NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) 2. Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 20 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Aantal aangepast naar 21 Ik heb meteen het lettertype goed gezet
@ Mupkuh: Er staat aantal aangepast naar 21, maar hij staat nog op 20 in de lijst zelf Hij ziet er verder wel weer helemaal netjes uit hoor
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) 2. Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 21 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Aantal aangepast naar 21 Dat staat er dus eigenlijk een beetje dubbel in
Hoi dames, ik meld mij hier ook. Gister was de laatste dag van mijn ongesteldheid. Dir is de eerste ronde voor een tweede kindje. Ik ben al een paar maanden van de pil af, toen hebben we een condoom gebruikt maar nu gaan we er voor Mijn cyclus is regelmatig, gewoon rond om 4 weken. Nu ben ik er wel al weer ff uit dus ik hoop dat mijn banner goed ingesteld is. Als ik het goed bereken is mijn NOD op 2 april.
NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011 1. Maart (4e ronde, 2e kindje) Roosje31(5e ronde, 2e kindje) 2. Posh84 (4e ronde, 1e kindje) Jeskejes (5e ronde, 1e kindje) Kwebbels (1e ronde, 2e kindje) 3. Dododette (3e ronde) MamavanJill (5e ronde, 2e kindje) Judith1981 (8e ronde, 1e kindje) 4. Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje) Troela85 (2e ronde, 1e kindje) 5. Mummy24 (8e ronde, 2e kindje) Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje) tam27 (4de ronde, 3de kindje) Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8) 6. Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje) Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje) 7. Danisha(8e ronde, 2e kindje) Evira (2e ronde, 1e kindje) MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje) 8. Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje) 9. Kapoen (2e ronde, 1e kindje) 10. Rittjuh (5e ronde, 1e kindje) 11. 12. 13. 14. 15. Datumloos: Aantal: 22 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven Aantal aangepast naar 22
Kwebbels, Welkom! Volgens je banner is het vandaag je 2e dag van je ongi... Je moet hem instellen op de datum van je 1e ongidag van je laatste menstratie. Succes!
Welkom nieuwe meiden!!! Spannend weer!!! Hoop op veel Roze deze maand....maarja April doet wat ie wil....... Toch besloten dat we deze maand geen ovutestjes gaan gebruiken....Afgelopen maanden ontdekt dat ik rond de 14e/15e mijn eitje heb....En ook een beetje in het kader er iets minder mee bezig te zijn....even wat relaxer gewoon.....en proberen om de dag te klussen en rond mijn ei elke dag....ik weet wanneer mijn eitje is en ik denk dat een testje er niet voor zorgt dat ik zwanger raak....Pffff ik merkte echt dat tempen en testen me een hoop stress en onzekerheden bracht.........moet natuurlijk wel leuk blijven en spontaan....Maar volgens mijn liefje gaat het deze maand gebeuren en dat roept ie al vanaf het begin...Ik hoop zo dat hij gelijk krijgt.....
Roosje, hier ook geen testjes hoor deze maand. Maakt me ook onzeker en ik weet nu ook dat mijn ei op dag 15 is ongeveer.
En ik ga denk ik juist wel testen deze maand Even kijken of ik een goede positieve test krijg. Mijn cyclus lijkt wel anders te zijn dan de vorige keer.
hey meiden, ik gebruik ook geen ovu testen,voel gelukkig de eisprong gewoon En ik kan er ook de donder op zeggen dat ik precies 10 dagen erna ongi word,grrr
@ BolBuikje: Dat heb ik dus ook Op 10 DPO daalt mn temp en dag erna ongi. Is de laatste 2 keer al zo geweest. Nu hopelijk niet Mn cyclus is ook vrij onregelmatig, dus zit er aan te denken om misschien Etos Zwanger Worden te gaan gebruiken. De een is er heel enthousiast over en een ander juist weer niet. Meer chaos schoppen in mn cyclus kan het vast niet, dus misschien dat het helpt om het regelmatiger te krijgen. Iemand hier toevallig ervaring mee?
Ik lees even mee over die zwanger worden pillen. Mijn cyclus is ook niet echt regelmatig zeg maar. Owja goedenavond allemaal. Mijn ongi is zo goed als weer voorbij. Gebruik deze ronde wel ovu testen en temp tot net na mn ei en stop dan met temp. Merkte dat ik er bijna aan onder door ging.
Ik heb de laatste cyclus kruidvat zwanger worden pillen gebruikt. Geloof er niet in dat het je cyclus regelmatig maakt. Dat laatste heeft met hormonen te maken en die beinvloedt je niet met vitaminen. Aan de andere kant kunnen vitamine pillen geen kwaad. Dus je kunt het allicht proberen. Ik gebruik ze overigens omdat ik door mn drukke baan me moe voel en vaak niet de tijd heb om goed te eten.
Ik gebruik ze ook voor de vitamientjes en natuurlijk het foliumzuur. Ik had altijd al een regelmatige cyclus gelukkig.
Ik gebruik die etos zwanger worden pillen liever niet. Niet dat ze nu zo slecht zouden zijn maar ik vind het niet nodig. Ik slik wel van die zwanger worden vitamines en dat lijkt me wel voldoende. Maar goed ik heb een regelmatige cyclus en wat dat betreft niets te klagen! Jeskejes,ik zou ook niet tempen na je ei denk ik..Ahoewel dat wachten ook niet leuk is trouwens. Rittjuh,rot he,zo snel ongi al na 10 dagen, ach ja weet je wel meteen waar je aan toe bent