Ah das fijn Roeltje. Fijn dat ie zelf in slaap is gevallen. Hoe voel jij je nu? Al ogeknapt, je was toch wat ziekjes van de week?
@ Vosje: ik blijf duimen voor je in iedergeval . Ik heb geen klachten gehad na het stoppen van de pil... Maar ik heb de prikpil, dus misschien dat dat anders is? @ Roeltje: ooow meid, wat goed zeg!!!! Heel erg goed!!!! *superblij is voor jou* Hier nu lekker mijn lunch aan het eten en als ik dat op heb, ga ik heerlijk slapen... ben echt alweer helemaal doodop...
jeskejes afgelopen nacht heb ik heerlijk kunnen slapen.. vanmorgen nog 1.5 uur langen kunnen blijven liggen omdat Lenn weer is gaan slapen.. Ben enorm opgeknapt.. denk dat het een griepje was i.c.m. slaaptekort.. nog wel wat gammel, snel moe, af en toe de rillingen.. eind van de dag hoofdpijn.. goede nachtrust heeft een boel goed gedaan.. vandaag zit ook alles eindelijk eens mee.. morgenavond komt man weer thuis.. zaterdagmiddag zijn we bij mijn ouders.. die nemen de zorg van Lenn automatisch over als we daar zijn.. Lenn wandelt vrolijk naar opa of oma als hij iets wil
Zo weer heel veel geschreven vanmorgen. Heb wel even bijgelezen. Vanmorgen was ik het animatieteam voor Svinthe en beneden pakte de laptop internet niet.... MvJ, fijn dat je zonder medicatie goed hebt geslapen. Roeltje, wat fijn dat Lenn goed in slaap is gevallen zelf Hier nog steeds geen rode duivels.......
ja haha maak me zelf weer helemaal gek haha ik had eigelijk helemaal nergens last van na het stoppen met de pil alleen een heeeeeel laag libido (slechte timing) maar kon door gebrek aan hormonen komen, die je van de pil binnen krijgt
Oeh meiden, als ik dat allemaal zo lees is een niet slapend kind echt niet fijn... Mag hopen dat die van mij ooit wel doorslaapt Maar als ik ons mam mag geloven dan waren wij ook niet van die engeltjes met slapen... Heb al lekker veel gedaan in huisje, maar nog genoeg te doen! Maar ondertussen kom ik af en toe even kieken hoeveel jullie weer gekletst hebben! @MvJ: Welterusten meid! @Roeltje: Fijn dat Lenn eindelijk zelf ging slapen, is voor jou ook een stukje rust! @Hanna: Nope, geen rode duivels deze maand hoor! @Jeskejes: Wij gaan voor roze he? @Meeaan: Welkom! Wat een fantastische avatar heb jij zeg hihi
Oh, er staat dat mijn eisprong vandaag moet zijn, maar heb helaas nog niks gespot, dus ik ga er vanuit dat mijn cyclus dus langer is deze maand...?
Ja wij gaan allemaal voor roze Anni. En je merkt t wel, rond NOD gaat t hard hier met kletsen. Maar das wel gezellig. Zie dat jij goed mag klussen, succes meid, gun t je zo. En nu een plakkerd.
Erg herkenbaar! Mijn zoontje heeft dat ook gehad heel erg, maar was toen wel 17 maanden ongeveer. Het bleek bij hem een ontwikkelingssprong, want hij ging daarna opeens praten Hopelijk is deze periode bij jullie ook weer voorbij, want ik weet hoe vermoeiend het is! Moet wel zeggen dat mijn zoontje een erg driftig mannetje is! Verder terug on-topic... Aan temp te zien word ik ongi, maar nog niets te bekennen, had net steeds steken van vagina tot aan m'n navel Herkent iemand dit? Of gewoon tekens van aankomende ongi... *Zucht* ik hou mezelf toch weer voor de gek, waarschijnlijk...
mommy hoop dat dit idd een sprongetje is (geweest), we zullen het zien.. Hij is ineens wel begonnen met wijzen naar zijn beker of speelgoed waar hij niet bij kan.. klimt sinds afgelopen weekend overal op wat hij dus nooit deed.. hij ligt al ruim een uur te slapen
Slapen en sprongetjes, ja dat was ook steeds zo duidelijk bij Svinthe. Wel een geruststelling vond ik altijd om te lezen in Oei ik Groei dat het een sprong was. Meeaan, hahaha, leuk plaatje!!!
Thnx meis! Ik hoop voor jou ook op een beeb hoor! Dan gaan we saampies naar de december mommies @Meeaan: Whaha ik denk dat als ik die op de deur plak mijn konijntjes helemaal niet meer onder de bank vandaan komen Schrikt wel rode duiveltjes af denk
Ik hoop het, had graag (nu achteraf) de 26 ste nog een keertje voor de zekerheid gedaan... Weet niet zeker of ik de 25ste mijn ei heb gehad.... Vorige cyclussen was het op dag 13.... Idd ben benieuwd hoe vaak ik de keuken weer opnieuw ga inruimen... Maar goed dat ik weer ff kwam spieken, gaat weer hard ineens met al het gebabbel....
Vroege testen werken bij mij niet. Maar het schijnt dat je met die van Kruidvat 2 voor 5 euro de beste kans maakt.