@ Meeaan: dat is is iets wat ik van een ander forum heb overgenomen whahahaha. Ik kan dan minder goed teruggevonden worden via google... (word gezegd althans)...
Ik ga jullie allemaal een hele fijne maandag wensen, ik moet helaas aan het werk! Tot vanavond lieve meiden! *zwaai*
@ Anni, oh jeetje dat is niet zo best. Hopelijk heb je er weinig last van. Is niet niks verstandskiezen trekken @ Meeaan, dan is het toch nog spannend bij je. Heb je voor de zekerheid al een testje gedaan? @ Mamavanj, Hopelijk heb je geen ontsteking. Ik zou gewoon even nog lekker de tijd voor jezelf nemen en pas gaan werken als je er lichamelijk echt aan toe bent.
@ Anni: werkze meid! @ Mupkuh: ik hoop het ook niet... We kijken het gewoon aan, heb elke dag contact met mijn leidinggevende dus... @ Meeaan: dat is zeker nog spannend zeg... het zuur hebben is bahbahbah... Hahahaha, ja logisch he? Ik ga zo maar eens even wat te eten maken... Moeder is boven al bezig met de bovenverdieping... En dan heerlijk boekje lezen. Ben benieuwd of ik hem uit krijg.... zo ja, kan ik ook beginnen met de recensie ervan...
hoi allemaal, Kom na een paar dagen weer kijken en wat een berichten! K ga snel lezen @iedereen die ongie is, balen! Het is al niet leuk om ongi te worden en nu is het natuurlijk helemaal niet welkom!
@ Mamavanj, heerlijk he even tijd voor jezelf. Zou willen dat ik wat meer tijd had voor een boekkie Mijn meissie ligt in bed is snotverkouden. Ben nu even de autostoelhoes aan het proberen te verven Die was helemaal verkleurd door de zon en het zweet. Heb echt nog nooit met textielverf gewerkt ben benieuwd of het wat is. Dacht proberen kan altijd verf kost 2.50 en en stoelhoes het 10-voudige. En die verkleurd ook weer.
Nou vind ik echt! Ik heb al ervaren dat me teml pas een uur voor mijn ongi zakt dus ja..... Spannend!
@Niekk Bedankt, ik dacht het zelf ook al maar wist het niet zeker. @MvJ Volgens mij klopt het wel, mijn oudste is rond dezelfde tijd geboren als Joshua. Dus je kent me nog van toen van het forum. Ik ben niet zo actief, maar nu er weer een kinderwens is kom ik weer kijken. Mijn oudste is 3 januari 2009 geboren. Wat vervelend van je buikpijn/werk/etc. Hopelijk komt dat snel weer in orde.
@ MW: ik duim enorm voor jou dan meid . @ Vash: ja ik zat toen bij de januarimama's 2009...en volgens mij zat jij daar ook....Ja dat kan dan niet anders. J.oshua is 5 januari geboren (op mijn verjaardag, misschien weet je dat nog wel). Ja ik was ook niet meer zo actief hoor. Hier nu bezig voor een tweede en dus me maar weer gemeld hier hahahaha... Gelukkig had ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord nog hahahahaha.
De dag van de waarheid komt hier ook maar dichterbij. Donderdag zou ik ongesteld moeten worden...zo spannend. Ik ben nog steeds snotverkouden, maar verder voel ik me echt niet anders. Ja ongeduldig, is dat ook een symptoom ? Mama van J.oshua, wat naar allemaal. Ik hoop dat het mee valt!
Mn tijd op het wachtbankje is nu een beetje slopend... En ik herken veel van je klachten Jeskejes. Heb echt wel last van mn buik, steken, kramp en een zwaar gevoel. Ook opgeblazen, als ik zit moet echt mmn knoop open... En toch krijg ik steeds meer het gevoel dat het niet raak is... Of zou dat dan weer zelfbescherming zijn? Ik wil op zn vroegst donderdag pas testen als ik niet al ongi ben. Zit nu op dag 23, dus dan op dag 27.
@mupkuh: beterschap met je meisje. @MW: super dat je temp gestegen is. Hoop op roze. @Evira: voor jou wordt t ook spannend. Wanneer denk je te gaan testen? @Maanvrouwtje: weet ook niet hoe t komt. Wel balen van al dat rood. @MiniM: frustrerend is dat he, dat je van alles voelt. Ik ben nu kotsmisselijk. Blehhh. En maar wachten.