@ Judith: Ga je op 12 DPO al testen? Mijn ventje kan echt heerlijk koken. Hij kookt bijna altijd. Echt ideaal haha
Meeaan, dan ben ik heel benieuwd wat je gegeten hebt. Wel leuk dat hij het wil leren natuurlijk. Hopelijk is het een beetje gelukt Mijn man kan veel beter koken dat dat ik kan. Daar is hij op gescreend zeg ik altijd MVJ, fijn dat het slapen je goed heeft gedaan. Hoe was de snert? judith, spannend zaterdag!
Hallo meiden, Officieel hoor ik in de maart topic thuis, maar ben over tijd. Nu 2 dagen en ik vrees dat ik nu in de april topic terecht kom. Normaal had ik overtijd nu wel geweldig gevonden, maar niet als je een neg test al hebt gehad. hihi... Hebben jullie een lijst? Zijn er al voorzichtige roze meiden? Hoop het voor jullie!!!!
Roosje, balen van je ongi... Maar niet getreurd, we gaan allemaal voor een zwangerschap in 2011! Dat spreken we af! @ Roeltje, zelf werk in al jaren in de kinderopvang, de laatste 2 jaar als locatiemanager. Tips voor dreumesen: vingerverven, scheuren en plakken, torens bouwen en ook vooral omgooien, liedjes zingen en uitbeelden (bijv in de maneschijn) balspel (overrollen), buiten wandelen, boodschappen met mini karretje (maar dan wel in de gaten houden he, want anders word het een schenen-botsauto haha).
Niets te vrezen hoor, tis hier erg gezellig! En als je nog niet ongi bent, dan kan het nog steeds he!
judith je temp ziet er nog mooi uit, spannend hoor ik denk dat ik toch een normale cyclus heb van 29 of 31 dagen. mij vriend die kookt ook nooit die zegt ook dat ie het niet kan, maar toen ie met de jongens alleen thuis was 3 dagen heet ie het mooi wel gedaan hahah, weet alleen niet of het te eten was.
Mijn vriend kan ook niet koken. Zijn excuus: Hij is kleurenblind dus ziet niet wanneer iets gaar is. Maar goed. Hij helpt wel vaak met koken en hij doet weer andere dingen in het huishouden.
GFH zeg maar dat het een slap excuus is.. mijn man is ook kleurenblind (Alle mannen van de familie trouwens) en kan prima zien of het gaar is Lenn ligt lekker te slapen.. kostte wat moeite, maar goed, vanmiddag ging prima dus ik vind het best.. ik duik lekker voor de tv..
Haha, is natuurlijk ook gewoon een slap excuus van em. Hij kan het gewoon niet en wil het ook niet leren. Ach ja, hij doet gelukkig genoeg andere dingen.
Nou het was spaghetti. Gehakt aanbraden spaghetti koken. Saus opwarmen. En klaar. Knoflook heb ik er stiekem zelf bij gedaan. Normaal me lievelings maar het stonk gewoon BAH!! En toen weer het porselein geknuffeld.
Roeltje, wat ideen: bellen blazen, kleien, verven, met bal spelen (over gooien, verstoppen onder je trui), auto's naar elkaar rijden, mama helpen met klusjes (afwasmachine uitruimen, was in de wasmand), samen met pannen/keukentje spelen, stoeien op bed, liedjes kijken op you tube (kinderliedjes.nu, baby tv), samen liedjes luisteren, samen naar buiten kijken en vertellen wat je ziet. Allemaal dingen die mijn zoontje van 18 mnd helemaal geweldig vindt in elk geval!!
hopelijk komt het door een zwangerschap meid ik hou je in de gaten de komende dagen hier alles wat me dwars zat bij een vriendinnetje eruit gegooid.. was het helemaal vergeten te vertellen.. had hier laatst geschreven dat een vrouw van verderop zat te zeiken dat ze zo lang bezig was geweest met zwanger worden (lees: 2 rondes) anyway.. zag haar vanmiddag in de deuropening met iemand praten.. 'kom er in, heb de fles wijn al open getrokken.' Glas wijn in haar handen.. Geen miskraam gehad, had al een mooi zwanger buikje.. geen idee hoe ver ze precies is, wil het ook niet weten.. als blikken konden doden lag ze nu onder de grond.. walgelijk mens.. heb echt flink zitten janken vanavond:x ben zo kwaad.. Hier willen we allemaal zo graag zwanger zijn en is een zwangerschap en kindje zo gewild en we worden elke maand keihard ongesteld.. goh wat is de wereld toch weer eerlijk verdeeld
Ja ik trek de stoute schoenen aan! Heb een lf van 11 of 12 dus als het zo is dan zou ik met K2v5 wel wat moeten zien toch? Fijn zo'n man!! Jaloers!
Goed van je dat je het eruit hebt gegooid!! Stom stom stom stom stom mens zeg. Zucht, ik zit me hier ook boos te maken om zulke belachelijke mensen hoor, vreselijk.
Hey meiden, @ Rittjuh: das handig zeg, dat jou man wel heerlijk kan koken . @ Hannah: nou de snert was nog niet zo'n goed idee blijkbaar... is niet zo goed gevallen en heb alles er weer uitgegooid... Blijkbaar ligt dat dus toch doodleuk te zwaar op de maag.... @ Stoffeltje: welkom hier meid... en heel spannend voor je dus... @ Baby Boom: maarja.. zeggen mannen niet altijd (bijna altijd dan, uitzonderingen daargelaten) dat ze niet kunnen koken? @ GFH: whahahaha, die smoes heb ik nog nooit gehoord!!! Geweldig... @ Roeltje: jeeej, weer gelukt . Jeetje meid, ik weet wat je voelt... Ik kan me hier ook altijd heel boos om maken. Helemaal omdat ik zelf 2,5 jaar bezig ben geweest. Ik kan hier net zo kwaad om maken als mensen zeggen: "Wij nemen een kind".... Je mag blij zijn als je een kind mag krijgen... @ Meeaan: ohoh... je lievelingseten nu niet meer lusten??? .... Nog even en je mag testen meid... Hier vanavond heel ff met man mee geweest naar mijn ouders om J.oshua weg te brengen. Hij ligt nu heerlijk te slapen bij mijn ouders in het ledikantje en komt morgenmiddag weer thuis. Ik kan morgen dus heerlijk uitslapen (als dit lukt )... En dan morgenmiddag beetje optijd slapen, want na zijn slaapje komt hij weer thuis. Iets eerder dan verwacht, maar mijn moeder heeft morgen nog een crematie waar ze heen moet, dus kon het even niet anders. Merk wel dat dat naar mijn ouders gaan eigenlijk ook wel ietsje te lang was... Hadden eigenlijk eerder naar huis moeten gaan, maargoed, eigen schuld, dadelijk maar lekker mijn bedje in gaan...
Waarschijnlijk valt mijn NOD tussen 4 en 8 april. Ik heb schommelende cycli. Van 34 tot 24... de laatsten zijn vaak kort(er). Geen idee wat dit betekent. Ben ik in de overgang aan het geraken? Ik verwacht er niets van... we zijn reeds 9 maanden bezig.
@ Judit81... ik begrijp dat je het misschien niet leuk vindt, maar om nou zo af te geven op iemands geluk... het een ander niet kan gunnen...... ongeacht wat ze 'lang' vindt of niet. Tuurlijk zou ik ook mijn wenkbrauw optrekken bij 'lang' (lees: 2 rondes)... dan nog...
carmpiena dat verhaal kwam van mij, judith had mij ge=quote is een heel verhaal geweest, zaten meer dingen aan vast.. Stond toen ook HEEL duidelijk bij dat ik haar een zwangerschap gun.. en dat dat het probleem ook niet was.
@ Judith: Wanneer ga je de kv-test doen? Morgen? @ Roeltje: Je zei het idd van dat buurmeisje. Misschien denkt ze wel dat ze dagelijks zwanger kan worden en niet 1 keer per maand haha. Dan heeft het 'wel' 60 dagen geduurd