NOD 1-15 April 2011

Discussion in 'NOD forum' started by Antares, Mar 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    haha ja zo zou zij het wel bekijken idd;) we liggen elkaar sowieso al niet.. maar als ik haar zo hoorde praten en dan vanmiddag nota bene met een glas wijn in haar hand.. nee, kan ik geen respect voor opbrengen..

2. judith1981

judith1981 Bekend lid

Dec 1, 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar haal jij vandaan dat ik iemand anders zn geluk niet zou gunnen dan? Vind ik n nogal vervelende opmerking.

3. carmpiena

carmpiena Nieuw lid

Mar 31, 2011
    4
    0
    0
    Teacher, Pediatric
    Gelderland
    ah... ok...
    Wij zijn ook 'pas' 9 maanden bezig... maar gezien mijn leeftijd wil het niet erg snel vlotten. Nu maar hopen dat ik nog niet in de overgang ben HELP!!!

4. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Judith
    volgens mij verward ze je met mij, omdat je mijn bericht hebt gequote

5. judith1981

judith1981 Bekend lid

Dec 1, 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien kun jij voortaan beter eerst een heel topic lezen voordat je zo reageert, dit gaat namelijk op iets terug dat veel eerder besproken is.
    Zo en nu weer terug naar het gezellige topic.

6. judith1981

judith1981 Bekend lid

Dec 1, 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik begreep de verwarring, maar jij gunt ook iedereen z'n geluk, toch?

7. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Natuurlijk gun ik haar een zwangerschap, dat heb ik toen ook aangegeven.. Om precies te zijn , was dat ongeveer een maand geleden toen ik na 2 vage streepjes toch ongesteld werd..
    Een heel dramatisch verhaal over hoe lang het wel niet geduurd heeft tot ze zwanger was, dat je serieus zou verwachten dat ze al 1.5 jaar plus mmm bezig waren.. En dan komt ze aan met 2 maanden.. Sorry ook al gun ik haar echt een heerlijke zwangerschap, het stak op dat moment ontzettend.. Wij zijn ook nog maar in ronde 6 beland, onnze kinderwens wordt elke maand groter.. De teleurstelling wordt elke maand ook groter.. Zeker nu we voor mijn gevoel aan de verkeerde kant komen te staan.. We houden rekening met een jaar.. Maar nu zijn we op de helft en komt het jaar elke maand dichter in de buurt.. Snap je wat ik bedoel?

8. judith1981

judith1981 Bekend lid

Dec 1, 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je helemaal Roeltje en je bent geen vervelend mens dat het je steekt. Zou het bij mij ook doen. Ik gun het iedereen, maar soms voelt het niet eerlijk dat het bij jezelf niet makkelijk gaat.
    Dikke knuffel voor jou

9. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Roeltje, maak je niet druk. Wist meteen waar je het over had toen ik je reactie las. En ikzou er precies hetzelfde over denken.

Kleine tip voor carmpiena, lees eerst eventjes terug want een (goedbedoelde) reactie komt niet altijd goed over. Zeker als je niet heel et verhaal kent.

En nu weer vrede op aarde he dames! Bijna pasen! Op zoek naar die eitjes!:D

10. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Ik BEN de vrede ;) :p thanks, wilde het toch nog even duidelijk maken dat ik niet zo'n heks als ik soms overkom :D

ik ga nog even lezen tot half twaalf, kijken of lennnog wakker wordt.. Ois al even wakker geweest dus heb goede hoop haha..

11. judith1981

judith1981 Bekend lid

Dec 1, 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roeltje: jij komt helemaal niet als een heks over! ;)
    Wijze woorden MiniM!
    Zo ik ga slaapjes doen. Welterusten dames!

12. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Thanks.. Trusten meid, tot morgen!

Ga het risico maar nemen.. Mijn luikjes vallen bijna dicht.. Morgen komt man weer thuis :) nu al zin in al zal het vast laat worden voor hij terug is.. Tot morgen

13. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

14. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    Goedemorgen! Wendy, jij ook al wakker?
    Hier kan ik voor de 2e dag achtereen "uitslapen", maar het lukt alweer niet, 5.50 klaar wakker. Normaal heb ik er nooit problemen mee.

Straks komt er een kijker voor ons huis, 2e bezichting, dus we duimen hier heel hard (huis staat al 1,5 jaar te koop)! En vanmiddag gaan we naar CP :)

15. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    goedemorgen..
    hier was het vroeg, rond kw over 6 was Lenn wakker.. even gedouched en nu ontbijten.. totzo

16. meeaan

meeaan Niet meer actief

goeiemorgen dames, even terug lezen

17. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Succes met de bezichtiging!

18. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

hoi dames

in een dag tijd moet ik veel terug lezen. dat gaat me niet lukken.
    dan maar even een stukje over mezelf. ik zit nu op dag 25. heb het gevoel dat mijn borsten gevoeliger en voller (volgens mijn vriend) zijn. en werd vanacht wakker en had 'pijn' in mijn onderbuik. ik kreeg meteen het gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn. ik denk dat ik vandaag dan toch maar ga testen, maar ben altijd bang dat het negatief is en dat ik dan weer teleurgesteld word. maar aan de andere kant anders weet je het nooit.

groetjes

19. judith1981

judith1981 Bekend lid

Dec 1, 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Maanvrouwtje: succes met de bezichtiging straks!

Fijne dag allemaal en tot vanmiddag. Kga nu naar mijn werk.

20. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Goedemorgen dames

Nieuwe dag, nieuwe kansen. Wie maakt de eerste naam roze?

Hier nog een hoofd vol snot, pukkeltjes en hypergevoelige (iets grotere?) borsten! Nog 6 dagen geduld voor mij. Gelukkig is het nu april, zitten we iig in de goede maand!!

Eén van de kids al een grapje uitgehaald?

Share This Page