NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Meeaan, ik denk dat je dan misschien de andere code is moet proberen. Je kan ook kiezen uit een grote of kleine banner. Maar ik heb geloof ik wel de kleine gekozen...

2. meeaan

meeaan Niet meer actief

nee ik heb ze allemaal geprobeerd maar ze blijven klein

3. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Die had ik ook.

Ik wacht het wel af. Ben benieuw of ik nog gewoon een cyclus van 28 dagen heb. Ik heb aardig wat jaartjes de pil geslikt en ben het gewoon vergeten...

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Meeaan, dan kan ik je niet helpen helaas :(

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik had ook die micrgynon 30. Volgens mij in juni/juli gestopt. vergat m toch te vaak.

Was in slaap gesukkeld in de bank, net wakker en behoorlijk duf hihi. Hond lag bovenop me kon geen kant uit. 1 geluk... ze is niet zo groot.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jeskejes
    ach, blijkbaar had je het nodig;)

ha kon niks ernstigs vinden gelukkig.. keel wat geïrriteerd maar moet vanzelf wegtrekken.. diarree was op zich ook geen probleem, zolang eet, drinkt en actief is.. Nou, dat is bij Lenn eigenlijk nooit een probleem.. vreet als een bouwvakker, drinkt als een ouwe en actief... tja, laten we zeggen dat hij werkelijk waar geen moment stil zit.. dus besloten om zonder kuurtje af te wachten.. moet vanzelf over gaan..

ga met het eten beginnen.. na het eten Lenn even douchen en naar bed brengen.. tot vanavond!

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    uurtje weg, 2 pagina's erbij :)

Ik ga even boodschappen doen, maar heb nog geeeen idee wat te eten vanavond... dilemma, dilemma...

Tot zo! :)

8. meeaan

meeaan Niet meer actief

hubbie lief kookt vanavond dus ik wacht braaf af.
    Heb echt geen idee... (en even tussen ons whoeheeelllp!! haha)

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Whahaha!
    Is ie zo slecht dan? :D
    Die van mij moet afgemeten hoeveelheden en kooktijden hebben, anders gaat het helemaal mis haha!
    Dus meestal doe ik het zelf maar...

10. meeaan

meeaan Niet meer actief

mag ik liegen? ja?
    hij is ge-wel-dig goed in koken!!!!

Nee het is absoluut een ramp. maar hij wil heel graag leren,

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ben blij dat ie wilt leren, die van mij zegt gewoon op voorhand al van dat kan ik niet. Dat kun jij beter. Slijmbal hahah. Maar ik maak t me ook makkelijk ;) vraag soms aan oma wat ze heeft hihi en of ik mee mag eten.

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

daar ben ik weer, heb ruim 2 uur geslapen, dus hardstikke goed :D.

@ Anni: we zullen vast allemaal niet zulke engeltjes geweest zijn met slapen hahahahaha....Heel veel klussen dan meid :D.
    En? Wat ga je eten? Of sta je nu voor de schappen: Ieneminiemutte te doen? ;)

@ Meeaan: hahaha je avatar was me in eerste instantie niet eens opgevallen, tot iedereen erover begon hahaha.. Hij is inderdaad wel super :D.
    Hahahaha, jaaaaaaa die ga ik ook aan mijn deur hangen. ;)
    Whahaha, kookt hij zo slecht??? Ja dus... maar wel goed, dat hij het wil leren... die van mij houd zich af en toe enorm van de domme...

@ Mommy: ooooow jeetje, nu je het zegt van de ontwikkelingssprong... J.oshua ging heel vaak op de grond liggen, vond zijn bedje ineens eng... vlak daarna begon hij te praten...
    Ow jij ook al zo'n driftkikkertje... hier nog zo een.... heel vermoeiend af en toe...

@ Roeltje: dan zou het idd een sprongetje geweest kunnen zijn...
    Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand met de kleine man. Beterschap met hem.

@ Hanna: ow ja, dat oei ik groei boekje... Die zal ik ook maar weer eens opzoeken denk ik... hahahaha...

@ Quila: ja, en maar weer her inruimen... herkenbaar... dan staat dit toch nog neit goed of dan weer dat...

@ Dreamer: ook voor jou spannende tijden dus!!!!

@ Mupkuh: ja, maar wij zijn hier toch ook de kletsmama's?
    Ja ik had idd ook al zitten kijken naar jou banner... blijft die doorgaan? Of moet je bij die ook steeds nieuwe doen?

@Vosje: dankjewel meid... Hahaha, ja ik weet alleen dat je bij de prikpil uit kunt gaan van een jaar, voor je zwanger word... maar bij J.oshua heeft dat dus 2,5 jaar geduurd...

@ Jeskejes: dan heb je het ook nodig gehad, als je in slaap bent gevallen hahahah... Ow dat scheelt dan idd wel, wat voor hond heb je?

Hier eten we vanavond snert, staat al op... ben alleen nog aan het wachten op de rookworst en spekjes om op te bakken... Gelukkig is J.oshua ook gek op snert :D.

Aan de telefoon hoorde ik dat man van het weekend wil afwachten hoe het met mij gaat en dat als het goed gaat, hij komende week overblijft. Dus dan ben ik weer de hele week alleen... Pffff. Ik weet neit of ik dat zie zitten, maar heb heel stoer gezegd, dat hij maar gewoon over moet blijven dan...

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @mvj: kruising cavelier king charles met boerenfox.
    Stoer van je omdat te zeggen, maar wel ff goed naar je lijf luisteren.

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jeskejes: ik luister ook zeer zeker wel naar mijn lijf hoor... het zou maar zo kunnen zijn dat ik zondag zeg... kom toch maar thuis...

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mannen die koken
    Mijn man kan heerlijk koken.. (Ja écht) das wel het nadeel dat hij er doordeweeks niet is haha.. vooral pasta's is ie errug goed in..
    maarja, ma t/m vrijdag moet ik het toch echt zelf doen haha..

mvj
    idd goed naar je lijf luisteren.. Ik weet hoe druk het in je eentje kan zijn.. Is het niet verstandiger om nog een weekje je man in de buurt te hebben?

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    In princiepe ben ik nu ook de hele dag alleen, hij is nu alleen 's avonds thuis en zorgt er dan voor dat J.oshua op bed komt te liggen... En hij doet de vaatwasser ivm het bukken...
    Maar we kijken dit weekend nog ff aan en misschien dat ik zondag dan alsnog zeg van blijf maar thuis deze week...

17. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongelooflijke kletsers!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D

Effe kort reageren, ben beetje moe na belachelijk drukke dag.

Meeaan: welkom, geweldige plaatjes en avatar heb je.

MvJ: goed om te horen dat het wat beter gaat, doe rustig aan he!

Babyboom: spannend! Hoop dat je snel posi test.

Roeltje: wat goed van Lenn. Je zult wel trots zijn.

Jeskejes: goedemorgen :D Snurkte de hond, dat je wakker werd?

Zooo, hier alles ok, alleen moe en weer wat steekjes, maar ik weet het niet hoor deze maand. Ik ben bang om zaterdag te testen.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    judith
    jups, ben apetrots :D spannendddd!! ga je kaartje in de gaten houden deze week:D

mvj
    ja das ook wel waar.. en qua afwas kan je het ook met de hand doen toch een weekje als het moet? Of moet je dan te lang staan?

lekker gegeten net. nog even atwt afkijken en dan Lenn onder de douche zetten..

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Judith: de hond kan snurken, maar was deze x niet t geval. Schrok wakker van de telefoon haha. Zat opeens recht op en de hond vloog door de lucht zon beetje.
    Snap je gevoel dat je bang bent om te testen, hier nog eentje. Je hebt nog een dag om te bedenken wat je doet. Overleg t met manlief.

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Judith: whahaha, ja sorry... kan er niets aan doen dat ik zo'n kletskous ben... Ik doe zeer zeker rustig aan hoor... :D
    Kan me voorstellen dat je het eng vind om zaterdag te testen...

@ Roeltje: dat zou idd wel kunnen (heb een trippelstoel ivm hms), maargoed... we zien het wel. Heb net toch aangegeven dat ik stiekem toch eigenlijk nog wel liever heb dat hij thuis is 's avonds komende week...
    Hahaha, ook al een ATWT fan :D.

@ Jeskejes: och arm beestje... zie hem al vliegen hahahaha....

Deel Deze Pagina