NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @Tiggy: welkom hier!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mini, hoe is het mogelijk hé! Zo'n jong meisje :O

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Toen ik zo oud was wist ik nog niet eens wat s*x was....

4. happy tree

10 mrt 2011
    49
    0
    0
    Duitsland, Sachsen
    @mayday, ik ook niet, was lekker met m´n pony aan het spelen. Jongens vond ik stom ;)

@tiggy & Lente28 Welcome!!

@ mupkuh, Hoe bedoel je het kwam ergens anders vandaan?

@ Roeltje, morgen weer testen!! Misschien toch raak....

Zo, ik kom net bij de gyn. vandaan. Inderdaad wat ik zelf al dacht heb ik (overduidelijk) progesteron te kort. En kan nu dus niet zwanger zijn :( Ik heb pillen gekregen die ik vanaf dat ik mij ei heb in moet nemen (vaginaal) en dat zorgt er voor dat het ei zich kan innestellen. Ik ben erg opgelucht, heb ook het gevoel dat dat het is en dat het nu goed gaat komen. Ik ben het zooo zat om 3 van de 4 weken per maand bloed te verliezen.

Dus ik kan van het wachtbankje af, volgende maand ben ik tijdens mij eisprong in het buitenland (zonder m´n man) en hoop weer met volle moed in de Mei ronde mee te doen :D

5. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Mupkuh wat is er nou ego aan jou bericht? Meis, je mag er ook zijn! Zeker als het niet makkelijk is!

Tiggie welkom!!

Happy Tree, fijn om iets in handen te hebben wat je kan doen en weer hernieuwde hoop mag koesteren!

Mijn eerste gedachte toen ik dat bericht over de 12 jarige meisje las was toch wel: incest.... Ben je op schoolreisje, overkomt je dat...jeetje

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    idd (of een hele "lieve buurman" ofzo)

Op het NOS nieuws zeiden ze dat er nog onderzoek neer de toedracht ervan volgt...

7. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Ha meiden,

sorry, was druk dus heb weinig meegekletst laatste twee dagen..

happytree, wat fijn dat je meer duidelijkheid hebt!
    Moi, bij jou zit het nog niet mee he?
    Roeltje, wat ontzttend irri, om heel onzeker van te worden zo
    Maart en Nathalie, balen...
    Jeskejes was jij dat nou met zere borsten? Had ik gister ook echt heel pijnlijk!

De rest zal ik vanavond proberen te reageren en goed bij te lezen, mvj hoe is het met jou? Knap je al een beetje op? En mupkuh, bij jou las ik geloof ik ook iets geks met bloed?

Hoop gewoon zo dat dit voor veel meiden een mooie roze lentemaand wordt!!

8. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    wat een bizar bericht!!!

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Judith: oooooooow, dat word zeer zeker spannend voor jou meid!

@ Vosje: ja wie weet, maar ga er niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallen ;). Ja hier ook precies dezelfde reden, dat wij nu al begonnen zijn. Officieel mag ik pas zwanger raken als J.oshua 3 is...

@ Roeltje: kan me voorstellen dat je er niets meer van snapt meid...

@ Lente: welkom hier meid. Ik duim ook voor jou!

@ Mupkuh: lijkt me dan idd een goed idee om morgen naar de HA te gaan. Helemaal als je het niet vertrouwd meid... *knuffel*

@ MiniM: ja had het idd al gelezen, sterker nog, heb er zelf ook over geschreven voor online magazine. Toen ik het las, vielen mijn ogen zowat uit mijn oogkassen....
    En idd met 12 jaar d8 ik echt nog niet aan sex hoor....

@ Happy tree: wat fijn dat je nu zekerheid hebt meid!!! Kan me voorstellen dat je dat zat bent. Ik had dat altijd al, daarom moest ik vroeger aan de prikpil, omdat zelfs de "normale" pil niet werkte. Ik was altijd 5 weken ongesteld, 3 weken niet, 2 weken ongesteld 4 weken niet en ga zo maar verder... Op het laatst voor ik zwanger werd van J.oshua werd dit eindelijk redelijk regelmatig tussen de 27 en 31 dagen...

@ Joolz: het gaat aardig met mij, maar moet vooral niet te veel doen, dat merk ik meteen. Vandaag alleen eten gekookt en opgeschept (en het koken dat deed het gewoon terwijl ik op de bank lag) en ik zweette me een ongeluk, dus dat is echt nog teveel... Verder best veel last van mijn buik nu, nog enorm beurs...
    Voor de rest gaat het aardig...

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ja balen inderdaad van mijn temp.daling.
    Het doet me meer dan me lief is... Ook al is dit de eerste ronde....

Mommy, het kan best zijn hoor dat je temp een keer wat hoger is dan gemiddeld...
    Houden zo :D

Maart, balen hoor... :(
    Succes de volgende ronde!

Nathalieeeee, bij jou ook de volgende ronde...
    Succes!

Tiggy, welkom!

Lente28, ook welkom :)

Minim, ja wat een bericht he?
    Zo jong .......

happy tree, wat goed zeg dat je nu medicijnen hebt gekregen.
    Hopelijk helpt het goed!

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Happytree: lekker hoor 2 weekjes buitenland, als t maar lekker weer is. Ik test volgende week woensdag pas op zn vroegst. Zit nu op 6dpo denk ik. Ben gestopt met tempen toen FF mn ei aangaf. Ben blij voor je dat je nu duidelijkheid hebt en dat de pillen gaan helpen.
    @Tiggy & lente28: welkom meiden, gezellig. Spannend hoor.
    @Judith: hoop met je mee meid. Je lijf kan je soms flink voor de gek houden, maar gaan we niet van uit he. Merkte net ook al bij mij de puistenparade (wat de laatste tijd minder is bij mij) en borsten beetje gevoelig. En al dagen vreemd gevoel in mn buik met soms steken.
    @roeltje: das niet fijn dat je geen duidelijkheid hebt. Hoop dat je snel meer weet en dan t liefst een posi test;)
    @Mupkuh: He das wel ff schrikken, waar denk je dan dat t van komt?
    @Joolz: ja dat was ik met die borsten, maar heel pijnlijk zijn ze niet.
    @mvj: rustig aan opbouwen en op tijd je rust nemen. Beterschap nogmaals.

Hier nog eentje die ervan stond te kijken van dat meisje van 12. Ook ik was toen meer met mn pony bezig en jongens, ja waren wel leuk, maar meer op te plagen.:) was kattekopje vroeger.

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Maanvrouwtje: Veel plezier in CP. Zo, 14e kleinkind alweer...

@ Roeltje: Maar als je zwanger bent, kan het toch nog steeds dat je miss pas morgen over nog later posi gaat testen? Volgens mij kan dat altijd pas op 14 DPO tenzij je al heel vroeg de nesteling hebt gehad. Zolang je niet ongi bent, posi blijven hoor :D

@ Mommy: Mooi die tempstijging. Nu hopen dat het zo blijft of nog hoger wordt!

@ Maart: Ow, wat naar zijn die duivels toch!

@ MvJ: Ja, dan zit je idd op 5 DPO. De dag van je eisprong telt niet mee en ook de dag waarop je ongi wordt niet. Dat is dan je lf.

@ Nathalieee: Wat verschrikkelijk balen van je ongi :(

@ MissyZuilen: Hup, hup, aan de klus dus :D

@ Judith: Spannend! Wanneer wil je gaan testen?

@ Mupkuh: Hoop dat je morgen duidelijkheid hebt van de ha!

@ MiniM: Wat een vaag verhaal zeg!

@ Happy Tree: Fijn dat je pillen hebt gekregen! Hoelang was je lf dan of heeft het daar niks mee te maken?

13. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rittjuh: zondag is mijn NOD, maar ik wil zaterdag testen, want als het dan zo is kan ik nog ff wat meer testen in huis gaan halen. Kga volgende week nl een paar dagen naar het buitenland voor het werk (misschien geen internet en dus geen zp:$) en dan wil ik tussendoor ook nog kunnen testen. (testverslaafd??????????????:D)

Happytree: fijn dat je pillen hebt gekregen. Hoop dat het nu snel raak is!

Tiggy en Lente: welkom!

Mupkuh: hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je bloedverlies. Sterkte ermee!

Jeskejes: aaaaaaaaaaaargh spannend, spannend, spannend! Helpt het om niet meer te tempen nu? Misschien moet ik dat ook eens proberen als ik nog een ronde verder zou moeten.

Zooo dat bericht over dat meisje van 12. Echt heel bizar. Ik was ook met pony's enzo bezig toen ik 12 was.

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jeskejes: dankjewel meid... ik wil alweer veel te snel, ik weet het, maar soms kan het ook niet anders... Als je nagaat dat mijn man zoon gewoon rond liet rennen, omdat hij vervelend was en niet in de kinderstoel wilde met eten en ik hem er dus zelf in moest zetten, terwijl ik al vreselijke pijn had in mijn buik...
    En ja, man is vaak laat thuis, om dan nog te gaan koken, dat heeft geen nut meer, dus moet ik wel koken...

@ Rittjuh: weer wat geleerd... En wat is LF nou weer? whahahaha.... Ik houd het allemaal maar gewoon op menstruatie en eisprong whahahaha...

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Judith: T helpt opzich wel dat ik niet meer temp. Maak me niet meer druk om een eventuele daling, want die weet ik niet. Maar aan de andere kant, ik ben zo nieuwsgierig aangelegd dat ik wel benieuwd ben hoe mn temp is. Maar nee temp niet hihi.
    Ja en dan moeten wij een paar dagen zonder jou doen hier op ZP, dat kan niet he ;) Nu hoop ik zo dat je zaterdag posi test. Duim duim duim.

Mvj, ik kan t me voorstellen dat je te snel te veel wilt doen.

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @ happytree, fijn dat je medicatie hebt gekregen! En nu maar duimen dat het snel raak is.

Tja.... wat een verhaal he van dat meisje... Een kind wat een kind krijgt. We hadden het op het werk er ook over. Ze zit in groep 8. Nou ik keek toen telekids en op een fuif (jaja zo noemden we dat) gingen we dat dansen.. Zwemmen hahahaha. En dan een meter afstand tussen elkaar.
    Ben wel benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Mijn 1e gedachte was ook insect of ongwenste sex in ieder geval.
    En dat ze ook al zwanger is geraakt. Mijn eerste ongi was toen ik bijna 14 was... Maar goed, dat wisselt ook per persoon natuurlijk...

17. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011

1.
    Maart (4e ronde, 2e kindje)
    Roosje31(5e ronde, 2e kindje)
    Roeltje(5e ronde, 2e kindje)
    Happy tree (3e ronde, 1e kindje)
    Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje)

2.
    Kwebbels (1e ronde, 2e kindje)
    Enomis (12+ ronde, 2e kindje)
    Joolzz (3e ronde, 1e kindje)
    Rittjuh (5e ronde, 1e kindje)

3.
    Dododette (3e ronde)
    MamavanJill (5e ronde, 2e kindje)
    Judith1981 (8e ronde, 1e kindje)
    Samsam ( 3e ronde, 2e kindje)

4.
    Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje)
    Troela85 (2e ronde, 1e kindje)
    MayD (4e ronde, 1e kindje)
    mw21 (6e ronde, 1e kindje)

5.
    Mummy24 (8e ronde, 2e kindje)
    Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje)
    tam27 (4de ronde, 3de kindje)
    Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8)

6.
    Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje)
    Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje)
    Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje)
    Summer1983 (4e ronde, 1e kindje)
    Jeskejes (5e ronde, 1e kindje)

7.
    Danisha(8e ronde, 2e kindje)
    Evira (2e ronde, 1e kindje)
    MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje)
    Mees78

8.
    Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje)
    berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage)

9.
    Kapoen (2e ronde, 1e kindje)
    KikiM (2e ronde, 2e kindje)
    MiniM (3e ronde, 1e kindje)

10.
    Niekk (3e ronde, 3e kindje)
    Mirtjuh (12e ronde, 3e kindje)

11.
    Quila (8e ronde , 1ste Kindje )
    Posh84 (4e ronde, 1e kindje)

12.
    Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje)

13.
    GFH (3e ronde, 1e kindje)

14.

15.
    Beccy(2de ronde, 1ste kindje)
    Anni85 (4e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje)

Datumloos:

Aantal: 43
    .. Zwanger, 1x Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 3 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    En maart heb je de lijst al gevonden:p

@MiniM: ik was 12 toen ik voor de eerste x ongi werd en ziek dat ik er van was, pfff. 2 weken last van gehad. lag echt doodziek bij oma op de bank. Zoiets vergeet je niet snel meer.

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    yess heb m

Deel Deze Pagina