Ahhhh arme Lenn Gelukkig ligt hij lekker te slapen. Vanisha had vrijdag, vet velletje tussen haar tandvlees en boven lip doorgescheurd.
Sjees Lenn loopt sinds hij 11 maanden is ongeveer.. nog 'maar' 3x tand door de lip, maar was meestal gewoon een velletje los of klein plekje.. En dat gaat al gepaard met flink wat bloed.. Of nouja, het lijkt meer dan dat het is omdat het in de mond zo dun is zeg maar.. wel handige tip: Klein beetje suiker geven via een lepeltje.. stopt het bloeden meteen.. Vanavond ook gedaan omdat het na 5 minuten nog flink bloedde en het stopt dan meteen.. Hoeft maar een klein beetje suiker te gebruiken.. Is niet geweldig gezond, maar voor een keertje kan het geen kwaad natuurlijk.. Hij ligt nog lekker te slapen.. iemand enig idee waar ik op moet letten? omdat hij ook op zijn achterhoofdje gevallen is? ik kijk nu elk half uurtje even boven maar is dat voldoende? Normaal is hij bij me in de badkamer, maar dacht dat het voor één keer wel kon om de deur open te laten zodat hij ook naar zijn kamertje kon.. niet meer doen dus.. Roosje Je MOET op roze hoor deze maand!! Gaan we samen.. heb de ooievaar een tom tom gestuurd, dus moet lukken deze maand
Happy Tree, jammer dat je denkt dat de ongi er echt aan komt jeskejes, rot dat je je zo voelt. Hopelijk is het snel raak bij jullie! Vosje, welkom hier! Roeltje, balen van je test zeg Vragen: wanneer komt de tweede is bij mij minstens 1x per week door iemand Mijn standaard antwoord: je bent de eerste die het weet hahahahahah Ik blijf die vraag gek vinden en heb hem echt nog nooit aan iemand gesteld.
hanna vind het ook een rare vraag hoor.. geldt ook voor de vraag: 'Is het gepland?' Alsof iemand dat wat aangaat?
ah kijk handige tips! A is nog niet gaan bloeden maar heeft wel alles onder de blauwe plekken,is net of ik t arme kind zwaar mishandel........ En t is ook zo een heerlijke rauwdouwer,klimt overal op en onder,en is vliegensvlug,je moet echt ogen in je achterwerk hebben.
mensen,ik ga mezelf losweken van mijn heerlijke bank,want moet gaan zingen,pffffff hoop dat ik t volhoud want ben echt zooo moe,tis verschrikkelijk
Hallo Iedereen, Ik zou me eerst even voorstellen! : Ik ben Nathalie ben 22 jaar en heb inmiddels ronde 2 van Clomid achter de rug! Want het wil niet echt lukken! Nou was mijn NOD afgelopen Zaterdag, Sinds vandaag ( wat ik anders nooit heb!!!!!) Lichte roze afscheiding niet eens in mijn onderbroek maar met een "Tampontest" heb nu al 5 dagen lichte ongipijn! maar voelt anders dan normaal?!!? Hebben jullie hier ervaringen mee?? kan dit innestellingsbloed zijn? Alvast bedankt voor een reactie! Groetjes Nathalie
Lenn klom vanmiddag ineens op zijn loopfietsje.. dat ding heeft 3 wielen dus niet echt veilig dit weekend van de bank gevallen, wisten niet eens dat hij er zelf op kon.. succes vanavond meid.
nathalie allereerst welkom Ik denk dat je het beste even kan testen.. zou innesteling kunnen zijn, op hoeveel DPO zit je? (dagen na je ei)
Dankjewel! Nu 15dagen geleden! Ik voel wel van alles maar het is heel anders dan dat ik normaal heb. Ik heb vanmorgen neg. Getest helaas..
Meiden.. heb even een vraagje.. Ik heb al dagen zeurende buikpijn en t gaat nu ook naar mijn rug. Ik dacht eerst naderende ei-pijn, maar testen blijven negatief. Ik ga morgen me urine even laten checken op blaasonsteking.. Ik krijg altijd erg snel blaasontsteking van de seks. Dan kom ik dus op mijn vraag... Doen jullie meteen plassen na de seks? Of even erna? Spoelt dan niet al t sperma weer eruit zeg maar? Ik plas normaal ALTIJD na de seks, dat voorkomt bij mij echt bijna alle blaasontstekingen. Maar nu we voor een brusje gaan, ben ik bang om erna te plassen en dus elke x niet gedaan.. En dus nu waarschijnlijk meteen een blaasontsteking opgelopen.
Re: NOD 1-15 April 2011 Dankjewel! Nu 15dagen geleden! Ik voel wel van alles maar het is heel anders dan dat ik normaal heb. Ik heb vanmorgen neg. Getest helaas..
Nathalie, welkom hier! de twee keer dat ik zwanger ben geweest leekr het er bij mij ook sterk op dat ik ongesteld zou gaan worden, compleet met krampjes etc. Dus wie weet he?
Je loopt bij de gyn neem ik aan? Misschien kun je daar even heen bellen en vragen? Kan ook zijn dat je laat HCG aanmaakt.. sommige dames testen pas een paar dagen na NOD positief.. hanna ja asociaal he.. zal ook wel onwetendheid zijn, dat ze niet begrijpen dat zo'n vraag pijnlijk kan zijn.. Wij zeiden altijd Ja, maar wel 2 jaar te vroeg werkte prima..
MissyZuilen, dit vond ik op internet: En dan bij de fabeltjes Een vrouw kan niet zwanger worden als ze na het vrijen meteen gaat plassen. (dit is niet waar omdat de zaadcellen al in de baarmoeder zitten en plas door de plasbuis gaat. En deze zijn van elkaar gescheiden.)
Dankjullie wel voor de reactie! Maar ik vertrouw het eigenlijk al niet dat ik nu( ookal is het heel weinig) afscheiding heb... Maar wie weet inderdaad!! Ik ga morgen mijn gynaecoloog maar is weer bellen! Is er iemand anders ook nog op het wachtbankje?!
Dames, Heb niet alles terug gelezen ga ik zo doen. Ik denk dat ik gewoon naar de volgende ronde ga. Ik heb gisteren omowit getest en heb nu echt ongikrampen en al wat bruinverlies Vannacht heeft ook mijn schoonzusje een miskraam gehad met 16 weken ze ligt nu in het ziekenhuis omdat ze hevig begon te bloeden en 1.5 liter bloed verloren heeft. Alles is er nu uit en hopen dat het nu beter gaat. Heb dus echt een dip dag.