Mayke, en jij hebt nu al een aantal keer een LF van 6... Gebruik je ovulatietesten om je eisprong te bepalen? Of temperaturen ?
Volgens mijn huisarts had dat dan te maken met de kwaliteit van het zaad, dat als je te vroeg begint de kwaliteit achteruit kan gaan. Maar ik hoor zoveel verschillende verhalen hierover dat ik echt niet meer weet wat te geloven.
@ Judith: Lastig he dat je overal verschillende dingen hoort. Volgens mij maakt het voor de kwaliteit niet uit, wel voor de kwantiteit. Voorlopig doen we het gewoon wanneer we zin hebben. Over een jaar zien we het dan wel als het nog niet gelukt is.
Ze schelen inderdaad niet veel Hanna, ong 5 weken. Ik vind het een hele leuke leeftijd nu! Ze worden zo snel wijs. Had je dochtertje 2 geschat op je foto.
@Klussen, ik zou dat niet kunnen hoor zo laat in de cyclus pas beginnen....Wij proberen nu ook om de dag....tot nu toe is het steeds 2 dagen wel en 1 dag niet...kheb rond de 17e mijn ei....vandaag niet, morgen weer en dan woensdag, donderdag en vrijdag weer.... @nieuwe meiden......Welkom!!!
Hey hallo allemaal, ik wil me hier ook graag aanmelden. Mijn NOD is (de eerste na prikpil) denk ik 6 april...
Dankjewel . Ik vraag me alleen af, kan ik ook twee banners plaatsen? Weet iemand dit? Is alweer een enorme tijd geleden dat ik hier voor het laatst was en ik wil graag een 2e banner voor mijn cyclus plaatsen...
Welkom mamavanjoshua. Leuk dat je mee komt kletsen! maanvrouwtje, veel mensen schatten haar ouder op foto's. Dat komt omdat ze al zulk lang haar heeft.
Mijn meisje schatten ze ook vaak ouder omdat ze lang is en best wel pienter terwijl ze pas 3 is.....en ook van die lange haartjes....
Ze heeft inderdaad prachtig mooi haar, hanna! Leuk hoor lekker tutten met lang haar. Droomde er vroeger als kind van, wilde ook lang haar net als mijn ouders zus. Maar had er het haar niet voor. Voordeel van mijn knul is dat ik zelf de tondeuse over zijn haartjes kan doen. Eerst was ie er heel bang voor, nu vind ie het okee. En elke dag met gel zn haren in de stekels, dat vind ie geweldig!
Ik zie jij ook 5e ronde......Deze maand dan maar Roze!!!! Merk stiekem wel dat ik toch bietje ongeduldig word.....wil ook zo graag 2 streepjes!!!! Als het aan ons lig dan klussen we elke dag....maar ja het schijnt toch niet goed voor zaadkwaliteit te zijn....Nu las ik laatst dat een man ook foliumzuur kan slikken om het te verbeteren....
O echt waar? Hmm dan denk ik dat ik manlief ook maar eens wat tabletjes ga voeren! Welkom: mamavanjoshua
Ja lees t ook net, die van mij zal er dan ook aan moeten geloven hihi. Extra vitamientjes schat alsjeblieft.
Word een heel voederschema hier haha. Weet niet of dat helpt, zal eens googlen. Lang leve t internet.