NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Pfff, was ff drama daarnet boven, maar hij zit nu rustig in zijn stoel tv te kijken naar Mega Mindy hahaha... als dat is afgelopen wil hij hoogstwaarschijnlijk Woezel en Pip kijken ;)

2. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

:)dat is minder dat je die nog niet gevonden hebt. jij bent bezig met ovulatietesten dan?

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow correctie... hij wil nu al Woezel en Pip kijken hahaha...

@ Missy: hoop dat je ei snel gevonden is hoor :D

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja klopt en kijk een beetje naar mijn afscheiding..
    Heb sinds gisteren dat vruchtbare slijm, dus hoop dat in combinatie met dat slijm mijn ovutesten gauw donkerder worden en mijn eitje springt (en bevrucht word natuurlijk ;))

5. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden die ziek zijn: beterschap!

Mupkuh: klinkt heel vervelend. Hoop dat je niet teveel pijn hebt?

MvJ: een zoon die weet wat hij wil. NU Woezel en Pip, excellent choice!

Koekie monster: welkom!

Missy: hoop dat je je ei snel vindt.

Mijn klachtjes zijn wat minder vandaag:( De steken in mijn buik heb ik nog maar een heeeeeeeeeeeeel klein beetje. Ik heb wel erg veel dorst sinds een paar dagen. Kun je ook zwanger zijn als je amper klachten hebt???????????????

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Judith: ja hahaha idd, maar af en toe is dat ook niet erg fijn hoor... helemaal als je niet fit bent en alles volgens zijn dingen moet, volgens hem... en dan die driftbuien die hij dan krijgt als hij zijn zin niet krijgt... pffff vreselijk...
    Ja hoor, je kunt zeker zwanger zijn als je amper klachten hebt! Ik had ook amper klachten in het begin....Alleen heel erg moe...

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    judith
    ja hoor.. ik merkte bij Lenn pas met 5 weken dat ik pijnlijke borsten had en niet ongesteld was geweest.. verder niks.. Ben maar ƩƩn keer misselijk geweest door de beroemde eieren met spek:) Verder niet..

zus is niet geweest.. heb haar niet gebeld, ben echt niet lekker nog.. moest even boodschappen doen, 3 kwartier later stond ik nog met de buurvrouw te praten:) Lenn heeft onderweg lekker geslapen.. Straks met het eten beginnen.. Ben er vanavond wel weer (als Lenn wil slapen;))
    ojaaa hij ging vooruit vannacht had ik dat al gezegd? Is maar een uurtje wakker geweest i.p.v. de gebruikelijke 2.5 uur:$

8. femkejansen

femkejansen Niet meer actief

Hee Dames,
    Ik heb aankomende Zaterdag mijn nod.
    Vanaf vanmorgen een heel klein beetje licht bruinverlies, dit betekend toch altijd een naderende ongi???

9. happy tree

10 mrt 2011
    49
    0
    0
    Duitsland, Sachsen
    jullie kletsen echt heeel snel :$ :p. Zit nu op m“n werk ;), dus ga alles even beter doorlezen als ik meer tijd heb....

Missy, je vroeg ergens waarom ik bij de gyn. ben.... ik woon in Duitsland en daar moet je direct naar de gyn. Zowiezo voor elk half jaar normale controle (uitstrijkje etc.) Ik ben er wel blij om, als ik nu in NL was geweest had het waarschijnlijk veel langer geduurd voordat ze wat hadden gevonden bij mij.

Ik hoop trouwens dat je snel je ei vindt ;)

oh ja, er vroeg ook nog iemand naar mij LF, die is inderdaad aan de korte kant (10 -14)dagen. Ik bloed al vanaf mijn eisprong (klein beetje wat steeds meer wordt) totdat ik echt ongesteld wordt. Ik weet dat ik echt ongesteld ben doordat ik dan hevige buikpijn heb en veel rood bloedverlies. Bah wat een bloederige verhalen plaats ik hier de hele tijd. Ik hoop dat dat over is vanaf volgende maand. :)

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Roeltje: ow heerlijk hoor... dan was het een zeer gezellig gesprek ;). Eet smakelijk alvast. Wat staat/stond er op het menu?
    Ow wat goed zeg, dat scheelt toch alweer 1,5 uur slaap 's nachts :D. Mooi meegenomen :D.

@ Femke: dat zou een naderende ongi kunnen betekenen idd...

@ Happy Tree: whahahaha... ach een beetje bloederig is niet erg toch? Whahaha, we hebben toch allemaal hetzelfde....
    Dat is wel fijn zeg, elk half jaar naar de gyn toe... hier is dat idd niet....

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Judith, heb gelukkig niet heel veel pijn. Denk dat de rug en buikpijn ook wel van mijn cyclus komt.

Ik ben er weer weg van. Dochtertje wil op youtube filmpje van zomerfestival kijken. Gaan we in juni naar toe :D:D

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Zo :D. Net heerlijk gegeten. Miehoen met chicken tonight satƩ en kipfilet... ooooooow wat was dat lekker zeg. En het eten ging nog goed ook :D...

Man gaat J.oshua zo lekker naar bed brengen en de kattebakken schoonmaken, zodat de zakken nog mooi mee kunnen met de vuilnis morgen (kan hij ook meteen de luieremmer doen hahahaha)...
    Wil man eigenlijk ook vragen of hij de was op wil vouwen wat op de slaapkamer ligt en wat op zolder hangt... dan kan ik dat morgenochtend ff opruimen in de kasten... en dan kan er eindelijk was bijgehouden worden... en zaterdag lekker was buiten hangen...

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mamavanj, wat fijn dat je mannetje zo goed mee helpt in het huishouden :D

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    ja ik kan niet zoveel he? En koken is eigenlijk al te veel, dus dan moet hij wel...
    Durf het ook bijna niet te vragen ;) Hij heeft natuurlijk wel de hele dag gewerkt...

15. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011

1.
    Maart (4e ronde, 2e kindje)
    Roosje31(5e ronde, 2e kindje)
    Roeltje(5e ronde, 2e kindje)
    Happy tree (3e ronde, 1e kindje)
    Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje)

2.
    Kwebbels (1e ronde, 2e kindje)
    Enomis (12+ ronde, 2e kindje)
    Joolzz (3e ronde, 1e kindje)
    Rittjuh (5e ronde, 1e kindje)

3.
    Dododette (3e ronde)
    MamavanJill (5e ronde, 2e kindje)
    Judith1981 (8e ronde, 1e kindje)
    Samsam ( 3e ronde, 2e kindje)

4.
    Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje)
    Troela85 (2e ronde, 1e kindje)
    MayD (4e ronde, 1e kindje)

5.
    Mummy24 (8e ronde, 2e kindje)
    Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje)
    tam27 (4de ronde, 3de kindje)
    Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8)

6.
    Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje)
    Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje)
    Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje)
    Summer1983 (4e ronde, 1e kindje)
    Jeskejes (5e ronde, 1e kindje)

7.
    Danisha(8e ronde, 2e kindje)
    Evira (2e ronde, 1e kindje)
    MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje)
    Mees78

8.
    Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje)
    berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage)
    mw21 (6e ronde, 1e kindje)

9.
    Kapoen (2e ronde, 1e kindje)
    KikiM (2e ronde, 2e kindje)
    MiniM (3e ronde, 1e kindje)

10.
    Niekk (3e ronde, 3e kindje)
    Mirtjuh (12e ronde, 3e kindje)

11.
    Quila (8e ronde , 1ste Kindje )
    Posh84 (4e ronde, 1e kindje)

12.
    Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje)

13.
    GFH (3e ronde, 1e kindje)

14.

15.
    Beccy(2de ronde, 1ste kindje)
    Anni85 (4e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje)

Datumloos:

Aantal: 43
    .. Zwanger, 1x Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 3 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven

Helaas op rood meiden... zag het al aan temp laatste twee dagen dus had de moed al opgegeven. Wel kortere cyclus nu, maar 27 dagen. Achja liever wat korter dan langer, snel de rommel eruit en dan weer voor de volgende!

Niet alles bijgelezen want moet zo weer weg, zal ik vanavond even proberen maar las dat je lekker gegeten had mvj, fijn dat je weer wat fitter wordt!

Ga vanavond trouwens echt bijlezen want ben heel benieuwd naar hoe het met Roeltje is! ( en de rest ook natuurlijk)

groetjes

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Joolz, balen meid! Hopelijk heb je volgende ronde meer geluk :D

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Joolz: balen zeg meid!!! Ik heb idd heerlijk gegeten. En het fijnste is nog wel, dat het goed ging en ik niet constant de boel door mijn maagbandje eruit moest gooien... blijkbaar had ik dat in de weken voor de operatie dus puur alleen doordat ik gespannen was....

18. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

hoi hoi

@joolz dat is echt balen. volgende keer beter!

@mama van j heb jij net de operatie gehad van een maagband als ik het goed begrijp? gaat het nu wel goed?

hier ook alles goed. de kleine ligt in bed. even lekker met mijn mannetje tv kijken. morgen nog 1 dagje werken en dan weekend!

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hahaha, nee. Ik heb mijn maagbandje al sinds september 2004... ;)
    Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd ivm galstenen. Mijn galblaas is eruit gehaald.
    Maar in de 2 weken voordat ik geopereerd werd, kon ik zeer slecht eten. Ik was naar Belgiƫ geweest om mijn bandje ietsje strakker te laten zetten, omdat ik aankwam. Ik kon hierna dus zeer slecht eten/drinken, dat ik d8: als dit zo doorgaat ga ik terug, want hij staat te strak.
    Maar nu na de operatie kan ik dus ineens wel weer goed eten en drinken...

Ow lekker hoor... :D Ik ben nog minstens 1 week thuis en dan kan ik ook weer aan het werk... mag zelfs volgende week (als ik zoiets heb van dat kan ik wel weer) een uurtje werken...

20. Hopelesss

Hopelesss Lid

12 mrt 2011
    15
    0
    0
    joehoe hierzo ook 6 april!!

Deel Deze Pagina