NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rittjuh, spannend voor de eerste :)
    Ik kan je vertellen dat het voor de tweede ook weer spannend is hoor.
    Van ons dochtertje was ik helemaal niet snel zwanger helaas.... Maar goed, resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst is misschien nu in ons voordeel he? :D

KikiM, etos-pillen heb ik nog nooit gebruikt. Ik zie in je onderschrift dat ze jou wel helpen. Fijn!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Welkom Hanna, klets gezellig mee en dat er vlot wat roze mag zijn.

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb verschillende berichten hierover gelezen op de zwangerschapsfora... (ook hier op het forum). Mijn cyclus is naar mijn mening al aardig stabiel, alleen de LF doet nog niet mee.

Alle beetjes helpen....

KikiM balen van je ongi meid... nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar.

Dat heb ik ook gelezen en voorbij zien komen. Ik put daar toch wel hoop uit. Dankjewel.

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hier ook voor een tweede en dat vind ik ook weer erg spannend...Ik zie mezelf alweer lopen met zo´n dikke buik:D

5. kwebbels

NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011

1.
    Maart (4e ronde, 2e kindje)
    Roosje31(5e ronde, 2e kindje)
    Happy tree (3e ronde, 1e kindje)
    Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje)

2.
    Posh84 (4e ronde, 1e kindje)
    Jeskejes (5e ronde, 1e kindje)
    Kwebbels (1e ronde, 2e kindje)

3.
    Dododette (3e ronde)
    MamavanJill (5e ronde, 2e kindje)
    Judith1981 (8e ronde, 1e kindje)

4.
    Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje)
    Troela85 (2e ronde, 1e kindje)
    MayD (4e ronde, 1e kindje)

5.
    Mummy24 (8e ronde, 2e kindje)
    Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje)
    tam27 (4de ronde, 3de kindje)
    Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8)

6.
    Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje)
    Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje)

7.
    Danisha(8e ronde, 2e kindje)
    Evira (2e ronde, 1e kindje)
    MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje)
    Mees78

8.
    Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje)

9.
    Kapoen (2e ronde, 1e kindje)
    KikiM (2e ronde, 2e kindje)

10.
    Rittjuh (5e ronde, 1e kindje)

11.

12.

13.

14.

15.

Datumloos:

Aantal: 24
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, 1 MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven

6. kwebbels

Ik was alweer van de lijst verdwenen dus heb hem even opnieuw aangepast.

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Hanna: Kan me idd voorstellen dat het altijd weer spannend is! Het blijft iets bijzonders denk ik. Hopelijk gaat het voor een brusje sneller lukken. Mag ik vragen hoelang het de vorige keer heeft geduurd?

@ KikiM: Ik slik alleen foliumzuur en mijn lf is 10 dagen. Heb een onregelmatig cyclus, maar wel een lf van 10 dagen elke keer. Ben zo bang dat mn cyclus met die Etos pillen wel regelmatig wordt, maar dat het mn lf nog korter maakt. Dus ben nog een beetje in dubio of ik ze ga kopen. Heb liever een onregelmatige cyclus met een lf van 10 dagen dan een regelmatige met een lf van 6 dagen ofzo.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kwebbels, leuk dat jullie ook voor een tweede gaan.
    Heb je nu al een zoontje of een dochtertje?

MayD, dus een LF van 6 al een paar cyclussen...
    Hoe kort kan die eigenlijk zijn voor een goede innesteling?

Rittjuh, voor dochter Svinthe zijn we echt wel lang bezig geweest. Eerste keer zwanger na 12 rondes... toen miskraam bij 12 weken. Toen 11 rondes.. dus bij elkaar best lang....
    Ik ben ook niet meer de jongste ... 36, misschien heeft dat er ook mee te maken.

9. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Hanna!

Hmm lastig die keuze, wel of geen etos pillen. Ik heb nu nog maar voor een paar dagen over en denk erover om ze niet meer te nemen, omdat ik niet het gevoel heb dat ze helpen. Zou het kwaad kunnen om midden in een cyclus gewoon over te gaan naar foliumzuur en wat extra vitamines?

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Judith, volgens mij kan dat echt geen kwaad hoor.
    Het zijn geen medicijnen he, maar ondersteuners....
    Staat er niks over in de gebruiksaanwijzing of zit die er niet bij?
    Ik slik gewoon foliumzuur verder niks, dus ben geen expert in Etos-pillen.

11. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Mooie naam Svinthe, Hanna! Is het Fries?
    Jullie hebben inderdaad er lang over gedaan. Moet een flinke klap geweest zijn die miskraam na 12 weken.
    Als ik jou verhaal lees, dan denk ik weer wat ben ik een enorme aansteller, ga nu beginnen aan ronde 3 voor nr 2 en vindt het al een eeuwigheid.

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maanvrouwtje, bedankt voor het compliment.
    Svinthe is een Zweedse naam. Het betekent: kracht.
    Tja die miskraam was inderdaad een klap, zeker omdat we met 8,5 week al een goede echo hadden gezien. Het is dan niet meer zo vaak dat het dan toch nog misgaat, maar dat overkwam ons.
    Ik vind je absoluut geen aansteller hoor. Als je eenmaal hebt besloten om zwanger te willen worden duurt elke maand een eeuwigheid :D
    Jouw zoontje en mijn dochtertje schelen denk ik niet zoveel qua leeftijd. Svinthe is van 22 aug. 2009.

13. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe meiden welkom hier en succes deze ronde!

Vandaag alweer dag 13 voor mij. Moet zeggen dat ik er deze cyclus veel minder mee bezig ben. Dat geeft me best een rustig gevoel. Ik gebruikte bij de de vorige maanden vanaf dag 10 heel stipt ovulatietestjes tot frustrerend toe. Nu heb ik eigenlijk niet eens zin om te testen. Met de testen heb ik ontdekt dat mn lf precies 14 dagen is, dus dat is wel heel fijn.

Voor degenen die de etos zwanger worden pillen gaan gebruiken voor een langere lf, succes ermee hopelijk wordt de lf een stuk langer.
    Vorige cyclus was ik zelf gestart met Davitamon Femfit multivitaminen. Daar zit ook teunisbloemolie in en magna actus ofzo voor ondersteuning en regelmaat bij de cyclus. Mijn cyclus was toen juist langer geworden dus ben er maar meteen mee gestopt.

@Hanna: Jeetje wat naar van je miskraam. Kan me goed voorstellen dat het een behoorlijke klap is geweest. Met 12 weken verwacht je het eigenlijk al niet meer. Svinthe vindt ook ik een hele mooie naam. Succes met zwanger worden!

Hoe vaak klussen jullie eigenlijk als jullie met klussen starten? Is dat dan elke dag of om de ene dag? Ik lees overal verschillende dingen.

Fijne zondag meiden!

Liefs Posh

14. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Hanna: Wat een prachtige naam zeg voor jullie dochter. Het heeft idd een tijd geduurd. Vooral vervelend dat het dan eerst ook nog op een mk uitdraait. Hopelijk zijn jullie nu snel zwanger van de 2e!

@ Posh: Het klussen verschilt. Soms om de dag, soms elke dag. Doen het gewoon wanneer we zin hebben.

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Posh84, fijn dat je er nu wat minder mee bezig bent.
    Ik ben ook vaak in de weer geweest met die ovulatietesten en heb met mezelf afgesproken dat ik het nu (voorlopig ;) ) niet ga doen. Het geeft veel meer rust.
    Ook wil ik in de vruchtbare periode proberen om om de dag te klussen. Kijken of dat het goede is.
    Met Svinthe zijn we op het laatst ook nog naar de gyn gegaan. Folikelmeting en echte planning qua klussen. Toen mochten we een hele week niet en op één dag wel. Dat vond ik echt vreselijk, want stel dat ik dan het ei zou missen. Maar het was toen gewoon raak. Die gyn kan gewoon goed tellen :D
    Vanaf de folikelmeting van toen voel ik ook mijn eisprong aankomen. Dus dat ik wel handig.
    Dag 13 van deze cyclus voor jou alweer. Het gaat alweer opschieten tot de eisprong.

16. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hanna: op welke dag in de je cyclus mocht je toen pas klussen? Mijn huisarts zei laatst dat te vroeg in de cyclus beginnen niet goed is. Normaal begonnen wij al op dag 8 of zo terwijl mijn ei op dag 13 of 14 is. Dus ik ben nu van plan om pas op dag 11 te beginnen.

Posh: goed dat je er minder mee bezig bent! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Judith1981, dat was op de dag vóór de eisprong.

18. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo wauw en daarvoor een week niet? Dat zou ik ook doodeng vinden!!

Mocht je wel ook nog op de dag van de eisprong? O ik besef me net dat ik misschien wel erg direct ben met mijn vragen. Sorry :) Ben gewoon erg benieuwd.

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja hoor dat hebben we natuurlijk ook nog gedaan ;)
    Maar ik denk achteraf dat hij toen al was gesprongen.

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Voor een goede kans op innnesteling zou je een LF van minimaal 10 moeten hebben. Alles wat korter is, is eigenlijk al te kort.

Deel Deze Pagina