NOD 1-15 April 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Antares, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou meiden wat erg zeg! Had echt t voorgevoel dat april heel erg vruchtbaar zou zijn!

Roeltje ik doe mijn best legs crossed!

2. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

hallo dames,

ik werd vanmorgen wakker en dacht. alle verschijnselen zijn voorbij.
    maar ja toen wist ik waarom. de duivel is langs geweest! en ik zei gisteren nog de rode bank zit al vol.
    helaas op naar de volgende ronde. maar ik blijf hier wel, vind het veel te gezellig. kunnen we niet allemaal hier blijven?
    @mvj hoe gaat het met de kleine. hopelijk valt het allemaal mee.

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Mvj: ik heb in mn omgeving vaker mee gemaakt dat t niet lukt of niet zonder hulp of erg lang duurt. Ik heb zelf een achternicht die 8 miskramen heeft gehad. Werd vrij 'makkelijk' zwanger maar t werd telkens afgestoten door een stof die ze aanmaakte. Nu heeft ze zich erbij neergelegd en heeft bijna een complete dierentuin. Dus jah, als t me gegund is héél graag. Fijn om te lezen dat je aan de betere hand bent.
    @rittjuh: jah we doen ons best voor roze. Duim, duim, duim, hoop hoop hoop. Zal ook nog een kaarsje branden straks voor alle wachtenden en voor de meiden in de volgende ronde.
    @marcia: das niet niks meid, hoop dat je er snel van af bent en dan t liefst niet onder t mes moet.
    @KikiM: wachten duurt zo lang.:( Fijn dat de dierentuin leuk was. Ik wil ook weer eens een x. Welke zijn jullie geweest?
    @Kinderwens: Jammer van je nega test, maar er is idd nog hoop. Spannend.
    @Hanna: he bah, balen meid. ook al ist de 1e ronde. Succes volgende ronde.

Sow goedemorgen, er is weer wat afgekletst.:)
    Gister echt heerlijk gevaren en genoten en beetje verkleurd zelfs. Maar..... ik ben eigenlijk zo goed als de hele middag kotsmisselijk geweest op onze boot:$ en dat heb ik dus nog nooit gehad!! Zelfs in de auto op de terug weg. Vriend is 4x gestopt omdat ik dacht dat ik moest spugen, was gelukkig niet, maar t gevoel, blehh. Ook deden mn (.)(.) erg zeer toen we een klapperd op t water maakten. Nu doet alleen de linker zeer als ik er aan kom.
    Vriend zei gister, zal ik ze dan masseren straks. Mijn antwoord: NEEEEHHH daar blijf je van af. Nou hij kwam niet meer bij om die reactie. En oja, toen ik op de boot zei dat ik misselijk was, zat meneer daar met een big smile:D

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    He Koekie monster, balen meid. Veel succes volgende ronde

5. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

@jeskejes het klinkt veel belovend. maar ja je weet maar nooit. nog even afwachten. ga je over 3 dagen ook testen of wacht je iets langer

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Je weet t idd nooit, je lijf kan je flink voor de gek houden. Maar ik wacht zowieso tot woensdag en misschien zelfs tot donderdag of langer. Ligt eraan hoe ik me voel.
    Heb 2v5 en nog 4 van Z&K liggen, dus ben bewapend met testen:p

7. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16
    Goedemorgen!

@Koekie monster jammer hoor, succes in de volgende ronde...

Hier nog niks... m'n temp doet zo vreemd, dit heb ik nog nooit eerder gehad... Ik steek het er maar op dat het komt omdat ik me helemaal niet lekker voel de laatste dagen (verkouden e.d.)

8. Romy83

Romy83 Lid

3 apr 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Wat leuk dat er een forum bestaat om elkaar te steunen! Fijn om te lezen dat iedereen met hetzelfde bezig is! In je omgeving is dat toch anders als je er zelf mee bezig bent en anderen niet!

Mijn NOD is als het goed is op 8 april! De eerste poging dus weet nog niet helemaal hoe en wat;) Dus naar mijn mening een kleine kans, maar toch spannend:) Succes allemaal!!!

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Anni, dikke *knuff*

@ Ongimeiden, balen zeg! Hopelijk hebben jullie volgende ronde geluk :D

@ Jeskejes, duim duim duim...

Gister hadden we een feestje en ik was lekker aan de wijn. Belde me moeder vanmorgen op. Niet zo veel drinken jij, want volgens mij ben je zwanger zie het aan je gezicht :$
    Ik hoop dat ze gelijk heeft. Heb wel au aan de boops sinds gister. Maar mijn lichaam houd me vast voor de gek. Ik probeer er niet aan te denken en zeker niet op te hopen ;)

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi meiden,

Fijne zondag allemaal!

Knuffel

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Moi, jij ook een fijne zondag :D

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Waar blijft het roze van april meiden? Zie alleen maar rood :(

13. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    @ Jeskejes en Mupkuh...
    Klinkt wel veel belovend voor jullie... Nog ff wachten dus...

Maar jee wat zijn er weer veel dames op rood...!!! Er moet nu toch haast rose komen....

Hier geen enkel kwaaltje of symptoompje te bekennen.... Helaas..!

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    hier wel veel kwaaltjes en een positief gevoel, maar een duivels stemmetje in mijn achterhoofd.....

afwachten...

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Whaahh Mupkuh: Hoop dat je moeder gelijk heeft. Wel apart dat ze dat kon zien aan je gezicht. Spannend hoor meid. Duim duim duim.

MayD: stuur dat duiveltjes stemmetje is heel rap weg:p

16. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Koekiemonster:
    Ik heb 9jaar de pil geslikt. Ik had twee maanden echt dat ik vanalles voelde en dacht; zou het?! Dat waren dus blijkbaar ontpillingsverschijnselen. (zulke troep is dus de pil hé!)
    In maand drie had ik nergens last van .. en ik was dus zwanger!
    We zitten nu in maand één voor wonder twee!!
    Jullie gaan (helaas) naar ronde vier las ik. Balen!!!
    Positief de nieuwe ronde in meid!

Posh84:
    Spannend!!! Ik wacht eerst af of ik rond die dag ongesteld word, zoniet dan ga ik testen.

-------

Wat lees ik veel rood!! Wat ontzettend balen!!!!
    Hopelijk komt er vlug ROSE hier!!! Succes allemaal.

Prettige zondag!!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    weg duiveltje weg!!!!

(kijken of het helpt)

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    He Hanna en Koekiemonster, balen meiden!

Mommy en Jeskejes, voor jullie wordt het al spannend he...
    En MayD voor jou ook zie ik! Mijn duimen draaien!

Nou Mupke, hoop dat je moeder gelijk heeft! Nog een paar dagen geduld... Weet je al wanneer je gaat testen?

19. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ MayD: Je temp ziet er goed uit toch? Je bent iig al verder dan de 6 DPO van normaal. Ik ga heel hard voor je duimen :D

20. posh84

posh84 Actief lid

6 feb 2011
    222
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MvJ: Oh wat naar voor je kindje dat hij zo overstuur was. Gaat het nu al wat beter met m?

@Hanna, KM: Jammer meiden, dikke knuf voor jullie. Succes in de nieuwe ronde!

@ Jeskejes: Spannend meid!! Het klinkt idd veelbelovend, hopelijk heb je straks een positieve test in handen. Ik duim voor je!!

@ Mommy1986: Ook voor jou spannend, morgen kun je al testen. Ik duim voor je dat je op roze gaat!

@ Mupkuh: Moeders weten meestal wel waar ze over praten ;). Ik duim voor je!!

@ Moi78 en MayD: Ook voor jullie duim ik!!

@ Quila: Jouw NOD is ook de 11e he. Wel vreemd dat jij 8 dagen tot testen hebt en ik 7 :(. Weet jij hoe dat komt?

@ Manonn: Ik ga ook eerst afwachten tot die dag en dan testen. Ik hoop zo dat ik het vol ga houden.

Hier ook helemaal geen kwaaltjes...helaas...ik heb ook t gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. T enige wat ik had was afgelopen week wat krampen en mn baarmoeder een paar keer voelen voor de rest helemaal niets.. Maar ja we zullen zien.
    Vanmiddag bij mn schoonmoeder op bezoek, die gaat lekker voor ons koken :D.

Fijne zondag meiden!

Deel Deze Pagina