Dames.... Daar ben ik weer..... Sinds gisteravond ook i-net in ons nieuwe huisje... Maar jeeeee, ben ff paar dagen niet online geweest en moet 54 pagina's bijlezen.... Gaat me niet lukken...! Maar ben erg beniuwd naar de testers.... Wie oh wie is er zwanger inmiddels... Ik zag baby boom ook weer ergens voorbij komen... she's back...!!! Ik ga een beetje terug lezen, is kijken of ik roze kan ontdekken... En daarna weer werk aan de winkel. Gisteren is de keuken geinstalleerd, dus mag gaan poetsen vandaag en inruimen.... Dat is weer een aantal dozen minder in huis... en weer meer wooncomfort... Door al het gedoe van verhuizen, niet mee echt geklust rond de eisprong.... Denk dat we deze maand het eitje gemist hebben... Geklust op 17-19-21-23-24-28... en ik denk op dag 25 de eisprong gehad.... maar de 26ste zaten we er zo doorheen... we waren praktisch dood.... We wachten maar weer af....
Alleen nog maar rood quila..... Je hebt genoeg geklust.....dus je weet maar nooit! Ik ga hard voor je duimen!
quila welkom terug alles goed gegaan met verhuizen? jups, ongesteld geworden gisteren voor zover ik weet is niemand op roze nog.. Roosje en maart staan ook op rood
Roosje Balen zeg had goede hoop, lekker vandaag jezelf verwennen meid. Quila ja ik ben er weer en moet gelijk weer hoop bij lezen hahaha en als je 24ste geklust heb is juist goed hoor meid, nu afwachten hier temp weer btje gedaalt, had echt het gevoel dat ik gister on zou worden zo vervelend was de druk en btje in me rug ook dat heb ik namelijk altijd als ik on moet worden, maar kwam niks dus ik d8 vannochtend op de wc dat ik bloed zou zien ook niks dus nu de dag afwachten. de rest allemaal in spanning aan het wachten
Roosje, Jee lees net dat je ongi bent geworden... Balen meis, ik dacht echt dat jij en roeltje me gingen verlaten hier... maar nee hoor jullie mogen helaas weer verder... Sjees zag ik ergens wel op roze... Proficiat meis...
Alleen nog maar rood.... NEE echt waar... Wat is dat met ons hier...??? Zou je denken dat ik genoeg geklust heb ja...? Heb zelf weer het gevoel van NEE... Maar ben er nu ook niet echt mee bezig... is zo'n puinhoop in huis... Slapen nu tijdelijk op de zolder, maar hebben nog geen badkamer, wc is alleen nood wc nu, vloeren liggen er nog niet.... Zoveel nog te doen. Maar sinds gisteren eindelijk water in huis... Niet meer met tandenborstel in de "tuin" voor zover we tuin hebben... het is nu een open vlakte met brandnetels.... hahaha Maar wat ik ook las.... dit was dus onze laatste kans om 2011 mama te worden..... helemaal niet aangedacht.... @ All thanks voor het warme welkom weer hier.... hihi
Quila jeetje wat een gedoe als ik het zo lees, maar dat is verhuizen altijd he. Maar als het klaar is, kan je er lekker van genieten plus je hebt een bezigheid ik had er zelf ook niet aan gedacht dat we dan in 2012 bevallen. nou als ik naar mijn vooraf gaande cyclussen kijk is vandaag mijn nod mijn lf is max 12 geweest en min 10 en die 10 was in een kortere cyclus (door vroege ei) die ik nu dus ook heb gehad maar me lf is dit keer niet korter blijkbaar. als ik vandaag niet on word (grote kans van wel) dan morgen weer een testje wagen
@ Baby Boom.... Oh heel spannend dus.... Loop je al om de 5 min naar de wc...???? Hihi, heb ik wel altijd. Nou ik ga is aan de keuken beginnen... Ben weer helemaal bijgeslapen en gelezen ( een aantal pagina's) en kan er weer tegen aan....
hai sorry was ff weg, heb even een goed half uur met het porselein geknuffeld maar geloof dat ik het nu kwijt ben. ik wil echt pas 5 of 6-4 gaan testen, kan namelijk niet tegen streepjes gluren haha, naja niet me eigen streepjes hahaha
Welkom terug Quila. K Keuken inruimen vind ik ook altijd zo'n klusje wat je ook nog eens zes keer over doet, omdat het toch nog niet goed staat haha. Maar meid, als je de 24e geklust hebt en de 25e ei had, dan is dat toch juist prima planning?? Hier zit ik gewoon nog rustig (haha)op de wachtbank. Merk niet echt iets aan mezelf. Opvallend is wel dat ik GEEN pijn in mijn borsten heb, dat heb ik normaal altijd na ei tot aan ongi. Ik hoorde hier iedereen over gevoelige tepels, dus ik dacht: even voelen. Wup, tegen het plafond. Dus ja, die zijn wel gevoelig Maar aan de andere kant heb ik ook pukkeltjes gewoon. Weet het niet....wachten dan maar? Vandaag moet mijn lief naar het ziekenhuis. Naar de pijnpoli. Ze gaan een proefblok zetten op een zenuw in haar buik. Ik ga vandaag oppassen op mijn nichtje van 3, zo'n lekker meisje!! Iemand al stiekem een testje gewaagd?
babyboom mm gister negatief dus? Laat toch maar zien Meeaan hopelijk is het van een zwangerschap en wordt je niet ziek.. Lenn en ik gaan nog even spelen, beertje bruin kijken, broodje eten en Lenn naar bed brengen.. Nog één dagje dan komt man weer thuis.. Yeeaahhh.....
pff ik ook hoor, en qua testen zie ik op een leeg A4tje nog een hele tekening haha. Dat maakt mij dus de grootste stress kip hahahaha
Pff.. sorry kom even klagen hoor. Zit nu op dag 18 en nog geen knalpositieve ovutest. Heb nu van Predictor erbij gekocht die casettes want die heb ik toen mijn me zoontje ook gebruikt. Daar kreeg ik gisteren wel een licht 2e streepje op en hij lijkt nu ietsje donkerder te zijn.. Maar de test is maar half gelukt lijkt wel.. En die dipsticks vind ik maar raar, die veranderen bijna helemaal niet. Dus denk nog steeds geen ei gevonden.. Wel nog vruchtbaar slijm..