NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah babyboom jij ook:x Het zit ons niet mee! Balen hoor.

Anni: vervelend hoor dat gedoe op het werk. Had dat een tijdje geleden ook, kun je behoorlijk ondersteboven van zijn.

Wachtende dames: allemaal op roze ok?

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Koekie monster: ja vorig jaar is hij ook echt een week opgenomen. Ook deels omdat wij doodmoe waren, omdat hij constant ziek is. Het gaat zeer zeker al een stuk beter met hem. Hij had net 37,1, dus helemaal goed :D.
    Jaaaa, ik word ook altijd vrolijk van mooi weer :D.
    Balen van je negatieve test meid...

@ Mommy: Ja, is zeker zonde... maargoed, we weten bijna niet anders meer. Maar je moederhart gaat het wel heel hard aan hoor... Je voelt je zo machteloos...
    ow balen zeg, dat je temp omlaag is gegaan...

@ Jeskejes: jaaa, jij snapt precies wat ik bedoel... Je mag blij zijn als je een kind mag krijgen...

@ Moi: zou maarzo kunnen meid dat je ongi gaat worden...

@ Rittjuh: ow meid, dat is balen zeg!!! Hopelijk volgende ronde wel raak!!!

@ Judith: he bah, wat balen meid. Hopen dat volgende ronde wel raak is meid!

@ Anni: Hahaha, heel herkenbaar... Ik weet het ook nooit, maar kom er vaak wel redelijk uit... Hahaha, ja heel goed van jou. Grote meid :D. ;)
    Ow meid, dat is zwaar vervelend als je ruzie op je werk hebt gehad zeg... Helemaal als je niets gedaan hebt en je er wel de schuld van krijgt... Geniet maar lekker van het mooie zonnetje meid!

@ Posh: ooooow voor jou ook spannende laatste 8 dagen dus... Ik heb echt geen idee, maar ga er vanuit dat dat geen kwaad kan hoor.

@ Manonn: whahaha heel herkenbaar... Ik kon toen we bezig waren met Joshua ook nergens anders aan denken. Nu wel... ben er minder erg mee bezig.

@ Hanna: Misschien heb jij pas heel laat een hcg gehalte?

@ Marcia: ow meid, ik hoop echt dat je niet onder het mes hoeft hoor...

Hier vanmorgen eerst ff lekker met zijn drietjes op bed lopen donderen (vooral man en zoon natuurlijk, voor mij niet verstandig hahaha, ik heb vooral liggen knuffelen).
    Na het ontbijt zijn we naar het winkelcentrum gegaan en hebben we luiers ingeslagen en wat zomerkleertjes en een zomerjasje gekocht voor Joshua. Wat een leuk spul was dat nu eindelijk weer eens zeg.

Eenmaal thuis heeft J.oshua heerlijk buiten gespeeld en daarna gegeten en nu ligt hij op bed. Als hij wakker is, gaan we even naar de Action (heb een paar dingen nodig) en naar Kampen om een droogmolen op te halen via marktplaats, van Brabantia. Een heel goed ding dus:D

Vanavond komen mijn ouders gezellig op visite, dus dat is ook leuk :D.

3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hier besloten om zaterdag een testje te doen als ik dan nog niet ongi bent. Weekje wachten dus nog!
    Balen van zoveel rood in de lijst hoor! Sterkte dames. Neem lekker een koud biertje op het terras!

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    De rode bank is al overvol hoor, dus de rest allemaal hup op de roze ;)

5. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik heb ook 10 jaar de pil geslikt.behalve de kiesten nergens last van gelukkig :)
    ik ben daar 3 weken geleden achter gekomen. op een slechte dag voel ik het de hele dag idd. maar ik denk er gewoon niet teveel aan :) soms voel ik paar dagen niets en dan denk ik he! ze worden kleiner.. maar dan de volgende dag weer de pijn..
    ja dank je hoop het ook!

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Een dikke knuffel!!

7. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Koekiemonster, Vervelend dat je zoveel ontpillings klachten hebt. Ik had afgelopen cyclus ook erg gevoelige en opgezette borsten, werd toen gewoon ongi. Heb de ene maand wel klachten na eisprong en de andere maand niet. Toen ik zwanger werd van mijn zoontje heb ik die maand niet eens mijn ei gevoeld en verder ook nergens last van, maar was toch zwanger!

Evira, Sorry dat ik het zeg, maar nu wil je graag zwanger worden (misschien ben je dat al wel) en dan zeg je dat je een biertje gaat drinken op het terras. Niet zo heel verstandig lijkt mij!

Marcia, Wat naar dat je cystes hebt in je eierstokken! Hopelijk komt alles goed!

Anni, Knuf voor jou!

Hanna, Raar dat je temp hoog blijft! Hopelijk toch goed nieuws over een paar dagen!

Ik ben veel te druk met van alles om hier veel te kunnen reageren, sorry! Ook heb ik lang niet alles terug kunnen lezen, jullie hebben meer dan 60 pagina's volgeschreven in een paar dagen!! Wel gezellig hoor!
    Vandaag met ons drietjes naar de dierentuin geweest, was erg gezellig en we hadden er mooi weer bij!
    Verder voel ik niks.... Geen gevoelige borsten oid deze maand. Ik wacht nog ff een weekje af!

8. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Haha nee, sorry misschien zei ik het niet duidelijk. Geen bier voor mij, lig trouwens ziek in bed. Ik bedoelde het als hart onder de riem steker voor de dames die ongesteld zijn geworden, zij kunnen bier drinken op het terras. Nee hoor, ik de tijd na eisprong geen middelen die schadelijk zijn voor een evt beeb voor mij!

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

anni,heb je lekker van het zonnetje kunnen genieten ??

dikke knufff voor jou!! GA je me nu gauw ook een leuk roze berichtje sturen!

alle wachtenden succes!!!!

10. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anni: Balen van de ruzie op je werk. Kan me voorstellen dat je er kapot van was. Gelukkig is t lekker weekend en stralend weer, kun je t fijn even vergeten. Hopelijk komt je ei snel!

@MayD: Nog 2 daagjes...spannend!

@ Koekie Monster: Met ovulatietesten ga je je er idd nog meer mee bezig houden. Aan de andere kant kun je daarmee wel goed je ei spotten. Ik gebruik ze ook en met mijn lange cyclussen nu ben ik er wel blij mee.

@Jeskejes: Wat goed dat je zo lang kunt wachten. Ik heb voor deze ronde ook besloten om pas op of na NOD te testen, echt niet eerder.

@ Baby Boom: Balen van je ongi meid, veel succes deze ronde dat t snel raak mag zijn!

@Manonn: Ik mag ook 11 april testen!! Hopelijk voor ons beiden die dag een positieve test.

@ Hanna: Jammer dat je test negatief is , maar zolang je niet ongi bent is er nog hoop toch. En dat je temp hoog blijft is ook positief. Miss over twee dagen nog een testje er tegen aan gooien?

@Marcia: Heel vervelend van die cysten, zijn erg groot? Laten we hopen dat ze bij de volgende echo kleiner zijn geworden of miss wel helemaal weg zijn.

@ MvJ: Heerlijk dat je even lekker hebt kunnen shoppen. Ik vind dit weer altijd ideaal shopweer, niet te warm en helemaal niet koud. Fijne avond met je ouders!

@ Evira: Beterschap! Jammer dat je met dit mooie weer in bed moet liggen.

@ All: Hopelijk melden de eerste zwangeren zich al snel meiden!!!

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evira: spannend weekje dan nog ff meid ;)

@ RIttjuh: ik heb zo'n vermoeden dat ik ook op die overvolle rode bank kom hoor... maarja dat was al algemeen bekend hahahaha.

@ Marcia: ow jeetje, dat lijkt me ook vervelend als je het de hele dag voelt zeg... Ik duim voor je hoor meid.

@ KikiM: Ooooow leukleukleuk, de dierentuin :D. Kleine man vond dat ook erg leuk denk ik, of niet?

@ Posh: ja was zeer zeker heerlijk. Al lag ik eenmaal thuis wel weer meteen op de bank om mijn rust te nemen hahahaha. Dankjewel, komt helemaal goed vanavond ;)

Vanmiddag toen J.oshua wakker was nog even naar de Action geweest voor een aantal dingen die we nodig hadden nog. Toen nog ff naar de speelgoedwinkel ernaast, want ik had J.oshua een tijdje terug een Woezel en Pip bal beloofd (en dat was hij ook echt niet vergeten hahahaha).
    Daarna doorgereden naar Kampen om een droogmolen op te halen via marktplaats. Dat scheelt nogal in de prijs zeg, vergeleken bij een nieuwe. Het is een Brabantia droogmolen en nieuw kost deze 90 euro, nu hebben we 35 euro betaald :D. Hij is alleen wel hoog, heb een krukje nodig om mijn was op te hangen whahahaha....

12. kinderwens2011

kinderwens2011 Actief lid

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Mijn NOD is vandaag 02-04-2011
    Ik heb nu ook niet het gevoel dat ik Ongi ga worden dus ik hoop dat het nu Bingo is ;)
    Heb vanmorgen getest maar was Negatief dus nog ff afwachten...

13. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

fijn dat er dames zijn met dezelfde ervaring. dat stelt me wel gerust.
    @kinderwens 2011 dat is wel spannend. we horen het wel wat het word! maar ik las dat de rode bank vol is en daar kun je dus niet meer bij hihi. morgen weer testen of wacht je 3 dagen?

vanmiddag gefiets met mijn mannetjes. onderweg op het terras gezeten. heerlijk zo'n dag. mijn verschijnselen worden minder (of ik let er minder op) wel misselijk en licht in mijn hoofd geweest.

14. kinderwens2011

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Ik wacht nog een paar dagen denk ik, als ik dat volhoud natuurlijk haha. Maar natuurlijk laat ik het wat weten zodra ik meer weet ;)
    Dank voor je berichtje.

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011

1.
    Maart (4e ronde, 2e kindje)
    Roosje31(5e ronde, 2e kindje)
    Roeltje(5e ronde, 2e kindje)
    Happy tree (3e ronde, 1e kindje)
    Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje)

2.
    Kwebbels (1e ronde, 2e kindje)
    Enomis (12+ ronde, 2e kindje)
    Joolzz (3e ronde, 1e kindje)
    Rittjuh (5e ronde, 1e kindje)

3.
    Dododette (3e ronde)
    MamavanJill (5e ronde, 2e kindje)
    Judith1981 (8e ronde, 1e kindje)
    Samsam ( 3e ronde, 2e kindje)

4.
    Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje)
    Troela85 (2e ronde, 1e kindje)
    MayD (4e ronde, 1e kindje)

5.
    Mummy24 (8e ronde, 2e kindje)
    Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje)
    tam27 (4de ronde, 3de kindje)
    Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8)

6.
    Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje)
    Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje)
    Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje)
    Summer1983 (4e ronde, 1e kindje)
    Jeskejes (5e ronde, 1e kindje)

7.
    Danisha(8e ronde, 2e kindje)
    Evira (2e ronde, 1e kindje)
    MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje)
    Mees78

8.
    Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje)
    berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage)
    mw21 (6e ronde, 1e kindje)

9.
    Kapoen (2e ronde, 1e kindje)
    KikiM (2e ronde, 2e kindje)
    MiniM (3e ronde, 1e kindje)

10.
    Niekk (3e ronde, 3e kindje)
    Mirtjuh (12e ronde, 3e kindje)

11.
    Quila (8e ronde , 1ste Kindje )
    Posh84 (4e ronde, 1e kindje)
    Marcia85 (4e ronde, 1e kindje)

12.
    Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje)

13.
    GFH (3e ronde, 1e kindje)

14.

15.
    Beccy(2de ronde, 1ste kindje)
    Anni85 (4e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje)

Datumloos:

Aantal: 43
    .. Zwanger, 5 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 3 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven

============================================

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Kinderwens2011: oooow spannend zeg... we horen het wel van je :D.

@ Koekie monster: ow heelrijk zeg, lekker fietsen... had ik ook wel willen doen vandaag... maar niet echt verstandig he, als je net geopereerd bent...

Vanavond mijn ouders op visite gehad en dat was erg gezellig.
    Helaas gaat het nu even niet zo goed met mijn kleine manneke... Hij is de hele avond al overstuur, totdat je op de kamer bent. Ook heeft hij weer 39 graden koorts...
    Ik heb zo'n gevoel dat hij weer oorontsteking heeft... als hij morgen nog zo is, dan ga ik de HAP bellen, dan ga ik niet nog een keer zo de nacht in...

Ik ga zo nog even bij hem kijken en geef hem dan een paracetamolletje en dan ga ik zelf ook slapen.

Slaap lekker lieve meiden.

17. kinderwens2011

2 apr 2011
    163
    0
    0
    Bach Bloesem Therapeut
    Limburg (NL)
    Handig zo'n lijstje ;)
    Ik weet niet of ik er ook op kom te staan?
    Maar dit is de 4de ronde zeg maar en mijn NOD is 02-04-2011 voor een 3de kindje :)
    En even afkloppen maar nog niet ongi yeah hihi normaal ben ik altijd stipt optijd met een cyclus van 28 dagen dus ooh dit wordt spannend :D ik hoop het zo.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Rittjuh, Judith en babyboom
    :x:x:x *($&)@*^#$*&)(@ Balen meiden:( zal plek maken op de rode bank.. op naar volgende maand.....

beetje globaal bijgelezen, maar er moet nu echt meiden op roze hoor!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga ook op rood..... helaas!
    Het zou ook te mooi geweest zijn om waar te zijn,raak in de eerste ronde...

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    NOD-LIJST 1 T/M 15 APRIL 2011

1.
    Maart (4e ronde, 2e kindje)
    Roosje31(5e ronde, 2e kindje)
    Roeltje(5e ronde, 2e kindje)
    Happy tree (3e ronde, 1e kindje)
    Hanna1974 (1e ronde, 2e kindje)

2.
    Kwebbels (1e ronde, 2e kindje)
    Enomis (12+ ronde, 2e kindje)
    Joolzz (3e ronde, 1e kindje)
    Rittjuh (5e ronde, 1e kindje)

3.
    Dododette (3e ronde)
    MamavanJill (5e ronde, 2e kindje)
    Judith1981 (8e ronde, 1e kindje)
    Samsam ( 3e ronde, 2e kindje)

4.
    Mommy1986 (3de ronde, 3e kindje)
    Troela85 (2e ronde, 1e kindje)
    MayD (4e ronde, 1e kindje)

5.
    Mummy24 (8e ronde, 2e kindje)
    Harma00 (nov gestopt met pil, 1e kindje)
    tam27 (4de ronde, 3de kindje)
    Bolbuikje 34 (sept gestopt,ronde 8)

6.
    Antares (3e ronde clomid en metformine, 2e kindje)
    Daan23 (1e ronde na stop van 7 maanden, 1e kindje)
    Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje)
    Summer1983 (4e ronde, 1e kindje)
    Jeskejes (5e ronde, 1e kindje)

7.
    Danisha(8e ronde, 2e kindje)
    Evira (2e ronde, 1e kindje)
    MupKUH ( 2e ronde, 2e kindje)
    Mees78

8.
    Maanvrouwtje (3e ronde, 2e kindje)
    berenbotje (1e ronde, 3e kindje, na curretage)
    mw21 (6e ronde, 1e kindje)

9.
    Kapoen (2e ronde, 1e kindje)
    KikiM (2e ronde, 2e kindje)
    MiniM (3e ronde, 1e kindje)

10.
    Niekk (3e ronde, 3e kindje)
    Mirtjuh (12e ronde, 3e kindje)

11.
    Quila (8e ronde , 1ste Kindje )
    Posh84 (4e ronde, 1e kindje)
    Marcia85 (4e ronde, 1e kindje)

12.
    Whitesaber (1ste ronde Clomid,2de kindje)

13.
    GFH (3e ronde, 1e kindje)

14.

15.
    Beccy(2de ronde, 1ste kindje)
    Anni85 (4e ronde, 1e ronde na vmk, 1e kindje)

Datumloos:

Aantal: 43
    .. Zwanger, 6 Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. ...Vlindertje, .. MMM, 3 Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven

============================================

Deel Deze Pagina