NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Manonn: meid, maak je niet druk hoor... je bent echt niet verplicht om elke dag mee te kletsen :D...
    Maar herken het wel hoor...

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

mijn dochter is 15 maanden oud.

Joshua,dat doe ik nu ook fysiofitness,vind het super! Ga normaal echt 3 x per week maar nu gewoon echt niet de pufjes voor helaas

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Mvj, owjee de ik ben 2 dus ik zeg nee fase aangebroken? ;)

@baby boom, leuk toch! een nakomertje is het nog niet dan toch?
    Bedoel.. er zit bij wel meer mensen 5/6 jaar tussen.
    Mijn neefje.. die is een nakomertje. Zijn 2 zussen zijn nu 38 en 34 en hij is 16.

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sjees: is het bij jou ook via fysiotherapie? Bij mij word het anders niet vergoed namelijk...

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @nieuwe dames: welkom en veel succes.
    @Joolz: He bah meid. Balen, was niet de afspraak he. Succes volgende ronde.
    @Zieke dames en kinders: Beterschap.

Alles weer gelezen, maar weet niet te reageren. Erg he en dat voor mij:p Heb t ontzettend koud, zit met een dik vest (met nep bont en capuchon op mn kop) van vriend aan op de bank met bond plaid en verwarming aan. En woef en laptop op schoot. En nog heb ik t koud. Hoop toch niet ziek te worden.
    Ik kruip maar vroeg mn kooi in. Dames welterusten en tot morgen, ben dan een dagje vrij:)

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ MissyZuilen: dat is nog zacht uitgedrukt... die van mij zit zwaar in de peuterpubertijd... Inclusief de vreselijke driftbuien... en op momenten zoals dit (operatie) is dat niet bepaald fijn...

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jeskejes: beterschap meid!!! Klinkt wel alsof je ziek word...

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lenn is 15 maanden:)

nog niet echt teruggelezen, sorry.. voel me echt belabberd.. achterburen maken vreselijk lawaai met verbouwen, Lenn wilde niet slapen en wordt daar nu dus wakker van..

Heb een hele rare ms geloof ik.. onwijs veel (vanmorgen binnen 3 uur 4 tampons moeten gebruiken) incl. stolsels.. heel vaag.. onwijse krampen, zit nu met een kruik en deken op de bank.. zo erg heb ik het nog nooit gehad, ook niet voor ik aan de pil begon.. vaag..

ik ga zo lekker naar bed, nog even wachten tot Lenn diep in slaap is..

9. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    nee is ook helemaal niet erg :D
    volgens mij vanaf 7 jaar verschil spreekt men over nakomeling?
    mij broertje is ook een nakomeling :D

ik vind het niet erg zolang ik maar zwanger raak :D

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

yep

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @mvj, jeetje dat klinkt wel heftig hoe hij het al heeft.
    Mike is 2,5 jaar en begint eigenlijk nu pas echt onuitstaanbaar te worden met vlagen.. Dus wie weet heb ik geluk en valt t bij hem mee.. ;) Maar denk het niet jammer genoeg hihihi..

@Roeltje, jeetje dan heb je t wel een beetje zwaar met L zijn slapen enzo of niet? Met 15 maanden zou je toch denken dat ze wel een normaal slaapritme hebben en ook 's middags nog altijd slapen..

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

roeltje,oh meis toch wat een rottigheid,zo pijn hebben van je ongi is geen pretje,gelukkig heb je een kruik dat verzacht t vaak wel een beetje....ik weet niet of je een bad hebt,maar ik ga altijd als t zo erg is in bad,gewoon en prop erin en lekker even in warm water liggen dan ontspannen al je spieren of lekker heel warm douchen en dan bv een kruk in de douche zetten en de strraal lekker op je buik of rug laten lopen

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Roeltje: jeetje... dat klinkt wel heftig hoor meis... Beterschap... En stolsels... Krijg nu een heel naar gevoel eigenlijk...
    De tip van Sjees is een heel goede tip, warmte over je hele lichaam dmv een bad werkt idd vaak enorm goed...

@ Baby Boom: hahahaha, juist... dat is het allerbelangrijkste...

@ Sjees: als ik dan weer bij de fysio ben, zal ik het eens met hem erover hebben, of dat misschien een idee is om te gaan doen, om mijn spieren sterker te maken...

@ MissyZuilen: ja is heel heftig hoor. Heb er ook al van alles over opgezocht en daarna ook maar een artikel over geschreven... Joshua begon met 22 maanen al met nee zeggen en zijn eigen willetje door te drijven. Nu is dat af en toe echt heel erg, maarja enige wat je kunt doen is het negeren... want als ze eenmaal zo'n driftbui hebben, dan kom je er gewoon niet meer doorheen...

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Mvj, is het al zo erg bij hem dan?
    Kun je een voorbeeld noemen van zo'n driftbui?
    Want ik heb niet t idee dat Mike het al zo erg heeft gehad zeg maar.. Die is wel es ergens boos over of wilt zijn zin hebben, maar dan gaatie gewoon op de grond zitten en zielig doen.
    Ik negeer hem dan en na 2 min is het alweer over en speelt hij verder. Dus of je dat echt een driftbui kunt noemen..

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Neehh, wil niet ziek worden:( Voel me verder goed hoor. Alleen koud en kwaaltjes.

16. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joolzz, balen meid!

Lisanne word in juni 4. Afgelopen maandag naar cb geweest..... Ga nu even opscheppen hoor;)..... Ze zeiden dat ze erg slim was voor haar leefdtijd!!! Heeft ook de laatste prikje gehad....even huilen maar ze kreeg een stickertje op dr pleister dus zo over. De blokkentest was super en de motoriek ook. Ze was 111,5 cm en 19,5 kg dus een gezonde meid!!! Ben zo trots op haar!

Durf morgen niet te testen....ben zo bang voor terleurstelling. Keek net even naar mijn borsten hihi en toen zag ik dat ik wat meer bultjes had en dat ze ook wat groter waren .... Meiden ik hoop zo op een posi test morgen.

Gezellig hoor Baby dat je er weer bent!

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Opscheppen mag wel op zn tijd hoor. En duim voor morgen een hele mooie test voor je.

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Roosje, opscheppen mag altijd toch! :D
    Doe ik ook altijd als ik bij t CB ben geweest hihihi..
    Mijn zoontje is 2,5 en praat volgens de artsen als een 4-jarige. Wil ik ook graag altijd even horen als we daar zijn hihihi..

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ MissyZuilen: pfoe 1 voorbeeld??? Hahahaha...
    Als hij een driftbui krijgt, dan gaat hij enorm lopen gillen (alsof hij vermoord word zo hard) en heel erg huilen. Soms ook slaan/schoppen (gelukkig niet heel vaak). Ik zet hem dan vaak met zijn kinderstoel in de gang om af te koelen. Als hij dan weer rustiger is, dan haal ik hem weer op en vertel ik hem nogmaals waarom hij op de gang moest en dat mama het begrijpt en dan geeft hij mij een kus en kan hij de kamer weer in...
    Dat kun je idd niet echt een driftbui noemen... dat is gewoon kijken of jij toe gaat geven...

@ Jeskejes: ik duim voor je dat je niet ziek word dan hoor :D.

@ Roosje: Wat een heerlijk mooi trots bericht zeg! Echt een trotse mama. Ik vind dat echt niet opscheppen hoor... Zijn je tepels ook groter? Hieraan kon ik bij J.oshua zien dat ik zwanger was...
    Hier ben ik ook enorm trots op mijn kleine mannetje. Hij is klein maar fijn (was bij de geboorte ook maar 44 cm en zit nu nog steeds op onderlijn), maar hij gaat nu ineens heel hard met praten... Zelfs op het kdv valt het op... Elke keer weer zeggen ze dat hij zo enorm hard gaat ineens...

20. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Mijn zoontje is 1,5 :)

Deel Deze Pagina