morgen, ik had ook die van predictor de vorige keer, en die deed bij mij helemaal niks die van clearblue zijn wel erg goed, wel duur alleen
heb me testje gister avond weggegooid hoopte steeds dat een streep tevoorschijn zou komen hahahah en zou dan nu nog gaan kijken om het uur of die 2de streep er nog niet is hahahahhaha ja zo erg is het. als r vandaag niks gebeurd doe ik morgen nog 1 en dan zet ik em hier
Ja maar daar zie je alleen een smiley toch 2 dagen dat je vruchtbaar bent? Dat leek mij niks omdat ik altijd graag streepjes vergelijk haha..
Haha, ik dus ook nergens zin in. Geef mij t zonnetje maar. Ga zo toch mn favoriete hobby uitvoeren, NOT. nl strijken
Goedemorgen! Ja ik heb ook vrij vandaag, is het prutweer Dan maar huishouden doen, en misschien straks een filmpje kijken ofzo...? In ieder geval word het een chill-dag, echt een drukke week achter de rug! @Roosje: Meis toch, wat k*t zeg Dat was niet waar we op gehoopt hadden... Blijf je wel samen met Roeltje gezellig hier kletsen?
van clearblue site: Binnen 3 minuten wordt de uitslag in het venster weergegeven. Geen vruchtbaarheidspiek: een lege cirkel betekent dat het resultaat geen LH-piek is. Test morgen op hetzelfde moment nog eens met een nieuw teststaafje. Vruchtbaarheidspiek: een smiley betekent dat er een LH-piek is waargenomen. Je hoeft tijdens deze cyclus niet nog eens te testen. Door in de komende 48 uur te vrijen, zal je kans om zwanger te raken optimaal zijn.
Ja precies, maar als ik dus 5 x geen smiley heb gezien kan ik weer nieuwe kopen.. En daar vind ik ze echt te duur voor. Had nu 10 dipsticks en daar red ik 't ook niet mee omdat ik nog steeds geen ei gevonden heb. Vind die clearblue wel handig als je al ongeveer je cyclus weet, dan verspil je geen testen zeg maar.
ja ze zijn belachelijk duur, zo blijf je aan de gang. heb hem zelf maar 1x gekocht, want 1ste keer pil vergeten, hij schiet hij scoort en 2e keer 1ste ronde hij schiet hij scoort. daarom hoop ik nu stiekem.....
missyzuilen er ligt mij iets van bij dat je ook ander ovustaafjes in de Clearblue kan doen.. weet alleen niet meer welk merk dat nou was.. maar pin me er niet op vast.. verveling I'm in! speel wel met Lenn natuurlijk, maar nu heeft hij net gegeten en gaat zo naar bed.. maar dan.....? op de bank hangen denk ik? ben nog steeds bezig met marathon flikken maastricht.. dvdbox afgekeken en ga nu verder op internet haha. misschien dat straks maar lekker doen..
Goedenmorgen meiden, @ Judith: graag gedaan meid Hahahaha, ja die driftbuien zijn echt niet leuk hoor... hahaha... En inderdaad de peuterpubertijd gaat weer over...(helaas vaak pas als ze een jaar of 4 worden...) Lekker gesport meid? @ Roeltje: heel herkenbaar... J.oshua zat er ook al heel vroeg in... hopelijk is hij er dan ook eerder uit... Ja, heerlijk is dat om te zien he, hoe ze zo lekker liggen te slapen... kan er zelf ook wel uren naar kijken Hier ook één die meegaat naar mei hoor... ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben... voel me ook niet zo en kan ook haast niet dus... Wat goed dat Lenn heeft doorgeslapen zeg!!! En ach... als hij echt door had gehuild, dan had je hem wel gehoord hoor... dus je hoeft je echt niet slecht te voelen... Hoogstwaarschijnlijk is hij ook gewoon weer lekker in slaap gevallen . Hahahaha, ach smoes stoppen roken: Beter voor m'n gezondheid ... Jaaaa, geweldig he Bumba... J.oshua kijkt dat ook graag. Nu is Pingu ook heel erg in hahaha. Wat vind hij van voetballen? Of bouwen? Zo herkenbaar dat gevoel van: Whoehoe, man komt weer thuis!!!! @ Evira: ja wij wachten allemaal op roze namen hahahahaha. LOL, plafond nog wel heel? @ Maanvrouwtje: oooow irritant is dat he? Kun je uitslapen, lukt het niet... Heel herkenbaar... Ik zit nu ook al, morgen kan ik uitslapen, J.oshua slaapt bij opa en oma, maar of het ook echt gaat lukken? @ Koekie Monster: moeilijk naar de wc kunnen (of ineens dunne ontlasting hebben), kan ook een zwangerschapssymptoom zijn ... Ik kan het weten hahahaha... @ Roosje: ooooooow meid toch, dat is flink balen zeg!!!! *dikke knuffel*. Whahahaha, zie het al helemaal voor me al die mensen met open monden hahahaha... @ Tiggy: ow meid, dat is vervelend als je zo wakker word zeg. Gelukkig is het weer over... @ Hanna: wat fijn dat je je weer beter voelt zeg . Gelukkig maar. @ Meeaan: welkom terug . Hmmm...ik zou er bijna wat van gaan denken Bedankt voor die website... Die is hier ook zeer welkom . @ Mommy: ow dat is balen zeg... Ik blijf nog steeds voor je duimen hoor... @ Quila: whaha kinderachtig hoor dat je niet "even" 54 pagina's bij gaat lezen LOL. Fijn he, al die verhuizingen... We kunnen neit meer doen als afwachten toch? Misschien is het toch wel raak... Nee, Sjees is wel zwanger... En Eiki ook geloof ik.. We hebben 2 persoon op roze dan geloof ik... @ Baby Boom: oeh dat is toch wel heel erg spannend voor jou nu dus... Ik hoop op een posi test voor jou morgen meid . @ MissyZuilen: ow jeetje mina... frustrerend lijkt me dat met die ovulatietesten... Ben het met je eens hoor... die testen (ook de zw-testen) vind ik ook enorm duur... @ Jeskejes: ja hier ook veel liever de zon hoor... word ik ten minste vrolijk van... @ Anni: heb jij dat... vrij en dan regen...Aan de andere kant... kun je hier wel lekker kletsen... Hier een nacht zonder pijnmedicatie geslapen en dat ging goed. Heb heerlijk geslapen. Wel laat (al die leuke comedy series ook hahaha). Vanmorgen om 5.00 uur oppaskindje binnengelaten en haar moeder heeft haar voor mij op bed gelegd en weer uit bed gehaald rond 9.45 uur ivm het nog niet mogen tillen. Daarna weer naar bed gegaan en om 8 uur eruit om J.oshua aan te kleden en klaar te maken voor het kdv. Rond 10.00 uur stonden ze pas voor de deur met de bolderkar en gingen ze weer terug naar het kdv. J.oshua begint weer verkouden te worden (voor de verandering) en heb dus aangegeven dat ze hem dan wel even een pufje moeten geven vanmiddag, want dan kan het zijn dat hij weer benauwd gaat worden... Vanmiddag kan ik dus gelukkig wel lekker slapen, hoe me nergens druk om te maken... dus zometeen lekker soepje eten en dan heerlijk slapen hahahaha...
ajoh zo snel?? kan toch niet maaruhm als dat het enige was ik ga je nu een lijstje geven van al mijn (Spook)sympthomen -misselijk -spugen -WARM!!!! -het zuur BLEGH! -moe -dorst hele hele hele dag -belachelijke zin in vis karnemelk en kaas. (lust ik alle 3 niet BLEGH!!) -en ik ben een enorme emo, niet huilen maar wil juist iedereen vertellen hoe lief ik ze vind hahaha ik zeg griep haha
Whahahahaha.... en ja, waarom niet zo snel? Het kan allemaal..... ennuh... dit klinkt mij niet als griep in de oren whahahaha.... Ok, nu echt even mijn lunch warm maken en dan heerlijk slapen....
@mamavanjoshua, zelf heb ik geen idee. denk niet dat ik zwanger ben, lijkt me wel heel snel. @meeaan, klint als..... spannend @iedereen, wie had er ook allemaal klachten net na het stoppen met de pil?
De meesten weten geloof ik wel dat Lenn wat probleempjes heeft met slapen hè.. maar uh, nogmaals goed nieuws.. Hij is ZELF in slaap gevallen net.. IN BED nog wel laatste weken wil hij alleen maar op schoot of gaat huilen als ik de kamer uitloop.. hoefde alleen even terug omdat zijn speen op de grond was gevallen.. terug gegeven en weggelopen.. met de verwachting dat het wel weer op een krijsen zou komen.. maar neeee hij is gaan slapen!!!