echt de hoop niet opgeven hoor!

@ Roeltje: Nega getest lees ik net. Balen zeg!
    Oew, wat naar dat Lenn is gevallen. Hopelijk valt het verder mee.

@ Judith: Hoop echt dat zijn droom uitkomt :D

@ Roosje: Ben benieuwd naar je test donderdag.

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    He toch... wat een pech....:(

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

roeltje,ach gossie arm mannetje,al dat bloed en pijn aan zijn mondje,ik hou hier ook steeds mijn hart vast,sinds deze maand loopt ze los,maar het gaat wel gepaard met de nodige valpartijen

20. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hanna....Thanx!!! Ik hoop het ook!!!! ;)

Deel Deze Pagina