Volhouden meid!!! Ik ben zonder enige hulpmiddelen gestopt op 31 december en ben nu al meer dan 13 weken rookvrij! Het voelt heerlijk! Ik weet waarvoor ik het doe... en het is het meer dan waard.
Hallo dames, Vandaag geen tijd om bij te lezen, hopelijk morgenochtend. In elk geval weer een dag voorbij!
Voor mij is hopen op een wondertje toch echt wel de allebeste motivatie om vol te houden niet te roken. Al meer dan een jaar gestopt nu!! Ik hoop dat jullie ook volhouden.
he eikie79.... je hebt wss niet meegemaakt hoe en wat hier... Heb op 7 maart posigetest.. op 9 maart nog een keer posi getest... en op 9 maart in de avond kreeg ik bloedingen... donderdag 10 maart met stolsels en bij de gyn kon ik direct terecht, en in bm was niks te zien... ik bleef met steken in mijn eileider lopen, bleef bloedverlies houden, mocht de dinsdag erop weer langskomen, bloeden was minder geworden.. en nog steeds niks te zien in mijn bm... de pijn in mijn eileider bleef aanhouden tot donderdag, daarna zwakte het af... daarna ben ik weer gaan bloeden en uiteindelijke afgelopen donderdag mocht ik weer langskomen, ik zag mijn ei zwaaien, en mijn bm was schoon, en mijn eileider heb ik ook geen pijn meer aan... dus wss heeft het klem gezeten in mijn rechtereileider en is het gelukkig vanzelf opgelost... nu geen bloeden meer, alleen nog een vervelende buikpijn, alsof ik nog steeds ongi ben... nu dus hopelijk binnen 10 dagen ongesteld, en dan kan ik weer verder...
Jeetje, wat is er veel geschreven .... kan echt niet op iedereen reageren helaas. Dus gewoon even voor iedereen een knuffel!! @Maart: Wat erg zeg voor je schoonzusje!
Missyzuilen,je kunt gewoon meteen plassen hoor na de seks,doe ik ook,anders krijg ik buikpijn,de zaadjes kleven toch wel vast! Daarom kun je ook gewoon van onder de douche seks hebben zwanger worden. Maart,he wat een triest nieuws van je schoonzus zeg.sterkte Jeskejes,goed zo!!! En nu volhouden he,vind hetheel knap ik ben bij mijn vorige zwangerschap gestopt en nu nog steeds sigaretvrij,ik ben zooooo blij ga mijn bedje in dames!
@ Roosje: Ik zit vrijdag pas op 10 DPO. Normaal word ik een dag later ongesteld. Mocht die deze keer wegblijven, dan ga ik pas dinsdag 5 april testen denk ik. Alvast bedankt voor het duimen! Jij nog 4 dagen geduld he @ Maart: Balen dat je ongi eraan komt. Heftig zeg van je schoonzus! Sterkte... @ MvJ: Heel veel sterkte met je oma. DPO is Days Past Ovulation (dagen na ei). @ Eikie: Ik vang even wat op
goedemorgen. vanmorgen getest en wederom negatief Maar ook niet ongesteld geworden nog.. Ben nog steeds niet lekker.. dus ik kruip lekker met Lenn op de bank voor de tv met een dekentje en wat tekenspullen..
Vreemd Roeltje, nu ga je toch bijna hopen dat je ongesteld wordt zodat je verder kan! Teken je vaak? Wat voor dingen? liefs
Van mij mag het dan wel komen idd.. Nou ik teken niet, maar Lenn wel vind ie geweldig.. schetsboekje met wat waskrijt en weer rustig voor een half uur.. Hij is vannacht wederom ruim 2 uur wakker geweest.. Wel geslapen tot 6.15 uur.. uurtje langer dan ik had verwacht.. hopelijk gaat het vannacht wel goed, ben echt kapot..
ahaa Lenn is de artiest. Lekker dat hij daar even zoet mee is. Hopelijk slaapt hij snel weer een nachtje goed, zodat jij ook wat bijtrekt! Heb j ook wel een beetje tijd voor jezelf?
ja hoor Voordeel is dat Lenn zich heel goed zelf kan vermaken.. Gisteren heeft hij het merendeel zelf gespeeld, heb barstende hoofdpijn dus elke beweging voel ik. Hij wilde ook weinig zelf spelen gisteren..Vandaag is hij al wat vrolijker dus we zullen zien vandaag.. hopelijk slaapt hij vandaag nog wel even, heeft hij gisteren dus niet gedaan. we gaan maar eens lekker douchen.. Lenn is gisteren dus flink gevallen en in zijn mondje zitten idd een paar wondjes.. lekker verwennen dus vandaag
Jammer Roeltje van je negatieve test. Hopelijk voel je je snle weerw at fitter! Vanmorgen was mijn temp flink gezakt. Dus hier zit de ongi er aan te komen.
@ Roeltje: Verwen hem maar lekker ja Heeft hij er veel last van of valt het mee? Balen weer van de test zeg Had je maar al duidelijkheid... Op welke CD zit je vandaag?
Zo meiden er is weer veel gekletst sinds gisteren. Even kijken wat ik me nog kan herinneren: Jeskejes: goed zeg gestopt met roken!!! Ik ben zelf bijna twee jaar geleden gestopt en nog steeds ontzettend blij ermee. Ik vond het wel lastig in het begin hoor. Maart: wat vreselijk van je schoonzusje. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Roeltje: jammer van je test. Hoop dat je je snel beter voelt. En Lenn natuurlijk ook. Hanna: balen van je temp. Hoop dat ie nog omhoog schiet. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames! Nog 2 dagen werken en dan een lang weekend weg naar Center Parcs. Gisteren hoorde ik dat mijn oom een kindje verwacht (zijn 16 wk zwanger). Hij is 56, en zij 31, zijn Thaise vriendin. Hij wilde nooit kinderen, maar blijkbaar heeft ze hem om . Krijgt mijn opa zijn 14e kleinkind, en hij heeft al 2 achterkleinkinderen. Bijzonder, maar wel heel leuk, zij is echt een moederfiguur.
heb nog eens gekeken op de test, maar hij blijft omowit. gisteren dus een indroger nog steeds niet ongesteld.. Rittjuh CD29 zit ik nu.. 13dpo.. normaal word ik op dag 12 ongesteld.. Stipt en altijd bij het opstaan.. Hanna balen van je tempdip Ga met je mee naar de volgende maand.. Bah, had zo gehoopt dat de test vanmorgen toch positief was.. sorry, beetje down maanvrouwtje wat leuk zeg.. Mijn oma heeft in 3 jaar tijd 2 kleinkinderen en één achterkleinkind (Lenn dus) gekregen.. bijzonder Ga Lenn maar weer vermaken (poging tot) hij is moe maar wil niet slapen.. Verrassend
roeltje,oei jij wer zo'n brakke nacht,A wilde afgelopen nacht ok niet slapen,dus uiteindelijk maar bij ons in bed genomen,maar ze bleef wel 2 uur lang kreunen,woelen en weer rechtop zitten,dus aan slapen kom je dan zelf ook niet meer toe,maar goed ik kon in ieder geval wel blijven liggen... roeltje,balen dat je test weer wit was......nu moet er toch maar eens iets gebeuren of zwanger of ongi,want dat wachten is ook niks
Denk niet dat ik zwanger ben dus laat de ongi maar komen.. blegh, baal er echt van Maar we gaan weer vrolijk verder naar ronde 6.. moet ik alleen eerst ongesteld worden haha