@Sereentje: Wachten duurt ook zo lang he. Vooral als je van alles voelt. En jah eerst maar een posi test in handen hebben. Ik ben bang dat mn lijf me voor de gek houdt. Maar we zullen zien. Hoop dat je volgende week een mooie test hebt. Weet je al wanneer je gaat testen? Ff vraagje over borsten: worden je borsten steviger of soepeler als je zwanger bent? Die van mij doen bij aanraking beetje zeer en t lijkt alsof ze steviger zijn. Verder heb ik sinds gister wat steekjes in linkerzij. Nu maar hopen dat t geen ongi is.
Je borsten kunnen gevoeliger zijn bij beide helaas, bij zwangerschap en bij een aankomende menstruatie dus ik kan je daarin niet echt een advies geven. Je borsten worden meestal steviger als je zwanger bent, tenminste dat had ik toen ik van mijn kiddies zwanger was. Tja daar wordt je natuurlijk ook niet wijzer van toch ff afwachten hoe moeilijk ook.
Kweet t, kan nu niet meer dan afwachten. En dat is geen hobby van me Moet wel zeggen dat t de 1e keer is dat mn borsten zo aanvoelen. Ach jah, ga zo maar eens met de woef lopen, frisse neus halen en koppetje leeg. Bedankt voor je reactie.
Hoi Allemaal, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Romy, een vrouw van 28 lentes jong en wij zijn afgelopen maand begonnen met het proberen om een kindje te krijgen! Voor ons is alles nog nieuw en vinden het erg spannend! Mijn laatste menstruatie was op 16 maart, ik heb een regelmatige cyclus van 27 dagen en heb het idee dat ik mijn eisprong kan voelen. Dit idee heb ik omdat ik iedere maand rond de 13e dag steken heb in mijn zij. Rond deze dagen dus geklust Op dit moment heb ik een rommelende/opgeblazen gevoel in mijn buik, maar verder geen ''kwaaltjes''. Het zal ook wel niet de eerste keer raak zijn, maar zou natuurlijk geweldig zijn Deze ''kwaaltjes zouden natuurlijk ook beginnende menstruatieklahten kunnen zijn?? Ik zal iedereen volgen en hoop op positieve berichten in het forum, including myself
Welkom Romy83. T zou zomaar kunnen dat t al wel raak is. Spannend en veel succes. En klets maar gezellig mee.
Jeskejes ik hoop het zooooo voor je, en natuurlijk voor de andere meiden ook!! En inderdaad, even er niet mee bezig zijn is ook wel lekker.. Ik heb gisteren ook sinds 9 maanden weer een wijntje op, en gisteren lekker gefietst, met hondje geknuffeld enzo... Nu hoop ik dus op ongi... Voel nog niks... Had vandeweek wel 2 dagen hoofdpijn, maar dat is nu weer helemaal weg, gewoon omdat ik mezelf rust gegonnen heb....
@jeskejes & alle andere meiden; Ik zal gezellig meekletsen Voor jou nog twee dagen wachten, spannend! Ik hoop op een postitieve test voor je Ik daht dat ik 8 april kon testen maar op de banner staat pas over 8 dagen, even een tegenvaller. Maar ja, moet er nog thuis in worden Sterkte de komende dagen!!!
@Jeskejes; ja, geen idee wanneer je kunt vertrouwen op wat je lichaam zegt, wie weet is er niets aan de hand en zit ik me gewoon aan te stellen geeeen idee. Wil vrijdagochtend of zaterdagochtend testje toen. zou zoooo super zijn als die posi is is mn vaders verjaardag zaterdag
Dan heb je het tot nu toe al goed volgehouden Nog een paar daagjes wachten... Ik zal heel hard voor je duimen! Hier gaat het eigenlijk hetzelfde. Tot de opmerking van ons mam. Heb naast au aan de boops en wat andere dingen ook wel een soort ongi rugpijn maar kan ook van het drukke weekend zijn. Ik ga denk ik donderdag of vrijdag testen @ Romy & Vash, welkom en succes
Goedemorgen! Zie dat er nog eentje bij is op de rode bank Schiet zo niet echt op hoor! Vanmorgen naar de tandarts geweest, verder was alles goed. Maar moet mijn 4 verstandskiezen laten verwijderen! Bah! Hier nog steeds geen ei, volgens mij wacht ie tot pasen! hihi
OMG!!!! Meiden die ongi zijn echt ontzettend balen!!!! Schiet niet echt op zo meiden. Nog geen 1 Roze????? Hier alweer bijna ongi vrij...... Nog geen tijd gehad om terug te lezen onwijs druk gehad! Meiden die ongi zijn....volgende maand gaat het gebeuren!!! Want in mei leggen alle vogels een EI!!!!! En dat is wat we willen een bevrucht eitje!!!!! Sta er een beetje van te kijken hoor....
Ja het valt tegen deze maand he Roos? Had er ook meer van gehoopt, maar helaas... Maar mei is ook een mooie maand
ben dr weer eventjes, blijf toch eventjes stiekem hangen, want ben dan wel ongi maar heb de gebruikelijke buitjes/sympjes niet. en..... volgens mij is het ook al weer gestopt ofzo
Goedenmorgen lieve meiden, @ Moi: dankjewel meid. Heel goed meid, dat je jezelf nu rust gunt. Dat lucht enorm op, of niet dan? @ Judith: jij ook een fijne week meid! @ Troela: oeh spannend meid... hoe is het nu met je racekak? @ Meeaan: oooow meid, dat is flink balen zeg!!! @ Kinderwens2011: logisch meid, dat je dan naar de huisarts gaat als de test dan nog steeds NEGA aangeeft... @ Mummy24: Ook voor jou een paar spannende dagen dus.... @ Mupkuh: ow meid, toch niet ook jij op rood??? Je hebt idd gelijk dat het in zo'n vroeg stadium geen kwaad kan. Ik weet nog goed dat bij J.oshua, we een weekje weg waren met familie naar Center Parcs en dat ik toen aardig wat gedronken had. Achteraf bleek ik dus toen ook al zwanger te zijn en sjonge, wat heb ik me schuldig gevoeld (voor niks eigenlijk...) @ Roeltje: wat een supergoed nieuws zeg van Lenn, dan gaat het zeker goedkomen nu! @ Jeskejes: ja ik ook, al had hij vanmorgen alweer verhoging... dus heb op het kdv maar gezegd, dat ze hem maar wel even in de gaten moeten houden... Hahahaha, had je dus beter niet kunnen zeggen, dat je geen testdrang had.... Mijn borsten werden groter en ook mijn tepels waren groter geworden. Ik weet niet meer of ze ook echt steviger waren, volgens mij maakte dat niet zo heel veel uit... Wel waren ze erg gevoelig bij mij. @ Vash: heeej, volgens mij ken ik jou ergens van... Succes met het zwanger raken voor de 3e meid!!! Volgens mij als het echt doorgezet heeft... @ Sereentje: owowow, wat een spanning allemaal... Nog 3 dagen en dan kun je testen meid! @ Romy83: Heel veel succes de komende dagen nog... En welkom natuurlijk . @ Anni: hahaha, nou als hij wel wacht tot de pasen, kan jij zeggen dat jij een paasei had @ Roosje: juist, in mei gaan we er gewoon weer voor Hier vanmorgen naar de huisarts geweest. Moest me flink haasten, want heb om 8.00 uur gebeld en kon om 8.30 uur al komen (anders werd het morgen en dat wilde ik niet). Ik heb sinds vrijdagavond toch al steeds die pijn in de buik? Gisteravond had ik dat weer. Ik dacht dat het misschien kwam doordat ik gewoon teveel deed, maar ik vertrouwde het toch niet. Vooral ook, omdat ik steeds meer moeite kreeg om overeind te komen enzo... De huisarts heeft geluisterd en gevoeld en is bang voor een ontsteking in de buik... Het kon het buikvlies zijn (door de operatie), maar het kan ook de eierstok zijn of de darm... Ik moest dus bloedprikken om te kijken of ik een ontsteking heb... Na het bloedprikken ben ik naar kantoor gegaan (na eerst even contact te hebben gehad met mijn leidinggevende) en heb ik even een update gegeven. Als ik me eventjes goed voel, mag ik gewoon weer even op kantoor komen om bij te kletsen. We houden nu gewoon weer elke dag contact en bekijken nu dag voor dag of ik ook daadwerkelijk donderdag en vrijdag weer ga beginnen of niet... Advies van de huisarts was, als de pijn zo blijft de rest van de week nog niet aan het werk te gaan. En dat vond mijn leidinggevende ook nogal logisch dus, dat scheelt wel. Ik ben er absoluut niet blij mee, want had er alweer helemaal zin in...
Oh dat is balen MvJ... Schiet ook niet op zo, jij met je buik (galstenen) en J met zijn (waarschijnlijke) oorontsteking. Hele dikke knuff meis, hopelijk zijn jullie allebei snel weer beter! *knuff*
Dankjewel meid. Opzich gaat het aardig met J. nu, maar hij blijft wel verhoging houden op een of andere manier... Ik hoop echt dat ik geen ontsteking heb, want dan ben ik nog langer uit de running en dat wil ik niet...
mvJ misschien heb ik het gemist maar waarom schrijf je J.oshua? Kan zijn dat je al geantwoord heb, maar ik ben te lui om terug te lezen
Ik geloof dat meer mama's dat doen hier, zodat niet iedereen de volledige naam van het kindje weet? Meer om beetje incognito te zijn?