Mees wat zeg je nou! Enne vroeg testen tja dat is een beetje me ding! Haha erg ongeduldig en ben nooit zo snel teleurgesteld Kheb tot groep 8 geduimt zal t nu helpen?
its treu, foto op me profiel. dank je wel allemaal. Nu me mond houden tegen iedereen tot t wat zekerder is.
Okeee... FF vraagje, waarom moet je nu al je cyclus op papier zetten van de huisarts?? Hoeveel rondes heb je gehad?????
@ Moi: hahahaha... Ik duim voor je hoor meid... Jij ook de 6e??? @ Mees: Oooooow, meid, wat goed zeg!!! Hebben we toch nog een roze in de lijst...
Omdat ik amper menstruatie had en tussenbloedingen. Ook heb ik een aantal jaar geleden chlamydia gehad, dus heeft niet echt met hoeveelheid rondes te maken
ow me pendel komt uit valt me nu pas op... nog maals dank je wel allemaal. EN dat er nog veel mogen volgen.
Aha, was ff schieuwnierig... Ik wordt hier nu ook in de gaten gehouden door de gyn... Ik loop bij de gyn, dat gaat hier in het buitenland zo... MvJ wat bedoel je met 6?????????
@ Mees: zo'n licht streepje vind ik het niet hoor.... ik vind het een hele duidelijke streep hahaha.... Ow Gimena heeft ook voor mij gependeld... zal het voor mij dan ook waar zijn??? Hahahaha.... @ MW: kan me voorstellen dat je nu dan alles op moet schrijven nu... @ Moi: ook de 6e je NOD??? als ik dat zo zie hahaha...
Oké wel echt zwaar lijkt me t een vmk pfff wordt je dan ff heen en weer geslingerd door emoties, sterkte!
Ja, ik weet niet of ik ongesteld wordt.... Ik ga ervan uit van wel natuurlijk... De 7e maart was nod, en de 10e heb ik de miskraam gehad.... Had toen 5 dagen verlies, bruin, rood, bruin, rood, en toen een dag of 5 niets, en toen weer 5 dagen, bruin, rood, bruin, rood... De 24e was ik bij de gyn en toen zag ik mijn ei naar me zwaaien... Dus de dag van miskraam is mijn eerste dag cyclus en moet ik dus denk ik de 6e ongi worden.. Maar ik heb een hele onregelmatige ongi (zie mijn handtekening...) dus kan het ook vannacht of morgen komen... Maar het gebeurd ook vaak dat het langer uitblijft... Dus, ga ik wel van de 6e uit... Moet de 15e weer naar de gyn, ze gaat er dus vanuit dat ik dan weer ongi-vrij ben...
thanks... ja, het gaat wel weer hoor... maar eerst ongi worden, en dan weer verder... ben wel zo van, het is de natuur, tis kut, maar het had een reden waarschijnlijk.. tuurlijk heb ik ff gejankt... vanavond heb ik niet gejankt.. vanavond heb ik geknuffeld, met kleine emma, kleine emma is 19 dagen jong en mijn nieuwe buurmeisje... heerlijk zo een kleine spruit in je handen! Heb lekker met dr geknuffeld! lief zat ernaar te kijken, en had het moeilijk volgens mij...
Hoi allemaal. even een week geen tijd gehad om te lezen en reageren... eerst maar even vast gefeliciteerd aan alle posi testers en aan alle nega testers ahhhhhh jammer.... Op 25e of 26e heb ik eisprong gehad. nu vandaag beetje bruirood slijm met afgeven en op inlegkruisje en gevoel van ongi... is dus 9 of 10 dagen na ei. Denken jullie: kan dit een innestelingsbloeding zijn? Ja, dat weten jullie natuurlijk ook niet... ik weet ook wel dat ik moet afwachten.... maar wil graag jullie mening! vast bedankt! Groet Frutsel