heb ik weer denk ik even nog te strijken en dan lekker iets voor mezelf te doen. is mijn mannetje alweer wakker. jaja wel 1 uur geslapen. het is niet anders. maar dan heb ik het nog getroffen dat hij s'nachts doorslaapt.
Maar als ik verder zoek met google kom ik uit op dat ze 10 tot 12cm moeten zwemmen en er gemiddeld 5 min over doen.. Lijkt me stug of niet?
@ Koekiemonster; ik weet het goed gemaakt! Jij test morgen positief en ik volgende week! Dat lijkt me een prima deal. Dan hebben wij het goede voorbeeld gegeven en moet iedereen hier wel volgen! Poeh... bij die gedachten alleen al, zit ik al te stralen... Maar ja, niet te veel op hopen dan kan t alleen maar meevallen. Wel fijn dat jij het herkent. En wat je zegt, soms denk ik ook, voel ik het nu, of beeld ik het me in... En het enige wat we kunnen doen is weer lekker op die wachtbank neerploffen!
ja dat klopt, vanavond ga ik testen dus je hoort het wel. weet je wat het is heb ik overdag mijn verstand weer gevonden en gedacht ik niet zwanger kan zijn dat ik het me inbeeld. kom ik sávonds thuis. zegt mijn vriend jou tepels zijn veel gevoeliger en je borsten zijn steviger. ja dan begin ik weer met twijfelen. dus idd op de wachtbank. hihi
blegh... nou ik heb even gelegen hoor, dat is wel ideaal als je aan huis werkt. voel me met alles wat ik eet of drink misselijk worden. bah. hoe is het hier? even terug lezen
Dus jullie denken dat we wel enige kans maken? Met klussen op dag 12-14-16-18 en dan 20 en 22 ook nog voor de zekerheid omdat je dus nooit precies weet wanneer je ei springt na een positieve ovutest.. Zit nu dus op dag 19 met een positieve ovutest.
ik weet niet precies hoe dat zit met die ovu testen. maar ik reken me ei uit met predictor, en dan op die dag, 2 dagen dr voor en 2 dag dr na. idd sws niet iedere dag!
Haha missy, je MOET een kans maken, want anders word ik nooit zwanger met met 1 shot per maand! Sperma doet er maar heel kort over om bij je ei te komen hoor, binnen een kwartier. Daarom raden ze ook aan om een kwartiertje te blijven liggen na het klussen (en dit is info van de gyn. dus wel betrouwbaar lijkt me).
@Evira, ow wat vaag dan dat je overal op internet vind dat t ook 12 uur kan duren.. Geloof dat t min 15 en max 12 uur kan duren ofzo.. Ligt aan de kwaliteit en snelheid vd sperma, dat klinkt dan wel weer geloofwaardig.
volgens mij is het 12 uur na je knaltest.. je piek begint namelijk al met een duidelijk 2e streepje.. dat ie nog nét niet positief is.. 24-36 uur is dus na je eerste bijna positieve test.. sperma is er razendsnel hoor, duurt geen dag gelukkig net boodschappen gedaan.. nog even kleuren en dan aan het eten beginnen.. morgen ben ik eerst de weekboodschappen doen en daarna gaan we naar mn ouders. zondag dagje met zn 3en, misschien nog wat leuks doen.. ben er sowieso maandag weer volop.. dit weekend spiek ik af en toe even.. als man laat is ben ik er vanavond ook nog
je kan ook gewoon rond je vruchtbaarste dagen elke dag klussen en de dagen ervoor en erna om de dag , moet geen ramp zijn toch?
Dit staat er op die link: Deze reis duurt 12 tot 24 uur. Hoewel er zeer snelle zaadcellen zijn die al na een uur in de eileider aankomen. Dus we zullen het vanzelf wel merken dan.. Meer als ons best kunnen we niet doen. En uit onderzoek bij manlief is toen gekomen dat zijn kwaliteit wel echt verslechterd bij elke dag klussen.. Dus daarom houden we echt om de dag aan. Als de zaadcellen echt zo lang kunnen overleven, dan moet er voldoende voorraad zijn als straks mijn eitje springt.
Missy, volgende maand ga ik ook om de dag proberen. Dat schijnt echt genoeg te zijn. Wel super dat je nu een posi ovutest hebt! Succes! MiniM: klinkt veelbelovend! Temp is hier nog in orde, maar heb al bruinverlies gespot dus ik vrees dat ik morgen of overmorgen ongesteld word. Ik baal echt flink. Dadelijk ga ik ronde 9 in......mijn geduld wordt wel op de proef gesteld. Heb met mezelf afgesproken dat ik er de volgende maand echt minder mee bezig ga zijn. Misschien stop ik wel met tempen. Ik heb nog een paar ovutests, die maak ik nog wel op.
Hey meiden, nou toch niet geslapen hoor... ik wilde gaan slapen en toen begon mijn lieve kleine babyneefje te huilen... was dus hazeslaapje voor hem... @ Moi: Het is idd flink balen dat het mis is gegaan, maar heel goed van je dat je het op die manier bekijken. Dat je weet dat je zwanger kan worden... Succes meid, ik duim heel hard voor je. @ Koekie monster: ja is echt heerlijk, maar eigenlijk was het toch wel wat te veel hoor... Hij is nu nog bij me en ligt nu weer heerlijk in de kinderwagen te slapen, maar voel mijn buik toch wel enorm... maargoed... morgen maar weer bijkomen zeg ik dan... vanavond eerst boodschapjes doen... Ik ben facilitair medewerker. Ik noem het altijd een beetje het manusje van alles op kantoor hahaha. Ik zet de lunch klaar, doe de boodschappen, houd de was bij na evenementen, geef de plantjes water enzovoorts... Te veel om op te nomen eigenlijk... Ik zal het in het begin nog heel rustig aan gaan doen hoor... en dus zeer zeker de boodschappen niet gaan doen (niet alleen in iedergeval..) Hahaha, herkenbaar... helaas helaas... dat scheelt idd, dat hij 's nachts wel doorslaapt... Hahahaha, fijn zo'n vriend... maar heb dan zo'n vermoeden dat je misschien wel een posi test in je hand hebt... Ik duim in iedergeval heel hard voor je . @ MissyZuilen: wat een goed nieuws zeg, van je positest!!! Gefeliciteerd. Nog maar ff flink aan de klus dan vanavond? Hoe dat precies zit met het zaad, heb er echt geen idee van... @ Roosje: whahahahaha, ligt eraan hoe hard je mannetje schiet... whahaha lig helemaal plat hier. @ MiniM: het scheelt... we hebben een hele mooie roze wachtbank waar je op neer kunt ploffen . @ Meeaan: ik hoop dat je je snel weer beter mag voelen hoor meid... @ Roeltje: hele weekend alweer volgepland @ Judith: Ik denk dat dat heel erg meehelpt hoor, door niet constant te temperaturen enzo... Uieindelijk weet je wel zo ongeveer wanneer je ei komt en heb je dat ook niet meer nodig... Hier heeft mijn kleine manneke koorts...39,1 heeft hij!!! Hij hangt in de klossen voor de laptop Woezel en Pip te kijken... Wel fijn dat hij lekker rustig is, waardoor ik ook wat rust heb... Ik hoop alleen dat hij niet weer echt zo enorm ziek word... kan ik er nou niet bepaald bij hebben nu... Hij is al zo enorm vaak ziek... dus hoop dat hij echt een keertje niet ziek hoeft te zijn...
MvJ: wat zielig dat je kleine mannetje ziek is. Hoop dat Woezel en Pip helpen Klopt ja, ik weet inderdaad ongeveer wanneer mijn ei is dus ik heb het niet echt nodig. Ik dacht misschien is het handig als ik bij de gyn terecht zou komen, maar ik heb nu al een paar grafieken. Nou dames, als ik morgen ongesteld word dan blijf ik wel gezellig hier kletsen hoor. Jullie zijn veel te leuk!
Goedenavond dames, ik lees zo bij maar vriend lief komt zo met lekker een xtje Mac. Jummie hihi. Maar had een vraagje, ja daar komt ze weer Morgen ga ik varen en gekke ikke, zou zo maar weer eens op t wakeboard stappen. Nu weet ik dus nog niet of ik zwanger ben. Maar stel je voor ik ben t wel. Zou dat nu kwaad kunnen als ik een smakkerd maak? Dat t afstoot? Tja vind wakeboarden supergaaf, maar ben nog niet zo goed, dus t kan gebeuren. Kweet t, moet t misschien maar laten voor de zekerheid, maar t zou opvallen als ik t niet zou doen. Ik lees zometeen weer bij, want zag al wel dat ik er een avondtaak aan heb omdat er zoveel gekletst is