He bah Maart, hoop t niet voor je, dikke knuff voor jou. Hoop dat je schoonzus snel opknapt. Was wel schrikken zeker. Sterkte en beterschap.
@ Roeltje: ow jeetje meid... vervelend dat je je niet lekker voelt zeg... Jeetje meid, wat een onduidelijke test die eerste zeg... snap dat je toch maar naar de Kruidvat bent gegaan... Ik vind de 2e foto erg donker, dus zie niks...Ook op de negatief zie ik niets... Wij spelen de WII-kart altijd veel . Ow lees je berichtje nu net... Jeetje meid, dat is flink balen zeg, dat je een negatieve test had... *geeft een dikke knuffel* Ja dat ken ik meid. Iedereen om me heen word maar zwanger en/of bevalt binnenkort en dan denk ik: IK WIL OOK!!!!! Och arm ventje... Hoe is het nu met hem? @ Mommy1986: ik kan je hierbij niet helpen meid... @ Happy Tree: ben benieuwd wat je vrouwenarts zegt... Ik heb al sinds de laatste prikpil dat ik al na 1 week ongesteld werd dik een week lang en daarna af en aan steeds bloed verloor. Na de operatie ook flink wat bloed verloren dmv ongi en nu heb ik al 2 dagen niets meer... Waar heb je dat gevonden van die progesteron te kort? Ik ben wel nieuwsgierig, omdat ik vaak heel lang ongesteld ben enzo... @ MissyZuilen: ik vind het niet raar hoor dat je daar nerveus van word... Komt vast goed . Herkenbaar van de blaasontsteking. Ik ben er ook enorm gevoelig voor. Heb je ook pijn bij het plassen dan? Of dat niet? Of een ander gevoel tijdens het plassen? Ik voel het zelf altijd al in een zeer vroeg stadium, dat het vaak nog niet eens te zien is en de dag erop wel... Je moet ook zeker altijd blijven plassen, hoeft niet meteen erna, maar wel minstens een kwartier ernaar... Ik moet zelf persoonlijk ook altijd wel plassen na die tijd hahahaah. @ Jeskejes: dankjewel meid... komt goed. De wondpleisters zijn er nu af, dus begin nu wel de wondjes ook te voelen. Er is zelfs al 1 wondje waar geen hechting meer in zit... Hahaha, is niet zo raar hoor die dromen. Komt omdat je er toch mee bezig bent Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind hoor. Als jullie al bezig zijn en het nog niet is gelukt, dan is dat altijd moeilijk. Weet precies hoe je je voelt meid *knuff* Gelukkig ben je nu weer wat vrolijker @ Mich18: welkom hier meid. @ Moi: ik duim voor je mee hoor meid. Blij dat je buikpijn in iedergeval over is nu... @ Vosje84: welkom meid . @ Judith: ik duim voor je dat je man een voorspellende droom had meid @ Roosje: nog een paar spannende dagen voor jou dus... @ Nathalieee: het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Even afwachten dus... @DPO: wat is DPO eigenlijk??? (sorry misschien domme vraag) @ Maart: jeetje meid, wat heftig van je zus meid. Sterkte. Hier weer een dagje lekker rustigaan gedaan. Wat geslapen, wat gelezen, wat geslapen, lunch gemaakt, start gemaakt met avondeten die man afgemaakt heeft, kleine mannetje binnengelaten die door kdv thuisgebracht werd en verder helemaal niks . J.oshua is helemaal van het zingen. Op dit moment is hij Alice in Wonderland van K3 aan het zingen in zijn bedje, hahahahaha...
Volgende ronde gaat het hem trouwens ook niet worden want dan ben ik 2 weken op vakantie met mijn zus.
zaterdag 19 graden??!! Woooow.. varennnn!! MvJ haha leuk liedje he van K3? Lenn vindt m ook geweldig en mama stiekem ook Ja baal ook van die testen.. snap er niks meer van.. Lekker rustig aan doen he Laat je maar lekker verwennen..
Hahaha, maar K3 is toch sowieso leuk? Kan me voorstellen dat je er niets meer van snapt. Zou ik ook hebben... Ik doe zeer zeker rustig aan, kan nog niet eens "normaal" lopen, loop heel zachtjes, want anders dreunt het teveel door mijn buik hahahaha. Ik kan me alleen 's avonds laten verwennen, want overdag ben ik alleen... Mijn man moet gewoon werken helaas... Vandaag te horen gekregen dat het echt aflopende zaak is met mijn oma. (weet niet meer of ik dit gisteren al verteld had) Mijn oma heeft hersenbloeding gehad en ligt in coma. Naar alle waarschijnlijkheid komt ze hier ook niet meer uit. Inmiddels krijgt ze ook geen eten en drinken meer, dus het is echt een aflopende zaak en het is dus echt afwachten tot ze gaat... Ik heb er wel vrede mee op dit moment. Komt denk ik vooral omdat mijn man en ik (onbewust) al afscheid genomen hebben de laatste keer dat we in het ziekenhuis waren... Toen hadden wij al het idee dat ze er niet lang meer zou zijn... (ik hoop niet dat jullie dat raar vinden)
Nee hoor mvj kan me best iets bij voorstellen. Heb t zelf ook meegemaakt. Maar veel sterkte ermee. Ook al heb je er vrede mee, verdriet zul je er toch van hebben.
@Maart, jeetje wat heftig zeg! En dat bij 16 weken.. @Mvj, nee hoor.. Ik had toen met mijn oma ook al een tijdje ervoor afscheid genomen voor mezelf. Heeft wel geholpen in het rouwproces vind ik. Ik heb enorm vaak blaasontstekingen gehad, ook 4 x tijdens de zwangerschap van me zoontje. Ik voel t vaak al aan mijn buik/rug voordat het pijn doet bij plassen. Dus we zullen t zien morgen.. @All, bedankt voor de reacties! Toch maar na 10 min plassen na de seks.. Want schijnt dat t zaad 10/15 min nodig heeft om optimaal naar boven te komen?
Jeetje maart: Heel veel sterkte:; dikke knuf Hoe is het met de rest van de meiden? Moi, hoe gaat het ermee? Goede hoop deze maand? Roosje, ik duim voor je? ik zal wat strooien: HCG HCG HCG HCG HCG HCG Ik duim voor jullie allemaal Liefs
Dames, beetje vroeg maar ik kruip mn bed in. Lekker Indiana Jones kijken, ben benieuwd of t een film voor mij is. En hoe eerder ik in slaap val, hoe minder ik ermee bezig ben dat ik zonder sigaretten zit. Jaja, heb de knop omgedraaid en ben gestopt. Nu nog volhouden. Maar voor nu, welterusten en tot morgen maar weer.
Ja ik vond het ook echt eng hoor dat het met 16 weken ook nog fout kan gaan. Bij de echo zagen ze dat het kindje 12 weken was dus waarschijnlijk is het hartje al een paar weken geleden gestopt en stoot haar lichaam het nu pas af.
@Maart, wat erg van je schoonzusje zeg..... @Missy, ik plaste ook altijd na vrijen ook ivm blaasontsteking....als ik het een keer niet gedaan had deed het gelijk pijn met plassen de volgende ochtend.....ik nam dan gelijk een stoot vitamine c....2 bruistabletten op half glaasje water....en dat helpt bij mij gelijk! Dus misschien een tip. @Mvj, ik vind het niet raar.....fijn dat je er vrede mee heb....Maar iig veel sterkte. @Roeltje....je kan elk half uur kijken...als je dit doet ivm bijv hersenschudding moet je hem ook eigenlijk wakker maken om te kijken of hij gewoon wakker word. Handige tip van de suiker!
maart pff denk je ook de twaalf weken voorbij te zijn en dus 'veilig' Jeskejes pff ik zit hier net zo.. Aangezien ik zulke vage testen had vandaag ben ik gestopt met roken.. eerst maar eens duidelijkheid. succes meid!
Ik ben sinds donderdag gestopt met roken.. En moet zeggen.. voel me tot nu toe HEERLIJK! Ik heb de dvd van Allen Carr besteld en gekeken, het is echt een aanrader! Als je er open minded ingaat, kun je echt stoppen met amper bijwerkingen. Ik vind em in iedergeval SUPER!!
Gelukkig begrijpen jullie mij. Doet me goed. *knuff voor iedereen* Ik ga nu even een paar nieuwsartikeltjes schrijven voor het online magazine waar ik voor schrijf... Misschien tot vanavond nog...
dames ik ga er van door.. Dekentje om, kruikje gemaakt en lekker Flikken Maastricht kijken.. tot morgen!