Let ik even niet op, kletsen jullie zo zes pagina's erbij haha. Bijna april!! Ik wacht op roze naampies!!
Goedemorgen! Kan ik een keer uitslapen, lukt het niet, zoonlief ligt nog heerlijk te slapen. Ben idd benieuwd wanneer de eerste zwangere van april zich aan meldt!
Ja Roosje, ben ook heel benieuwd! En morgen is het dan toch echt april... Hoop zo op een mega roze maand!
een goedemorgen, zo jullie hebben veel gekletst. roosje heel veel succes vandaag. missy mijn kindje is nu 17 maanden. roeltje ik ken het wel wat je bedoeld. ik had dat de 1ste keer na het stoppen van de pil. dat het er gewoon uitstroomt. en dat duurde een halve dag en dan werd het weer normaal. nou ik zit al op dag 24. gisterenavond wel last van mijn buik gehad. heb sinds 2 weken ook dat ik moeilijker naar de wc kan. dus kunnen ook mijn darmen zijn. een fijne dag dames
Goedemorgen, nou ja goed. Vanochtend 6 uur wakker omdat ik moest plassen, ga naar wctje en wat denken jullie? Ongesteld!!!!! Ik baal ontzettend. Het idee al dat we 2011 geen papa en mama worden, nu lijkt het helemaal zover weg. Dus Roeltje gaan we nog voor april of gaan we 1 mei aanhouden?.....Meiden ik baal echt! Vandaag even balen en dan weer vol goede moed er tegen aan...
goeiemorgen ladies, iedereen goed geslapen? werd kots en kots misselijk wakker vandaag, en toen stapte ik uit bed en was het zo goed als over. *even terug lezen*
Roosje Neeeeee wat ontzettend k*t! had zulke goede hoop voor je. We gaan voor 1 mei.. maar we zijn met een klein clubje, want de rest gaat op roze! oh meid, ik baal echt even met je mee.. We houden 1 mei aan.. heb niet zo'n zin om naar 15-30 april te verhuizen waar ik niemand ken.. ik blijf mooi bij dit clubje Lekker balen meid, heb ik gisteren ook gedaan en lucht op.. Knuffel! Ojaaaa, Lenn heeft doorgeslapen! Gisteravond rond half 11 nog wel even wakker geweest, maar gelijk weer gaan slapen toen ik bij m was.. ik gewacht met slapen tot half 12, dan wordt ie dus altijd wakker.. zul je zien he, sliep lekker door.. om half 6 is ie gaan huilen en ik dacht: Ik ga zo.. maar ben weer in slaap gevallen heb ook geen idee hoe lang hij gehuild heeft.. voelde me echt even slecht toen we om 7 uur weer wakker werden we gaan even douchen en aankleden.. tot zo!
@Roosje: Bah meid, das niet leuk. Balen hoort erbij. Succes volgende ronde. @Roeltje: gelukkig sliep hij door vannacht.
Goedemorgen meiden, Roeltje en Roosje, dan wordt het 1 mei he?? Hier erg lekker geslapen vannacht. Voel me een stuk fitter dan gisteren gelukkig. Straks komen mijn zus en kleine nichtje hier spelen. Gezellig hoor! Fijne dag allemaal!
@Roeltje, we gaan voor 1 mei hihi.... Maar dan wel voor een roze 1 mei!! Kga ff de lijst opzoeken....
Krijg het niet voor elkaar met me mobje om lijst te kopiëren en te plakken enz...... @Maanvrouwtje, dat lijkt me een uitstekend plan!!!
He Roosje balen Dan heeft je ziek zijn ook nog geen doel. Ik had echt goede hoop voor je. Roeltje: lekker dat Lenn heeft doorgeslapen. Hanna: veel plezier met spelen straks! Zo kga eens naar mijn werk. Tot straks!
Lekker Roeltje.....en niet schuldig voelen joh, waarschijnlijk heeft hij zich prima vermaakt of ook nog lekker geslapen want als hij echt gehuild had dan had je er echt wel wakker van geworden, dat is je moederinstinct. Ik had trouwens altijd in 1e jaar van Lisanne dat ik altijd wakker werd net voordat ze ging huilen, dat vond ik altijd zo raar. Je hebt in iedergeval weer een betere nacht gehad als de afgelopen dagen.